Putere in plus pt. 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Moaaaam' in ce hal rage golanu asta...daaa
    Felicitari daca e masina ta, totusi parca suna
    a traseu modificat, nu doar finala, ca am avut si
    eu finala sebring, da' nu facea asa, ci suna a trompeta ceva, mai ascutit...sau o fi de la telefon ?
    Ai dat jos cumva intermediara ? Ai si serpi ?
    Cat despre roti mai mari, da, pierzi ceva la sprint,
    da' lasa ca recuperezi la viteza
    Si despre soft, asa e, asta e cheia...mai asteptam, ca am vorbit cu Nicu si a zis ca mai dureaza putin si apare softu.
    Keyboard error or no keyboard present.
    Press F1 to continue or DEL to enter setup...

    Comment


    • traseu de 50 ,catalizator anulat ,fara intermediara , finala remus hardline .Nu am serpisori.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • Originally posted by alex_vlb View Post
        Pai cu toba e normal sa nu treci de itp ca nu te incadrezi in parametri de sunet dar cu remaparea poti pentru ca nu iti pot detecta cai in plus.
        pai sunt ca si calul lui zoro undercoverimi pare mie sau topicul asta e defapt prepararea masinilor,sau motoarelor de la logan cup sau raliuri sau curse???ca nu cred desi ma unge la suflet ce am citit aici,ca o sa am eu bani vreodata sa modific atatea,ca daca aveam luam alta masina si chiar daca modific toate a;lea nu cred ca ma ajuta sa consum mai putin sau sa ajung mai repede la servici dimineata si dupamasa acasa inapoi....sau sub nici=o forma nu voi avea mai multasiguranta sau confort pt. ca voi fi tentat sa adopt comportament de curse si fac strada circuit

        de curiozitate la serviciu am o masina cu 1.8 t benzina de fiecare data cind merg cu ea sport ma conving ca oricat as baga bani in 1.4 nu voi atinge performantele alea asa ca ma calmez imi iau doza de adrenalina la atingerea acceleratiei la 1.8 si deschiderea turbinei si cind revin la 1.4 ma bucur pe deplin de ce imi ofera el asa acum inca stok,ca ma multumeste ca masina de familie si naveta servici,la banii care i-am avut....si asa raliu nu mai ai multe locuri in tara unde sa fugi,cand gasesti in oras 3-400m liberi pe o bandade accelerezi bine in 2 si treci de 4-5 masini in cird pe alta banda e anul nou iar afara daca pe linga tir reusesti sa depasesti si inca o masina simultan spui ca ocazia si spatiul respectiv a fost creat doar pentru aterizarea de urgenta a vreunui avion pe sosea...la liniute inca nu am fost...e scump

        defapt poti alege sa fii as ,sau primul, sau deosebit, sau tunat maxim in clasa ta ,ori poti alege sa fii mediocru sau normal in alta clasa dar cu performante net superioare clasei 1.4 unde e incadrat logan-ul,totul depinde de buget,ideea e cat te chinui dupa achizitia 1.4 sa faci eforturi deosebite si financiare si daca merita SAU E MAI simplu sa investesti de la inceput in alta clasa superioara,
        dar cei mai dragi sunt cei impatimiti legati cu suflet de 1.4 si care ne lumineaza si noua navetistilor cerul, scotand imposibilul din 1.4,faCANDU-NE SI PE NOI MINDRI , iar cand mai auzim cate o barfa o critica la adresa lui 1.4 pe la colturi ca nu ereusit ,contracaram cu ceea ce demonstreaza ei prin pasiune si pentru asta le multumim,noi cei care nu ne permitem mai mult decat stoc dar cu sufletul tunam virtual macar vestitul model
        Last edited by preferance; 8 October 2009, 00:55. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • revin cu o idee ,skoda are 1.4 =122hp cu torbo evident ,de ce nu s-ar adapta si la logan o turbina sau daca cineva cu banuti mai multi stie daca poate monta motorul ala pe golan poate asa e mai simplu si fiabil daca ar merge echipata caroseria cu motorul decat sa cautam solutii tehnice adaptate la 1.4 asta care e cam vechisor si din nu stiu ce motive proiectantul ,renault, nu i-a cautat mai mult multumindu-se cu puterea de 75hp,cel putin atat stiu eu...

