Sunt admirabile detaliile tehnice pe care ni le ofera unii colegi mai instruiti.
Cred ca problema se pune intr-un mod mult mai simplu. Mototorul de 1.4 la 75 cp a fost gandit de Renalult la momentul proectarii cu maximum de putere posibila, oferita in conditii de siguranta si fiabilitate. Astfel nu se explica cum acest motor nu a suferit nici o variatie de putere (vezi ca si contraexemplu motorul de 1.4 si 8 supape de la vW care a avut 75 cp si acum are 80). Cand cei de la Renault au avut nevoie de mai multa putere, au marit ... motorul si asa a aparut 1.6 90 cp. A mai spus cu alta ocazie ca 1.4 75 cp este singurul motor a carui putere nu a crescut odata cu norma de poluare, De le non-euro pana la euro IV a ramas la fel. Si sititi de ce? Pentru ca francezii au ajuns la concluzia ca prea multa putere cauzeaza -.
Cred ca problema se pune intr-un mod mult mai simplu. Mototorul de 1.4 la 75 cp a fost gandit de Renalult la momentul proectarii cu maximum de putere posibila, oferita in conditii de siguranta si fiabilitate. Astfel nu se explica cum acest motor nu a suferit nici o variatie de putere (vezi ca si contraexemplu motorul de 1.4 si 8 supape de la vW care a avut 75 cp si acum are 80). Cand cei de la Renault au avut nevoie de mai multa putere, au marit ... motorul si asa a aparut 1.6 90 cp. A mai spus cu alta ocazie ca 1.4 75 cp este singurul motor a carui putere nu a crescut odata cu norma de poluare, De le non-euro pana la euro IV a ramas la fel. Si sititi de ce? Pentru ca francezii au ajuns la concluzia ca prea multa putere cauzeaza -.
Comment