Putere in plus pt. 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by o8MeLC View Post
    stau la o masina jumatate de 1.6 remapat ceea ce e f bine pentru mine
    fii serios ... nu toate lumea stie sa mearga
    Last edited by Cristi_Xp; 24 April 2011, 22:07.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • sunt foarte serios. baiatul se da foarte bine. Sunt 2 cu 1.6 remapat si stau bot in bot ceea ce am face sa ma gandesc ca trag bine ambele masini si nici soferii nu sunt slabi.

      Comment


      • Pana la 130 cam atata e distanta 1.4 vs 1.6 ~2 masini.
        1.4 remapat vs 1.6 stock ~1 masina.

        Comment


        • uitati ce ziceam de 86 de cai...
          Attached Files
          DACIA...Daca Ai Cap Iese Altfel..
          sigpic

          Comment


          • si ce vrei sa scoti in evidenta din chestia asta ? ti-am mai explicat o data cum sta treaba , mai trebuie ?
            punete cu un 1.4 d-asta chipuit de 86 cp , cu un 1.6 nechipuit de 88 cp sa vezi ce tari is caii aia 2 de nu-ti vine sa crezi .
            Last edited by Cristi_Xp; 25 April 2011, 01:29.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • @goofiy: fiecare este liber sa aleaga tunerul care crede ca i se potriveste sau si-l permite. Daca crezi ca se justifica valoare scrisa pe site la ei, poti face o incercare. Pe forum nu cred ca are cineva modificare de soft facuta la skn sau eu cel putin nu am intalnit. Daca ma insel astept sa confirme cineva si in acelasi timp sa ne lase cateva impresii.

              La fel si la partea de consum, resoftarea la motorul de 1.4i nu aduce reduceri de consum spectaculoase asa cum se vehiculeaza pe acest topic. Eu stiu una si buna, din resoftare consumul creste un pic, mai ales daca incerci sa folosesti turatii mari (4500-5500RPM) si pedala de acceleratie in blana. Insa daca pastrezi un stil de mers lejer dupa resoftare si in acelasi timp te folosesti de trepte superioare, consumul poate avea o mica scadere.
              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

              Comment


              • cristi, aia 2 cai din total de 88 iti dau jos 1 seunda pana la suta comparativ cu 86cp si consumul scade cu 1 litru. si cu a/c on merge chiar mai bine decat cu el oprit. cine va promite asta, chiar stie sa faca...teleshoping, nu doar chiptuning
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • bai tata, eu am filtru de aer sport pe 1.4 si se aude slab o diferenta de sunet; celor interesati/dornici de senzatii noi le spun cu mana pe inima ca nu filtrul de aer iti da sunetul sport, ci finala sport; spun asta pt ca am avut o finala sport ROYAL WOLF si-mi zguduia creierii; in final am dat-o jos si-am pus-o pe cea originala;
                  legat de putere, dati-i tata in gura la turometru; schimbati vitezele la turatii mari; eu in ultima vreme, cand sunt in depasire, pana in a 4-a schimb la 5000-5500 de ture si simt puterea lui 1.4 voi ati incercat asa? ca la 2500-3000 daca schimbati nu simtiti nimic; la fel faceam si eu, mai ales in depasiri, din a 5-a dadeam a 4-a sa depasesc(cand aveam pe unu in fata mea ce mergea cu 80/h) si imi venea greu; m-a invatat cineva si pe mine si acum ii dau in gura;
                  ps: nu va mai ganditi ca se duce motoru, nush ce pateste etc. lucrurile nu se petrec cu viteza luminii, ci dureaza in timp; asa ca incercati ce va trece prin cap; ganditi-o logic: din moment ce are 7000 rpm in bord, nu degeaba le-a pus producatoru acolo, nu?

                  Comment


                  • Absolut de acord cu tine :-P Nu pateste nimic motorul ( de 1.4, ca pe asta il cunosc si folosesc).. Si eu schimb mereu peste 3500, chiar si in oras - adevarat, felul meu de a conduce e mai sportiv, si nu are nimic motorul. Am 80.000 km cu el, si de pe la 25.000 tot asa merg cu el. E in perfecta stare...chiar daca, nu de putine ori, in depasiri atinge si 6000 ( e remapat, nu se limiteaza la 6000 ) - a 3-a cu 125km/h... Asa ca..calcati-o fratilor cand aveti ocazia ( dar cu grija si cu cap, nu prosteste), are ceva resurse si "asta micu" de 1.4.

