Putere in plus pt. 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am citit acum de la primul post pana la ultimul tot....Deci....Concluzie:
    daca aveti 1.4 cum am si eu si doriti sa castigati putere in plus aveti cateva varinate
    1-chiptuning si alimentare mereu numai cu 98
    2-fara ciptuning si alimentare de preferinta cu benzina mai buna
    3-(varianta aleasa de mine) dai talpa si tineo sus in ture cand ai nevoie de putere
    ultima varianta fiind cea mai potrivita ptr buzunarul meu.
    aaaa era sa uit alimentez numa de la rompetrol cu efix 95 si merge struna .Acum am in jur de 22000 km si 2 ani ,masina nu a avut nici o prb pana acum.Trage bine cand o tin sus in ture....Merge prost si ia viteza greu cand nu am bani de benzina si tre sa tina pana la salariu plinul.

    Comment


    • Am gasit pe net o chestie interesanta, nu stiu daca-i adevarata...

      logan euro 3: 1.4 ~80cp, 1.6 90cp
      logan euro 4: 1.4 75 cp, 1.6 87cp

      bine acuma teoretic ar fi normal ca acelasi motor sa fie mai slab la norme de poluare mai stricte.

      a mai auzit cineva de treaba asta?
      Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.

      Comment


      • A mea e din 06 si cred ca e euro 3 si 75 caluti sfrijiti
        deci...Miramas sa fie asa
        intradevar motoru de supernova fiind euro 1-2???? E mai vanjos un pic deci...Ce zici tu e normal

        Comment


        • Ala de supernova/solenta tot 75 de cai are, egal de nortma de poluare. Numai ca 1.6 are 87-88CP indiferent de euro x
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • E adevarat nu ca cu cat masina poluaza mai putin cu atat trage mai slab???
            cel putin mie mi-a zic un amic ca daca vreau imi pune el softu de supernova si sa vad cum fuge atunci...Dar nici nu o sa mai fie euro 3..Si nici nu mai trec verificarea
            asa ca am zis pas..Mai bine o turez un pic mai mult

            Comment


            • Loganul trage mai prost decat supernova/solenta datorita cutiei de viteze si a rotilor de tractor cu care e echipat, plus ca are forma antiaerodinamica si 100 de kile in plus fata de supernova.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Si yo alimentez de la Rompetrol cu Efix 95 si sunt multumit de ea ba mai mult sunt de acord cu tinutul mai sus in ture da ce nu inteleg yo:daca pe usita de la rezervor scrie "fara plumb 95"(parca) de ce sa alimentam cu 98???

                Comment


                • Nu sunt sigur da cred ca srie 95 sau 98
                  o sa verific maine

                  Comment


                  • Asta nu mai stiam yo (parca era si 98)

                    Comment


                    • Ia uite ce bine ii prinde cateva martoage in plus fata de un 1.4 stock )
                      Tr III 60-100/h si tr IV 80-120/h.
                      Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.


                      Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.

                      Comment


                      • Am tot comentat si discutat treaba asta cu remaparea.
                        Cine are niste explicatii clare, logice, sa spuna de ce numai din resoftare nu se pot scoate ~10 cp si cuplul aferent?

                        Vitriol (oricum se simte remapul): daca ai cu ce si cum, baga un clip 0-130/h sa vedem oarecum cat ai castigat.
                        Iti spun din start ca unu stock scoate cam ~25 sec 0-130.
                        Tre' sa ai un avantaj de ~2 secunde.
                        Eu la a mea dupa remap nu simt mare lucru la benzina de 95 fata de 98 (99+ cum ii spune). In rest ai vazut din clipurile puse ca se duce fara discutii mai bine decat una stock.
                        Bravo si sa te bucuri in continuare de micul bolid

                        Comment


                        • F simplu tavi: daca nu bagi aer in plus, nu poti scoate mai mult de max 10% din puterea unui aspirator. Degeaba ai multa benzina, daca nu ai cu ce sa o arzi.
                          Mai multe pe topicul remapat sau nu.
                          Acum sa revenim la topic.
                          Last edited by Cezar; 14 December 2008, 19:31. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Originally posted by Cezar View Post
                            F simplu tavi: daca nu bagi aer in plus, nu poti scoate mai mult de max 10% din puterea unui aspirator. Degeaba ai multa benzina, daca nu ai cu ce sa o arzi.
                            Mai multe pe topicul remapat sau nu.
                            Acum sa revenim la topic.
                            N-ai dat o explicatie clara.

                            PS: cum iti explici ca fara nici o modificare la motor si numai din scateie si carburatie la vechiile Dacii 1300 din 54 cp se puteau scoate 68-70 cp??
                            Daca umblau la cursa si axa cu came scoteau peste 90 cp dintr-un motor aspirat vechi ca istoria (de 1289 cmc).
                            Last edited by Octavian; 14 December 2008, 20:16.

                            Comment


                            • Cele care scoteau din 54 , aproximativ 70 cp....f simplu: mai multa benzina ( carburator dublu corp, sau alte artificii).
                              Cel de zici tu de 1300 cmc scotea chiar 160 cp, dintr-un motor aspirat ( 2 carburatoare Weber plus altele...pistoane forjat, axa cu came la unghi x, etc).
                              Last edited by Cezar; 15 December 2008, 01:48.

                              Comment


                              • Scoti la dacie 7-8 CP numai din reglajul carburatorului si a avansurilor(e ca si cum ai face chiptuning la un motor pe injectie) dar adio consum normal si fiabilitate a motorului.
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google