Pai tocmai :-) nu ai detonatii sau sa zicem motorul nu intra in regim detonant atunci ECU nu mai trebuie sa intarzie scanteia si astfel nu pierzi din putere ... :-) (adica ai o aprindere/ardere optima, sau kind of) ...
Putere in plus pt. 1.4
Collapse
X
-
Da, cifra octanica e un indice la rezistenta antidetonatie a benzinei!Adica mai pe romaneste arde controlat...Explozia are loc exact la momentul oportun!De aici rezulta functionarea mult mai optima a motorului!In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by csebalyn View PostUnora chiar le-a placut fizica (motoare termice si electricitate) si chimia in liceu, mai ales partea cu explozibiliI have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Salutare, sunt nou pe aici, va urmaresc de cateva zile bune..
am luat un logan acum 2 saptamani 1.6 16v , in mod normal pt sotie.. Dar mai merg si eu cu el, merge binisor ce sa zic, dar cititnd pe aici ma gandeam si eu la un cip
o fi o idee buna ?
mentionez ca masina nu prinde 100 de mii la mine..
Comment
-
Salut
As vrea sa stiu daca galeria de aer care merge la filtu ar fi montata cu gura de aspiratie undeva in zona radiatorului si a grilei...Se poate obtine o crestere de CP.....Astfel in cat aerul sa ajunga in motor la o temperatura mai scazuta decat solutia stoc
Comment
-
Pai cu filtru sport nu obtii cine stie ce .. Eventual daca e ceva la 200 de euro sau stiu eu
dinastea obisnuite castigi maxim 1cp .. Sa zicem la 5500 de ture , la mers normal nu o sa fie altceva + ca intra mai mult praf la motor ... E doar putin schimbat sunetu`Its just a car ...
Comment
Comment