Putere in plus pt. 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • lungan despre un altfel de ambreaj ti-am gasit cate ceva aici
    Last edited by mumus; 24 September 2009, 09:16.
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • Salut !
      Mumus, multumesc mult pentru aprecieri si pentru link, fac provizii, citesc bine si bag la cap si cu proxima ocazie ma apuc de treaba.
      Cristi_XP, axa este CatCams, 262 grade, se potriveste atat la 1.4, cat si la 1.6 si nu necesita schimbarea arcurilor de la supape, de fapt in raspunsul primit de la ei referitor la arcuri au spus ca la motoarele Renault (si nu numai) nu este necesara schimbarea arcurilor si chiar recomanda pastrarea lor pentru o buna functionare. Doar la motoare uzate, sau forjate la greu in regim de competitie, sau cand se face un "transplant" dintr-o chiuloasa in alta se schimba arcurile, dar tot cu unele OEM stock.
      In cutie aveam si o foaie cu specificatii gen maximum lift, lift at TDC, duration etc, dar cred ca am lasat-o in service, ca nu o mai gasesc.
      Daca imi este permis, spun si de unde am luat-o si toate cele, oricum recomand cu caldura locul.
      Cat despre soft, nu am inca unul fix pentru axa asta...astept ca am inteles ca se lucreaza la un soft dedicat pentru ea si o sa vina cu tot cu calculator...de fapt o sa fie un pachet Stage 2, care o sa includa axa in sine si calculatorul cu softul aferent (stage 1 deja exista complet cu calculator, iar stage 3 nu prea e recomandat pentru uz "domestic").
      Momentan am remaparea pe care o facusem inainte de schimbare...e un soft bun, reusit, dar care totusi nu e gandit pentru axa asta.
      P.S: Azi dimineta, inainte sa plec, am reglat ambreiajul, adica am mai slabit piulitele la tija aia si am coborat pedala cam 2 cm sub nivelul celei de frana...aparent raspune mai bine, promt, dar nu am testat mai in amanunt sa vad ce si cum.
      Keyboard error or no keyboard present.
      Press F1 to continue or DEL to enter setup...

      Comment


      • aceeasi axa o are cristi si tot probleme de soft. s-a adaptat ecu doar partial, probleme pe turele joase deocamdata. asteptam softul...da, suntem mai multi, tot cu catcams in cap
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • te-am intrebat chestiile alea...ca voiam sa fiu sigur .
          eu nu pot sa spun aceleasi pareri dupa axa pe softul ce il aveam de la dimsport dinainte... adica nu pot sa laud ca masina merge foarte bine in ture joase...in 4a la 7000 am luat aproape 190 pe ceas,vre0 175 pe gps ... cand am dat a 5a parca am infranat masina ...
          daca incerci sa faci o plecare tare din 3500 rpm o sa isi dea in nas imediat...trebuie undeva la 4500-5000 sa pleci...
          din punctul meu de vedere softul are foarte multe neajunsuri ...
          daca bagi pedala jos si esti subturat ai un moment de gandire ... apoi se tureaza...incepe sa traga...si dupa 3000 rpm scartaie rotile )
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • Intr-adevar Cristi, cam dadea in nas la plecarea dupa loc, ca si cand s-ar "ineca" sau ceva, trebuia sa plec mai lin asa cel putin pana apuca masina sa se miste si p'orma puteam sa ii mai dau gaz. Am impresia ca am cam paradit ambreiajul de la faza asta.
            Depinde si cat de marit e avansul din soft si cu cat e coborat cuplu' in turatii mai mici.
            Eu am rezolvat problema, cel putin temporar,pana la un soft dedicat, cu un set de bujii ngk iridium si cu un alt setup la culbutori (foarte important).
            Cu bujiile stock, equiem sau ceva, facea asa cum zici, la fel si cu unele rebnult de origine cu doi electrozi, la fel si cu unele beru...cu precizarea ca la alea beru parca era putin mai bine, dar nesatisfacator.
            Incearca te rog sa reglezi culbutorii ceva gen 0.20 sau chiar 0.25 pe admisie si 0.30 sau chiar 0.35 evacuare, ca sunt curios daca asta e intr-adevar
            rezolvarea partiala sau e la mine zona crepusculara.
            Initial eu ii reglasem cum scria in fituica aia din cutie, adica 0.15/0.15, dar setup-ul asta era prea dezastruos...nu numai ca dadea in nas la plecare,
            dar se mai si oprea motorul in mers si mergea ca in 2 pistoane asa.
            Drept pentru care am ales 0.20 admisie si 0.30 evacuare si acuma e bine (oricum sa lasi mai larg pe evacuare).
            Ca fapt divers, cei din grupa N sau cupa Logan folosesc 0.25/0.35.
            Keyboard error or no keyboard present.
            Press F1 to continue or DEL to enter setup...