          Comment


          • exista la renault 1.2 de 75 de cai, cat are 1.4, 1.4_16v de 98-100 cai, aspirat, fara turbina si compresor (cum are skoda, ca n-au doar turbo, e mai complicata povestea), are renault 1.6_16v de 105, 110 si 115cp, 1.6_16v de 133 de cai, 1.8 de 140 de cai, 2.0 de 160, 180, 2.0 turbo de 220 si 240 de cai. nu e problema ca n-au dezvoltat motoare, dar loganul e o masina low-cost. cati care au 1.4 si vor ferrari si-ar fi cumparat motor de 150 de cai, daca nu au dat 600 de euro pt clima sau 1.6? nu mai intreb de ce nu si-au luat 16v, ca ala e clar cel mai prost motor de pe logan n-o mai ardeti degeaba, ca nu iese bun cozonacul daca nu bagi de la inceput ce trebuie in el...
            Last edited by Seba; 10 October 2009, 00:31.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • corect...spus

              Comment


              • seba ai un fel aparte de a lega cuvintele intre ele ) sunt de acord cu tine

                Comment


                • Originally posted by crististreulea View Post
                  pai eu zic sa vinzi golanul tau de 1.4mpi si sa iti iei un 1.5dci.
                  in primul rind tine cu tine si are grija de buzunarul tau cind alimentezi. ca sa nu pun ca uiti cind ai facut plinul
                  in al doilea rind, o remapare de 300 ron urca performanta cu 25%, deci vreo 20 cai iar cuplul cu inca 50nm.
                  in al treilea rind ... uitate la filmul asta daca nu esti convins suficient
                  daca maresti avansul la un diesel ,"creste si puterea "?daca sti cumva spune-mi te rog ,mersii

                  Comment


                  • noi ramanem fani benzinei si propulsorului 1.4 aici))

                    Comment


                    • @preferance:eu nu inteleg de ce te-ai multumit tu cu 75 de CP,avand in vedere ca exista si motorizare cu 105 CP.
                      Multi dintre voi vreti CP mai multi,ca de ce Logan-ul nu are o versiune sa ajunga pe la 150 de CP,si cand ma uit la ce motorizare aveti voi,vad 1.4.
                      sigpic

                      Comment


                      • Si eu mi-as fi dorit macar motorasul de 1,6 dar din pacate mai sunt si alte cauze care a intervenit in momentul achizitionarii masinii.
                        ps.una e nevasta("bani mai multi nu-ti ajunge 1,4 ?") :-)

                        Comment


                        • Originally posted by DML79SB View Post
                          daca maresti avansul la un diesel ,"creste si puterea "?daca sti cumva spune-mi te rog ,mersii
                          nu ma multumesc ,recunosc,de asta am avut bani da nu am spus asta ca sa se inteleaga ca sunt multumit ci ma refeream la tema de sus unde intreaba DML ceva de dizal iar eu ziceam doar ca aici vorbeam de 1.4 benzina atata tot nicidecum altceva,imi pare rau ca s-a inteles gresit

                          Comment


                          • Aaa.Imi cer scuze eu ca am interpretat gresit.Si la mine e aceeasi situatie,as fi vrut un 1.6 16v,dar de 1.4 am avut bani.Noi sa fim sanatosi .Te salut,numai bine.
                            sigpic

                            Comment


                            • ce gindiri puerile puteti avea...ala cu gauritul catalizatorului, scos sonda lambda...etc

                              Comment


                              • cand vrei juma' de cal rapciugos cu orice pret, ajungi sa apelezi si la chestii pe care in mod normal nici nu le concepi. adevarul e ca fara catalizator mai aduni vreo 2-3 cai iar sonda lambda o fentezi usor cu 2 rezistente, pana la urma e destul de "ieftina" metoda.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google