Putere in plus pt. 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai ce sa mai atata...iei un 1.6 si il pui in locul lui 1.4 si te descurci tu cu itp-ul )))

    Fa rost de un 1.6 mpi si ai sa vezi ca nu iti da aripi, tot la fel de precaut trebuie sa depasesti si tot forja trebuie sa dai la o depasire din scurt.
    Are clar reprize mai bune, dar nu intr-atat incat sa-ti permiti "arongante".

    Comment


    • pentru depasiri scurte trebuie cuplu garla...
      300-400Nm sa depasesti decent fara emotii...
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • Da, nu din scurt ca nu poti sa faci asta cu loganu, sa zicem depasire mai in forta/decenta/ok/pe distanta decenta etc etc ))

        Ideea e ca unde un "intri" cu 1.4 nu e de riscat cu 1.6 mpi.

        Comment


        • Apa de ploaie cu 1.6i. Tu ce crezi ca rezolvi daca schimbi motorul? Tu ai nevoie de cuplu si pentru asta ai nevoie de un motor turbo.
          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

          Comment


          • Corect, dar nu 0,9 (Reno) sau 1.0 (Ford) ca am vazut ce poate )
            Adica apropo de motoare turbo.

            Cel putin la mine turbina aia trebe sa ma impresioneze la cuplu! La dizal turbo (fata de dizal aspirat) m-a impresionat, la ascutitori turbo (benzinar 1.0) e nasol, prefer un aspirat 1.6, te poti baza mai mult pe el, fara lag-uri si alte complicatii.
            Last edited by Octavian; 24 October 2012, 22:25.

            Comment


            • Ce cereti de la o rasnita 1,4?Eu o am remapata,admisie sport si depasirile 'in forta' le fac de la 3500 in sus.Vreti R8 la pret de Logan?
              Last edited by KELBURTOS; 24 October 2012, 22:44.

              Comment


              • Ramane o rasnita.
                Si eu depasirile le fac pregatit in aprox 4000 rpm (chiar cu schimbare tr la mijlocul depasirii).

                Nu vreau sa te supar, dar aia 10 cp (reali cred) nu te ajuta sa fii racheta, adica sa ai un cuplu bun care sa te ajute pe durata depasirii unui camion de 20 tone (adica "TIR")

                O depasire rapida o faci cu 150-200 cp si 300-400 Nm

                Am vazut asta la ce am condus. Si dupa ce te obisnuiesti, tot nu iti ajunge, asta e tampenia daca nu ai grija si nu esti constient de ceea ce ai sub capota.

                LE: inclusiv de resursele tale ca sofer, trebuie sa te autoevaulezi tot timpul la un traseu! (cat esti de obosit, starea psihica, etc) Fac diferenta intre o depasire corecta fara emotii la tine sau/si pasageri si ceva riscant sau si mai rau
                Last edited by Octavian; 24 October 2012, 22:53.

                Comment


                • Eu depasesc cu a 3-a pana la 5500 cand e in scurt si cu a 4-a mai lung, fara emotii.
                  La un drum de 50km vede de cel putin 5 ori 5000rpm.

                  Comment


                  • Sa depaseti e una, sa o faci din scurt e alta.

                    Eu cat de turbat sunt nu m-am bagat din scurt decat la carute si mijloace de transport care se deplasau relativ incet, nu cu 90-100/h pe drum cu vizibilitate 500-700 metri si curbe-curbe-curbe

                    S-a prins ideea de 150+ cp si cuplu mare??

                    Comment


                    • nu. dupa remapare, evacuare si filtru sport, n-ai nevoie de 400Nm sa depasesti din scurt. 75 de cai devin brusc racheta cu cip-cirip si filtru fara filtru
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • motorul de 1.6 merge foarte. ce stiti voi era candva. probabil are la vreo 92-93 de cp cu totul. ia 185 pe drum drept, ceea ce 1.4 nu facea nici mort. cu toate astea, e tot putoare lesinata. se poate omologa 1.6 16V in loc de 1.4, trebuie doar sa ai discuri ventilate pe fata. te costa cateva sute de lei omologarea. si ai din prima 105 cai frumosi si sanatosi, care sunt oricum o baza mult mai buna de tuning.

                        Comment


                        • Pac paaaaaac, tzac tzaaaac si gata ))

                          Chiar imi pare rau ca am lungit vorba colegului StolniceanuLucian cu puterea in plus la 1.4.

                          Cea mai buna treaba dar care NU asigura o depasire din scurt e o remapare buna. Chiar e mai ok, cu riscul sa nu mai fuga cu viteza declarata de uzina.

                          Comment


                          • achiesez la ideea de remapare, filtru si evacuare, dar vreau sa adaug si admisie; toate astea le luam si le amestecam cu carera 100 de la omv si uite putere!!! e? se simte loganu acuma? io zic ca se simte;

                            dar dati-mi voie sa intreb ceva: voi injectoarele le desfundati? ma refer la benzinari; daca sunt infundate, apoi de unde tata sa aiba masina vana!?!?!? spun asta din proprie experienta; am 1.4, filtru aer sport, desfundate injectoarele si de curand i-am bagat carera 100; simt ca e un monstru sub capota...(mentionez ca nu am mai condus alta masina, loganul asta fiind prima de pana acum) ocazional adopt un stil sportiv de a conduce, iar daca pe cei 75cp ii simt asa, ma gandesc ce voi face cu o masina de 120+ cp?!?!?

                            daca nu ma credeti va fac o tura prin oras, din pacate doar pe braileni

                            Comment


                            • Clar trebuie sa-mi desfund si eu injectoarele, ca am impresia ca motorul meu de 2.2i merge ca unul de 1.6i din cauza asta.
                              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                              Comment


                              • Originally posted by gabidaboy View Post
                                am 1.4, filtru aer sport, desfundate injectoarele si de curand i-am bagat carera 100; simt ca e un monstru sub capota...(mentionez ca nu am mai condus alta masina, loganul asta fiind prima de pana acum)
                                E anemica...
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google