            Comment


            • acelasi lucru am patit si eu .
              Am modificat distanta de la bujii ... si alt setup la culbutori .
              Acelasi lucru il pateam si eu cand i-am reglat ca in carte, nu pornea masina , pornea si se oprea ... nu mergea bine ... tacaneau ca dracu ,si acu tacane dar nu asa enervant ca inainte. Poate le mai bag un setup,ca s-o fi strans de tot chiulasa
              Last edited by Cristi_Xp; 25 September 2009, 20:01.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • aveti idee... este adevarat ca bujiile cu 4 electrozi favorizeaza in timp depunerile de calamina? ca eu deastea am si masina merge foarte ok, dar m-am cam speriat.
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • Nu vad de ce, pt ca tot scanteia aia o ai, mai ales daca merge bine, no problem.
                  Last edited by Octavian; 26 September 2009, 09:27.

                  Comment


                  • La motoarele astea, bujiile cu 4 electrozi nu inseamna ca o sa ai 4 scantei in acelasi timp, ci tot una singura,atata doar ca te vor tine mai mult si vei avea o aprindere mai sigura si mai eficienta, datorita probabilitatii crescute de aparitie a scanteii la unul din cei 4 electrozi.
                    Atata timp cat scanteia e puternica si arderea se face complet nu ai motive de ingrijorare.
                    Numai sa verifici cu o lera ceva distanta la electrozi, mai ales daca ai bosch champion cu 4 electrozi, ca la astea am inteles ca distanta nu e de 0.9 cat ar trebui la tine.
                    Oricum daca zici ca merg perfect, lasa-le asa si bucura-te de ele si de masina
                    Keyboard error or no keyboard present.
                    Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                    Comment


                    • eu nu vad rostul tiganiei cu culbutorii. daca lasi joc mai mare la culbutori, unghiul si ridcarea reala a camei nu va mai fi aia din specificatii, deci aveti o vama agresiva cu joc la culbutori, ceea ce poate echivala cu downgrade la stage1. faceti-va soft, oameni buni, lasati tiganiile. te chinui sa bagi aer mai mult in motor, dar in loc de soft, restrictionezi cursa si durata actionarii supapelor (deci cama e marita degeaba)...
                      tiganie...tiganie...tiganie...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • probabil ca ai dreptate... dar pana la alt soft... asa merg cel mai bine masinile.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • da, pana la urma e corecta metoda atata timp cat n-ai soft...sau cand cineva iti zice ce sa faci dar nu gandesti ce ti se spune. pt ca loganul nu-i subaru si se modifca turatia la aceeasi viteza dupa chiptuning. subtitlitati...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • lungan ... de curiozitate incearca pe un gtech un timp pe 400 m ... io in configuratia actuala scot 12 secunde pana la 100 ... unde stock masina scoate 11.5
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • Heh, trebuie ca iti patineaza discu sau ceva, sau erai abatut in ziua aia, nu stiu
                              Pentru ca am scos 10 sec si un pic, dar nu pe gtech ca nu dau bani pe d'astea si nici n-am pe nimeni cu jucarii d'astea.
                              Aaaa, sau gata, stiu....batea vantu' (puternic :p ) din spate la mine )
                              Keyboard error or no keyboard present.
                              Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                              Comment


                              • timpii cronometrati cu telefonu , si luati dupa ceas nu prea is relevanti ,ce pot sa iti spun ca merg 1-2-3 ...am aproape 120 pe ceas si cel mai mult m-am oprit la 99 km/h atat mi-a indicat accelerometrul.
                                Discu nu patineaza , ca n-are nici 20 mii km ... celalalt a mers 50-60 mii si n-avea nici pe dracu cand l-am dat jos ,si inainte sa schimb axul pe 1-2 stateam langa 16v softat .
                                vina as putea da-o pe rotile pe 16 ,pe cauciucuri ...si softuuuu...
                                Last edited by Cristi_Xp; 29 September 2009, 01:00.
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google