If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
am si eu o intrebare si poate ma lamuriti voi se poate monta turbo-ul de pe un 1.5dci 85 cai pe 1.4???daca da exista vreun castig de putere tinand cont ca dci-ul precizat mai sus e foarte apropiat de putere cu 1.4 meu(diferenta de 3-4 cai intre mine si un dci de 85)?????
Iti trebuie turbina pentru motor pe benzina, n-ai ce face cu aia de diesel.
Daca ai pasiune o poti face turbo, te duce o suma buna dar... cine mai e cu 1.4 turbo dupa aceea?
Remapare, serpi, banda izolatoare de azbest, traseu marit, catalizator nema, filtru sport + toba sport, corp-clapeta tiganit, axa cu came sport, compresie marita (chiulasa rectificata), bujii, fise, soft final dupa toate astea...
...apoi compresor, blow off, alta pompa de benzina..
..bani sa fie + pasiune.
Mai bine pui un B16A2 si ai rezolvat problema. Merge chiar si un D16z6 cu 125CP ieftin la bani, ca bate orice in clasa lui. Cu un astfel de motor poti duce loganul destul de sus in grupe. VR6-le este greu si ai nevoie de adaptari destul de mari. Cu 1000-1200 euro investiti in unul din motoarele alea de la Honda urci puterea la cel putin 250CP. Atunci sa te tii cu loganul pe sosea.
poti pune si turbo de dizal, dar nu in gura pistonelor, ca-l omori. il arzi. il pui un pic mai departe pe evacuare, unde gazele sunt mai reci, stiut fiind ca motorina arde pe la 600 de grade, iar benzina pe la 800 de grade. si la un motor stock, fara modificari de raport de compresie, e bine sa lucrezi cu presiune joasa. asta o obtii prin doa chestii, una fiind faptul ca pui turbina mai in "aval" pe evacuare, alta chestie e sa reglezi wste-gate-ul sa deschida mai devreme. apoi trebuie boost-controller pe admisie si blow-off valve ca sa nu bubuie cand lasi brusc gazul, in frana de motor. plus de asta, resoftarea e o necesitate. si nu virbesc de-o resoftare la coltul blocului, ci de una profi, pe bancul dyno, cu urmarire a afr-ului, presiunii, etc. basca trebuie schimbat macar senzorul de presiune din admisie si poate si ecu injectie, care nu stiu sigur daca e in stare sa lucreze in regim de suprapresiune.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Nu zice nimeni ca nu poti scoate ceva din 1.4i insa nu cu bani putini. Eu am dat exemplu de swap ca iesi mai ieftin. Asta incerc sa fac si eu la a mea. Daca pastrez motorul NA ar trebui sa bag vreo 3000 euro ca sa il ridic spre 200CP si in banii astia cred ca ies mult mai bine cu swap.
in legatura cu swapu nu vad rostu,cred ca ai uitat ca avantajul ondelor e ca au 800 kg .
Daca pui motor de 125cp pe caroserie de logan ,tot o pocnitoare o sa fie , doar ca o sa si sune urat )
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Gandeste-te ca cu a 2-a la 7000 rpm. cu cutia de 1.4 ai 100 km/h. Iti dai seama la un 8000-8500rpm.? Cine mai tine apoi a 2-a la Logan pana la 120 km/h)? E si asta o chestie.
'ondele alea de 125CP au undeva la 1000-1100Kg, cam cat este si loganul. Tot nu inteleg, crezi ca este mai bun un 1.6 8v sau 16v decat un 1.6 vtec 125CP?
asa gasesti k4m de 133cp, sau de 128cp pe twingo rs, dar vorba unora, care-i farmecul? macar ala porneste cu ecu de lighean, nu mai modifici instalatia buleftrica. una e sa ai 160 de cai la start si sa faci 200, alta e sa ai 75 si sa faci 100. problema e ca unii vor sa faca din 75 tot 200, ca ala care-a pornit la drum cu 160...si-apoi vine intrebarea de bun simt as zice: daca ai schimbat motorul, care-i meritul tau la masina aia? daca te simti bine ca bati loganuri de 1.6 fiindca ai pus motor de bmw de 2litrii pe logan cu sigla 1.4mpi, pai scuza-ma, problema se rezolva nu cu un motor mai mare, ci cu un psihiatru mai bun...frustrarile trebuiesc tratate, nu intretinute. asta vis-a-vis de swap-ul motoarelor. pt aia care se muncesc sa scoata ultimul sfert de cal, respect, daca vor s-o faca in ideea de a participa in competitii.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Farmecul este sa faci tuning, indiferent de metoda. Nu conteaza ca pui turbo, compresor, axa, swap, filtru, evacuare, bujii, fise etc. toate au un numitor comun. Eu vad altfel lucrurile, cand nu ai o platforma motor buna cauti sa o inlocuiesti cu ceva mai bun. Se stie foarte bine, ca motorul de 'onda este o platforma buna de tuning, indiferent ca ramane N/A sau ajunge cu inductie fortata (compresor sau turbo). Atata timp cat gasesti producatori de piese pentru tuning si poti adapta usor, nu vad de ce nu ar fi bun pentru logan.
Crezi ca aia sunt sanatosi cand au ligheane de 700-800kg cu 500-600CP?
'ondele alea de 125CP au undeva la 1000-1100Kg, cam cat este si loganul. Tot nu inteleg, crezi ca este mai bun un 1.6 8v sau 16v decat un 1.6 vtec 125CP?
unde dracu are crxu 1100 kg ca in talon are trecut 960 kg .
si referitor la del sol , o masina de 125 cp cu 1100 kg , ma indoiesc ca e bomba , si e tot undeva pe la 16.5 pe 400m .
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
doc, e corect ce zici tu, cu o singura mentiune. pt mine swap-ul nu inseamna tuning. tuning-ul, cred ca prin definitie inseamna sa "tiganesti" ce ai, nu sa pui din capul locului altceva. daca ma insel, mea culpa. si da, aia cu ligheane de 800 de kile si 600cp nu-s sanatosi...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment