Mai baieti, una si cu alta fac doua; voi va dati seama de ce viteze vorbiti? Deja de la 140 incolo e o viteza foarte mare pt o masina. Imaginati-va, doamne fereste, la viteza aia sa-ti iasa un bou in fata care depaseste o masina fara sa se asigure; atunci ce faci? Tin franele? Tin franele indeajuns de bine incat sa incetineasca masina destul cat sa eviti impactul? Inteleg ca fiecare incearca sa-si laude masina ca a prins cu ea xxx km/h, dar haideti si ceilalti care comentati in defavoarea loganului sa fiti realisti: e o masina low cost care trebuie sa te duca din A in B si atat; intr-adevar prinde si ea o viteza maxima, ca e 140, ca-i 160, 180, in functie de model/motorizare, prinde o viteza maxima; ajunge greu pana acolo dar ajunge si punct. Nu e o masina sport, dar daca o conducem sport putem obtine niste rezultate de apreciat, zic eu. Si revin la ideea initiala, asemenea viteze sunt periculoase cu loganu, parerea mea. Mare atentie la alde Schumacher care depasesc aiurea din sens opus. Si ca o parere personala: ati vrut logan, aveti logan; nu va place? - ati vrut logan! Nu prinde 800km/h? - Ati vrut logan! Enjoy!!!
Putere in plus pt. 1.4
Collapse
X
-
Originally posted by Seba View Postcu roti de 195/50, 16v prinde si 220 pe bord, stai relaxat
@brady: scuza-mi curiozitatea, cat ti-a luat doc pentru resoftarea anvelopelor?
O sa fiu mai atent multumesc pentru precizare
Comment
-
lenesa pana peste 2000 rot/min
Buna,
loganul meu cu motor 1.4 mpi, merge ciudat.
cand plec de pe loc, dupa depasirea a 2000 - 2400 rot/min, creste
brusc puterea motorului, ca si cum pana atunci nu ar fi functionat in totalitatea puterii si apoi dintr-o data isi revine, de parca pana atunci ceva nu facea contact. Stie cineva cam care-i problema? Am pus pe tester si nu-mi apare nici o eroare.
Comment
-
Ce sa spun, dpmdv las-o asa - roaga-te sa faca in continuare asa si da-te la liniute - faci bani - rezolvi problema - tunezi masina - faci alte liniute - castigi mai multi bani - vinzi masina - cumperi alta mai puternica - faci iar liniute - faci si mai multi bani - iei o pitipoanca - iti face un copil - platesti fericit pensie pana la adanci batraneti punct.
Serios acuma, las-o asa. Ma gandesc acuma: ai luat-o noua, sh? Daca e sh poate are o remapare ciudata, poate i-a facut fostul proprietar vreo modificare la motor?!?!?!!?
Dar nu inteleg si te rog explica-mi: cum adica creste brusc puterea motorului? Inclin sa cred ca asa ti se pare, poate ca ceea ce se intampla e sa traga mai tare motoru, sa creasca repede in turatii/sa creasca mai incet in turatii, dar viteza sa se mareasca.Last edited by gabidaboy; 10 November 2012, 23:38.
Comment
-
dupa 2000-2200rpm obtii cca 90% din cuplul motor, sub 2000 e lesinatura. aia-i tot, nu-i nimic anormal. si 1.6 face la fel. cel mai puternic se observa in tr2 si 3 cu plecare din 1200-1500rpm cu pedala la podea. atunci da in nas pana pe la 2200, dupa care incepe sa se miste normal. nu e nici un contact slabit, asa merge motorul.
@bardy: sa nu intelegi ca am ceva cu tien sau iti caut nod in papura. am vazut scaparea, am zis sa ne mai descretim fruntile. adevarul e ca mai rar vezi de-astea, voite sau nuLast edited by Seba; 11 November 2012, 02:25.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by gabidaboy View PostMai baieti, una si cu alta fac doua; voi va dati seama de ce viteze vorbiti? Deja de la 140 incolo e o viteza foarte mare pt o masina. Imaginati-va, doamne fereste, la viteza aia sa-ti iasa un bou in fata care depaseste o masina fara sa se asigure; atunci ce faci? Tin franele? Tin franele indeajuns de bine incat sa incetineasca masina destul cat sa eviti impactul? Inteleg ca fiecare incearca sa-si laude masina ca a prins cu ea xxx km/h, dar haideti si ceilalti care comentati in defavoarea loganului sa fiti realisti: e o masina low cost care trebuie sa te duca din A in B si atat; intr-adevar prinde si ea o viteza maxima, ca e 140, ca-i 160, 180, in functie de model/motorizare, prinde o viteza maxima; ajunge greu pana acolo dar ajunge si punct. Nu e o masina sport, dar daca o conducem sport putem obtine niste rezultate de apreciat, zic eu. Si revin la ideea initiala, asemenea viteze sunt periculoase cu loganu, parerea mea. Mare atentie la alde Schumacher care depasesc aiurea din sens opus. Si ca o parere personala: ati vrut logan, aveti logan; nu va place? - ati vrut logan! Nu prinde 800km/h? - Ati vrut logan! Enjoy!!!
