Putere in plus pt. 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor am vazut si la cateva sute de euro. Cutia e fix idem. manopera.... vezi la razvanamza pe topic.
    uite piesele: http://www.loganclub.ro/forum/vand_m...0.html?t=44350
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Originally posted by IancuMIC View Post
      Dupa documentare, ia in calcul si alta masina, cu un motor mai puternic.
      Sustin ideea aceasta. Diferenta prea mare intre 1.4i 8v si 1.6i 8v nu o sa ai si nu stiu daca merita investitia. Daca tot vrei sa schimbi un motor, merita sa incerci varianta de 1.6i 16v sau extrem un 2.0i.
      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

      Comment


      • Baga GPL de banii aia si plimba-te cat poti! E cel mai bine crede-ma! Las-o 1.4 remapat cum e!
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • @stolniceanulucian: eu am gasit arbore cotit si pistoane+biele (ambielajul complet, ce sa mai pierdem vremea) din dezmembrari de pe un motor cu 12000km, cu aceleasi cote de alezare la cilindrii si la fusurile de arbore, ca si 1.4-le meu. ambielajul, cu volanta cu tot, m-a costat 600ron. se poate pastra cutia de 1.4, dar e recomandat sa schimbi ambreiajul, cu volanta cu tot, normal. daca te pasioneaza mecanica si stii sa schimbi internele intr-un motor, in cateva zile ai 1.6 in haine de 1.4. pe de alta parte, un motor de 1.6 e 1000ron la dezmembrari, nu te mai chinui cu desfacut, remontat, rodaj...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Azi m-am minunat si eu de minunatul meu logan 1.4.
            Am tras de el sa ajunga la 110km/h si acolo a ramas, si in treapta a 4 a (aici cam dubioasa treaba, turatiile cresteau, dar viteza ramanea la fel - sper sa nu ma lase ambreiajul) si in treapta a 5 a la fel.
            Acelasi comportament l-a avut cand am schimbat bujiile de fabrica (eyquem cu 2 electrozi) cu altele tot eyquem dar cu un electrod, interesant.
            Cred ca le voi pune pe cele noi inapoi (le-am dat jos, pt ca nu mi-au placut), astea au deja 65000km.
            Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
            My ride

            Comment


            • Originally posted by stolniceanulucian View Post
              Salutare colegi,
              .................................................. ....

              Am facut remapare cu 150 de RON la Doc - efect foarte bun pentru pretul platit.

              ................... 75 de cai si 8 valve sunt o baza slaba pentru modificari de crestere a puterii (fara turbo).
              .................................................. ..........

              Pana acum, cea mai buna alternativa mi se pare schimbarea motorului cu unul de 1.6 MPI (remapat). .....................................
              .......
              Stiu ca sunt unii colegi care au facut aceasta modificare.
              ................................................
              Cati colegi au facut modificarea asta?
              Eu stiu unul si masina trage mai slab ca un 1.4.

              Comment


              • ala a luat piese la ghici si se astepta sa aibe racheta... daca tine vremea buna, la sfarsitul sapt viitoare avem un 1.4 facut 1.6. te sun sa dam o linie? linie de tramvai, eventual, ca motorul va intra 1500-2000km in rodaj...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Asteptam cu mare interes detaliile si rezultatul final al operatiunii.
                  Logan GPL 1.4

                  Comment


                  • nu cred ca mai mult ca mine
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Pui un 1.6 capsat in loc la 1.4?
                      Daca e asa, rezultatul e previzibil, dar stii ca eu ma dau numai cu ce e mai tare ca mine, deci nici o problema

                      Comment


                      • din pacate, am amanat inca o data, cu inca o saptamana, schimbatul internelor. le plimb dupa mine in portbagaj de 4 luni si nu-s in stare sa-mi iau o saptamana liber si sa fac treaba...mai ales ca acu' vine si frigu'...deci, lule-maturi-farase poate de luni incolo.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Se gaseste filtru de aer sport care sa intre in capacul negru de deasupra?
                          Adica sa aibe aceleasi dimensiuni cu cel default?

                          Comment


                          • da se gaseste

                            Comment


                            • Dar nu faci decat sa bagi mai mult praf in motor...

                              Comment


                              • Salutare colegi,

                                Am facut din nou un drum Sibiu - Botosani - Suceava si retur.

                                Am avut de depasit cateva TIR uri si mi s-au lungit urechile de cat am mers bara la bara cu ele pana am facut depasirea

                                Mi-am jurat ca nu mai cumpar niciodata masina cu 75 de cp pe tona

                                Mai aveti ceva stiri in legatura cu transformarea 1.4 mpi in 1.6 mpi ?
                                Logan GPL 1.4

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google