Seba trebuie sa vezi si limitarile unui motor. Sa faci swap nu inseamna sa tiganesti, ci sa evoluezi.
Putere in plus pt. 1.4
Collapse
X
-
Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
-
Originally posted by Doc View PostAuzi tu vrei neaparat sa te contrazici? De ce nu ai ales 1000kg? Ca pe acolo e CRX iar CRX Del Sol are un pic peste 1100kg.
Mai jos am specificat delsol ... care sincer la 125 cp si 1100 nu e bomba .
Deci in niciun caz 125 de honda is mai tari decat 125 cp de alta masina ca acolo bati )
Ce timp scoate ? Ma indoiesc ca ar fi sub 16 , cred ca undeva undeva 16.5 ,avand in vedere ca are 125 cp ,cu 20 in plus ca un logan 16v , are jumate de secunda mai bine ) ,bomba nu gluma ,visul tuturor .
rezultatele supermotoarelor incep sa paleasca cand vorbim deja de kg peste 1000 ?Last edited by Cristi_Xp; 4 March 2011, 12:38.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Cristi aveam pretentii de la tine. Cum pot sa spui asa ceva? Tu mereu faci referire la performante pentru liniute la masinile de serie. Ce o avea una cu alta, nu inteleg. Una este masina de strada si alta este pentru liniute. Vad ca iei in calcul timpul scos de CRX DelSol la 400m, dar nu si setarile cutiei.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
ideea era alta .
Daca tot te pui sa faci swap , te pui sa scoti maximul din combinatia asta .Daca ai un motor de 125 cp din casa primit cadou , normal ca il pui ala , dar daca investesti bani 700-800 eur in ceva de 125 cp , de ce sa nu investesti 1000-1100 si sa pui un motor cu 40-50 cp in plus ?Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postmah, la mine is scobite pistoanele...cel putin asa arata in poza. iar diferenta intre axa stock si cea de 260 d egrade cred ca e de 1mm diferenta ridicare pe admisie.
Comment
-
Eu am dat exemplul cel mai ieftin. Lumea pe aici nu se agita sa investeasca in loganuri mai mult de 1000 euro. Ma gandeam ca la 1.4i daca faci miscarea cu motorul de 1.6 125CP de la cutie ai bonus cutie + ecu in doar 400-500 euro. De restul pana la 1000 euro, iei kit de conversie, evacuare, admisie si poate intaresti un pic masina.
Bine ca daca mai pui ceva peste cei 500 euro dati pe motor, adica inca 800-1000 euro poti avea un 1.6 125cp cu turbo dus la 240-250CP.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
-
Modificarea de soft la Dacia Logan 1.4i costa 150 RON si include tot.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Eu am facut remapare la un logan 1,4 MPI si de la 75 cp a urcat la 85 cp.
Remaparea am facut in satu mare si m-a costat 200 LEI (nu euro)
Simt un plus de putere atat la sprint cat si la depasire
La consum undeva pana la 1 Litru mai putin atat in exterior cat si in interior. (In interior este mai evident)
* ceea ce gresesc multi este ca atunci cand intra in depasire schimba viteza dintr-o treapta inferioara in una superioara si asa pierd putere. Daca faceti invers veti obtine un plus de putere pentru moment dar necesar si suficient pentru a efectua depasirea in conditii optime de siguranta.
Numai bine.
Comment
-
@ianina: nu stiu cum ai reusit tu scaderea consumului cu 1l/100km la motorul de 1.4i, dar nici la 1.5dci nu scade atat. Esti sigur ca ai calculat bine?
@goofy: poti sa incerci, apoi ne spui si noua. Eu ma indoiesc ca poti obtine 11CP in plus doar din soft la motorul de 1.4i 75CP, fara sa faci si alte modificari mecanice. Eu daca iti spun ca din resoftare iti dau 20cp, ma crezi?Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
doc voiam sa iti spun ca si pe rbn au schimbat si au trecut 85 de cai pentru 200 euro, din cate stiam eu tot 82 de cai spuneau intr-un timp ca fac.
Cat despre cosnum ... avem si noi remapari facute (adevarul e ca nu are 85 are doar 82) dar nu pot sa zic ca a scazut consumul.Last edited by o8MeLC; 24 April 2011, 19:03.
Comment
-
eu va dau 90 cai la toti cu 1.4 daca veniti sa va softez .
Cine abia se gandeste daca sa dea sau nu 150 lei pe o resoftare , o sa dea 200 lei pe un dyno before si after ca sa verifice daca sunt toti caii, ca sa nu mai vorbesc ca si pe dyno poti sa scoti cati cai vrei , totul conteaza de ce coeficient de pierdere in transmisie folosesti .
Un dyno masoara cai la roata .Cei de la motor se gasesc cu o formula aplicand un coef de pierdere in transmisie , coeficient care poate sa fie foarte generos .
Asadar va dau 90 cai , va iau si banii ,si o sa fiti si multumiti ,pana o sa va dati cu un 1.6 de 90cp care o sa va dea 2 autobuze ,si atunci unde-s cei 90 cp ?)
In businessu asta , are de castigat cine minte cel mai frumos , nu cine e cat de cat realist .
La RBN am vazut pe cineva cu un Clio RS 3 care zicea ca are 230 cp din soft , cand ele abia scot dupa resoftare 200 cp si renoul spune ca au 197 care e mai degraba 185 ...Last edited by Cristi_Xp; 24 April 2011, 21:51.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
cristi nu asta era problema daca sa dau 150 sau 200 lei ca deja i-am dat si sunt multumit de ce am primit de banii astia, stau la o masina jumatate de 1.6 remapat ceea ce e f bine pentru mine dar stiam rbn-ul de firma renumita si intrebam sa aud si o alta parere.
I-am ami vazut pe cei care se plageau ca dupa resoftare la 1.6 16v masina parca trage mai bine in ture joase dar top speedul se atinge mult mai greu sau nu se mai atinge.
Comment
Comment