Putere in plus pt. 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • al m,eu e 1.4 da full
    geamuri electr spate , deci tot
    da mergea f k
    numai ca am bagat aditiv si acum parca i moarta

    Comment


    • Lasa-i incolo de aditivi..stiu si eu 2 cazuri in care masina mergea ok cu aditivi cu benzina de 100...tragea bine..dupa ce s-au dat pe benzina de 95 fara aditivi nimic,adios merge mai prost ca unu stock.
      Daca ai bani baga benzina mai buna(carrera 100,alto 101),nu aditivi.
      Mai era cineva pe"for tuning" de zicea ca daca bagi metabond in ulei castigi cp din cauza ca reduce frecarea.)
      Last edited by al!n; 29 December 2010, 18:45.
      AG 16 Y M A

      Comment


      • Originally posted by goguspan View Post
        o intrebare simpla, nu face 1.4 remapat 1.6 stock ?
        Tu dupa ce te contrazici cu juma' de forum ca faci 1.6 stock, acum pui intrebarea nevinovata daca faci sau nu 1.6 mpi? Pai maestre... ai zis ca-l dovedesti, sa te vedem la treaba, daca nu il dovedesti o sa ramai de rasu curcilor.

        Comment


        • bine octaviane , ti am scris si dincolo o sa ti trimit filmare la primavra k ?

          Comment


          • Originally posted by goguspan View Post
            al m,eu e 1.4 da full
            geamuri electr spate , deci tot
            da mergea f k
            numai ca am bagat aditiv si acum parca i moarta


            Ai de muncit nenee... sunt basme ce spui tu, acum aflu ca ai 1.4 full, nici remapat nu-l bati, iti iei camioane... ... doar sa fie prea noob ala cu 1.6 (sa fie full cu ce vrei, si cu gaz sa fie) si sa schimbe el la 4500-5000 si sa-l bati, altfel n-ai cum.

            Raspuns direct, te bate 1.6 MPI. La multi ani!!
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • stii tu cum e fiecare vrea mai mult, dar ramane o vorba, din vrabie niciodata nu faci supersonic ))))) La multi ani, multa sanatate

              Comment


              • Sanatate multa.
                Acum vad ca tu ai 1.4 full, pai cum sa-ti spun...nu dovedesti nici macar un 1.4 chel, ce sa mai vorbim de 1.6.
                Fara sa exagerez cu nimic, daca erai din zona te lasam cu avans de o masina la liniuta si iti garantez 100% ca la final tot eu eram in fata.

                Comment


                • octavian.pai mai recuperai tu o masina in 400 de metri??? nu cred..eu am patit asta,.

                  Comment


                  • Eu stiu ce vorbesc, adica stiu cum stau fata de 1.4 mpi stock si full cu de toate. Doua masini sigurat.
                    Fata de 1.6 mpi stock (chel) iau una masina bataie (in cel mai bun caz, daca plec bine).

                    Comment


                    • asa sunt si eu cu al meu,pe uscat ii dadeam lu uly de pe forum intre 1masina jumate si 2 masini,e si pe udeala sa schimbat mersul,eu cauciucuri montana ,30% floare pe ele,iar el avea cauciucuri de ploaie in V ,pleca racheta de langa mine,chiar daca eu o luam usor ,ca statea pe loc, si bagam piciorul treptat in ea,pana la terminarea 400 de m imi dadea el o masina jumate,nustiu daca castigi o masina pana la finis

                      Comment


                      • Depinde acum si de masina/sofer...ce bataie mai lua Filcoru' pe ploaie de la Distrigaz, pe GPL)), abia se oprise torentiala de vara, balti pe jos, eu cu slick-uri si el cu gume noi de ploaie cum se lauda ca pleaca tare.
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • uite filmarea pe zi ,cu ea ful adica tun de bas statie si tot ce aveam prin portbagaj,si am si o filmare noaptea fara bancheta ,fara roata de rezerva fara tun de bas,adica cheala..dar sper sa gasesc filmarea..http://www.youtube.com/user/85sry#p/u/8/64OnQKNcJBs

                          Comment


                          • Aderenta presupunem ca e OK pentru ambii soferi, pentru ca la capitolu asta ai dreptate. Pe uscat am reusit pe tr I si II sa ies in fata (eram stock pe vremea aia) la un 1.4 remapat, toba+filtru, inclusiv scos tot din masina. Eu eram echipat inclusiv cu roata de rezerva )
                            Dar daca eliminam treaba cu aderenta, in cazu meu cam asa stau lucrurile: doua masini dau la 1.4 stock.
                            Uite la mine ce inseamna aderenta buna vs aderenta slaba (desi la liniuta adevarata ma facea fara stres atunci)
                            Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


                            si uite cum stau fata de 1.6 (chel) stock
                            Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
                            Last edited by Octavian; 2 January 2011, 16:18.

                            Comment


                            • pai si mai plafoneaza masina cu soft pe ea???la mine in tg-jiu nu are nimeni pe ease simnte la acceleratie???

                              Comment


                              • Plafoneaza unde vrei tu (eu am ales sa plafoneze la 6200, dar la primu soft am lasat-o pe liber, mergea pana la 7000, periculos), si la acceleratie normal ca se simte, ca doar nu ies in fata doar ca e masina mea )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google