Originally posted by Miky 48
View Post
Putere in plus pt. 1.4
Collapse
X
-
-
Loganul meu 1.4 fara servo ac geamuri si toate cele se descurca extraordinar de bine cu 2 pers.
Ca idee , m-am mai jucat cu un alt 1.4 ceva mai mai greu si nu am avut probleme , la fel si cu un 307 2.0 90cp (2002) ....
Cu un chip o evacuare completa si un filtru pe masura sunt suficiente pentru mine .... bineinteles(suspensia) sper sa-mi fac pe plac in maxim o luna . Revin ! byesigpic
Comment
-
La 1.4 poti sa iei fara greturi din chiuloasa 1 mm fara sa se imbuce pistonul cu supapa...mai are peste un cm pistonul in cilindru la pms pana sa dea pe afara, nu e ca la diesel lipit pistonu de supapa, fara camera de ardere si astea.
Problemele sunt altele daca raschetezi prea mult...apar detonatii, "incinge" motorul, se otraveste catalizatorul etc.Keyboard error or no keyboard present.
Press F1 to continue or DEL to enter setup...
Comment
-
@lungan: Vinde nenea XP chiulasa raschetata 1mm, e perfecta si pentru 1.4 daca spui tu.
Comment
-
@lungan: cum sa aibe peste 1cm distanta intre piston si captul cilindrului? parca are raport de compresie de 9:1, iar cursa e de 8cm. iar aia 1cm poti sa-i socotesti cativa mm, pt ca la pms, deja ai supapele atacate, deci coboara in cilindru, spre piston. grija cu rectificarile, ca aia de la renou nu de cretini au scobit capul pistonului in dreptul supapelor.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
unde ai vazut tu pistoane scobite ?
ps urmele alea is lovituri de la supape )Attached FilesPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Da, pai eu asa am vazut la mine cand era motoru' maltratat...erau 2 pistoane la capat de cursa in bloc si mai aveau cam 1cm pana in buza, iar la chiuloasa cand a invartit ala de axa sa o scoata, supapele coborau juma' de cm, sau 'ai sa zic 1cm, dar oricum de abia ieseau din camera si d'aia zic.
Ma rog, era axa stock, dar nici aia cc nu are came lungi sa impinga mai mult supapele, doar de mai multe ori pe ciclu sau ceva.
In fine, ce zic eu e ochiometric si pe uscat asa, probabil ca in functionare supapa aia chiar mangaie pistonulKeyboard error or no keyboard present.
Press F1 to continue or DEL to enter setup...
Comment
-
-
io zic ca merge mult mai mult luat la 1.4 lejer ...
0.5-0.7 e frectie la picior de lemn .
Luati 1-1.5 mm din bloc si atunci puteti sa ziceti ca ati marit compresia )Last edited by Cristi_Xp; 22 January 2011, 20:27.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
mah, la mine is scobite pistoanele...cel putin asa arata in poza. iar diferenta intre axa stock si cea de 260 d egrade cred ca e de 1mm diferenta ridicare pe admisie.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
pai era discutie despre 1.4
nu stiu cum e la 16v , dar la 1.4 si 1.6 stiu concret :PLast edited by Cristi_Xp; 22 January 2011, 22:41.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
am si eu o intrebare si poate ma lamuriti voi se poate monta turbo-ul de pe un 1.5dci 85 cai pe 1.4???daca da exista vreun castig de putere tinand cont ca dci-ul precizat mai sus e foarte apropiat de putere cu 1.4 meu(diferenta de 3-4 cai intre mine si un dci de 85)?????DACIA...Daca Ai Cap Iese Altfel..
sigpic
Comment
Comment