... ca era modificata e partea a 2-a, reactia gaborilor legata de viteza micutului 1.4 uzat taxi.. priceless, mandria de a prinde viteza aia cu 1.4 in linie dreapta, de neegalat, nu regret alea 3 luni nici acum)).
Comment
-
Originally posted by Seba View Postdupa 2000-2200rpm obtii cca 90% din cuplul motor, sub 2000 e lesinatura. aia-i tot, nu-i nimic anormal. .........................
Cu remaparea clasica nu mergea asa, protesta clar la 1700-1800 rpm daca o calcam.
Pt traficul de oras e foarte ok, e mai elastic decat cu softul stock si la forja trage o idee mai bine.
Comment
-
Originally posted by loganturda View PostBuna,
loganul meu cu motor 1.4 mpi, merge ciudat.
cand plec de pe loc, dupa depasirea a 2000 - 2400 rot/min, creste
brusc puterea motorului, ca si cum pana atunci nu ar fi functionat in totalitatea puterii si apoi dintr-o data isi revine, de parca pana atunci ceva nu facea contact. Stie cineva cam care-i problema? Am pus pe tester si nu-mi apare nici o eroare.
Comment
-
Nu mi-as fifacut probleme pentru cresterea puterii, dar se face brusc, ca si cum pana atunci functiona la aproximativ 60% din putere si f.brusc incepe sa functioneze integral.
M-am gandit ca poate o bujie sau vre-un cablu de bujii face figuri, dar cand scot pe rand fisele (normal de la aprindere sa nu curenteze), motorul "simte" cam la fel. Interesant este ca la trei din fise se creaza un arc electric destul de lung intre capatul fiselor si borna (la deconectare) si la una nu am aproape deloc arc electric, dar culmea scoaterea acelei fise o "simte" motorul cel mai tare.
Cred ca Seba are dreptate cu putere motorului si descrie destul de exact fenomenul, dar este normal ca puterea sa creasca ca si cum s-a adaugat brusc o treapta? Cred ca normal ar fi ca cresterea de putere sa fie cat de cat liniara, sau chiar exponentiala. Dar la mine aste asa cum calitativ am incercat sa reprezint grafic:
Pt.Gabidaboy, am luat masina sh si nu stiu cine ce i-a facut la motor. Mie mi-a vandut-o un intermediar care nu prea mi-a dat amanunte, fie ca nu a vrut, fie ca nu stia nici el. Masina a fost inainte a unei firme de transport, parca a fost folosita si la inchiriat. De aceea nu ma astept sa i se fi facut ceva modificari
la motor. Abia eu mi-am bagat putin mainile si i-am activat alarma interna, am activat inchiderea automata a usilor la 30km/h, pornirea stergatoarelor atunci cand sprituiesc pe parbriz, alimentarea continua a deschiderii geamurilor si a radiocasului de la bord, si probabil ca mai urmeaza cate ceva....cand vine caldura.Acea marire de putere o simt printr-o crestere brusca a turatiei.
Nu am prea inteles chestia cu liniute si banii - sunt nou pe forum
Brady, nu stiu la ce te referi cu Turbo Lag, dar la benzinare nu e loc de turbo.
Probabil e o poanta pe care nu am prins-o.
Comment
-
Salutare, scriu aici deoarece este vorba tot de putere in plus, si eu am 1.4, azi dimineata vine un coleg mandru cu noua lui achizitie, logan 1.4 MPI cu I rosu, el cica are 85 de cai, si cred ca nu sunt minciuni, chiar da impresia ca este 1.6, trage mai bine ca a mea, ati mai auzit de asa ceva, sau doar vrajeala cu I-ul ala rosu?
Comment
-
da impresia o laie ... auzi, 1.4 MPI te doare capul cate specimene auzi; probabil are o resoftare care iti mai da sasa cai frumosi si niste impresie in plus ca trage mai bine, da, trage mai bine dar nu ca 1.6 ...Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
Comment