                    Comment


                    • Nu se pune problema aici de cum trag cei 75 de magari (majoritatea stim) , ca dai blana nu ai nici o crestere )

                      Comment


                      • Puteti sa ii puneti mama filtrului, cipuri si schimbat la 6000rpm ca tot un dulap ce se misca greu ramane )
                        La fel ma simt si eu cu 1.2-ul
                        La limita eu zic ca ar fi 1.6 16v, care nici ala nu ii prea stralucit.
                        De puneau macar 1.2tce pe noul logan era alta viata. Asa 0.9Tce este mai slab ca 1.6 16v.

                        Comment


                        • @gabidaboy: fara chiptuning si alte fente, degeaba urci turometrul la 7000, ca acolo dezvolti 55 de cai. la 5500rpm ai 75cp, mari si frumosi, in rest, ai mereu mai putin de 75. asa ca, atunci cand lumea vrea ceva putere in plus, ma gandesc ca nu vrea doar sa mearga turata si sa obtina aia 75cp de fabrica, ci mai multi, de xemplu 87. ei, pt asta ce-i de facut? turatul la 5500rpm nu face decat sa folosesti cei 75cp ai masinii. bun, dar mai departe...!?
                          @csh: daca puneau "macar 1.2tce", sau "macar" scaune incalzite, sau "macar" discuri mici pe spate, dadea cineva "macar" 13000 de coco pe logan? ia uita-te matel sa vezi ca 85% dintre loganurile vandute sunt 1.4mpi, fara a/c, fara geamuri electrice spate...sia-tunci la ce maturi-maciuci sa faca masini de 200cp, la care trebuiesc reproiectate o gramada de subansamble, modificari de piese, matrite, linie de fabricatie, pt 2-3 clienti/an care au pitici pe creier? la nissan note, vechea octavia, vechiul focus, masini de 1300kg, erau buni tamburi pe spate, culmea dracu', la aia mergea si esp, doar la dacia cica nu se poate, domn'ne, ca are tamburi. ma leshi? esp si tamburi are si nissan navarra, 2500kg, sarcina utile 900kg, 4x4, roti de 21". la aia cum de merge? am impresia ca ne rupem in besini dar n-avem bani sa ne cacam in centru
                          Last edited by Seba; 1 October 2012, 23:01.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Bravo seba te sustin si daca tot unii comenteaza de Dacie sa si ia porsche sau ferrari daca i tine )....... Stii cum e aia, nu ti place postul, schimba

                            Comment


                            • Salutare colegi,

                              Ca orice loganist cu faimosul motor de 1.4 MPI, mi-am pus si eu problema cum as mai putea mari puterea polizorului (mai ales dupa cateva depasiri interminabile de tiruri )

                              Am facut remapare cu 150 de RON la Doc - efect foarte bun pentru pretul platit.

                              Am pus un ulei complet sintetic bunicel ca sa pot da turatii mai mari fara stres - am mai reusit cat de cat sa imbunatatesc depasirile.

                              Insa problema fundamentala a acestui motor nu poate fi rezolvata la costuri decente. 75 de cai si 8 valve sunt o baza slaba pentru modificari de crestere a puterii (fara turbo).

                              Am vazut multe modificari facute de colegi pasionati la 1.4 MPI. Insa pretul pentru fiecare cal putere castigat este destul de mare si nu renteaza.

                              Pana acum, cea mai buna alternativa mi se pare schimbarea motorului cu unul de 1.6 MPI (remapat). Cei 9 zeci si ceva de cp promisi de un 1.6 MPI remapat ar trebui sa faca loganul sa se miste decent.

                              Stiu ca sunt unii colegi care au facut aceasta modificare.

                              As dori sa stiu orientativ (sunt in etapa de documentare - nu dati cu parul ) cam cat sunt costurile la o schimbare a motorului cu un 1.6 MPI in stare buna. Se poate pastra cutia de viteze de pe 1.4 MPI ?
                              Logan GPL 1.4

                              Comment


                              • Dupa documentare, ia in calcul si alta masina, cu un motor mai puternic.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google