Putere in plus pt. 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by VENOX
    Din experienta mea de ex-posesor de Opel Vectra 2,0i CD Euro 2 recomand sa nu renunti la sonda lambda.
    Eu am imprumutat masina cuiva sa faca un drum de Suceava, pe drum la nu stiu ce cale ferata tipul a agatat pe dedesubt ceva la evacuare si a fost la un service sa o sudeze ca cica a inceput sa sune urat si deh, nu putea sa imi dea masina asa inapoi. Problema a fost ca cei de la service au taiat ceva fire de la sonda lambda, deci cu alte cuvinte era inactiva.
    Cert este ca masina nu a mai mers pe urma. Adica mergea dar mergea de parca era innecata. De pe loc nu pornea decat cu pedala de acceleratie pana in fund si am ajuns la incredibilul consum de 15 L de benzina la suta de km.
    Nu stiam ce are si am fost la o reprezentanta Opel unde mi-au zis ca e sonda lambda si ca trebuie inlocuita si ca m-ar costa 200 Euro plus manopera.
    In Ungaria costa o sonda undeva la vreo 3 milioane si "manopera" se rezolva si in curtea blocului. Dar fiind eu Toma Necredinciosul am fost la niste prieteni sa vedem totusi ce e cu sonda, am observat firele, le-am legat inapoi si masina a mers ca unsa, consumul revenind la normal 10-11L in cazul Vectrei.
    Una peste alta parerea mea de non-specialist este ca sonda lambda e vitala in functionarea optima a motorului.
    da asa este sonda lambda este cea care stie cum sa faca amestecul si transmite computerului deci nu renuntati la ea

    eu am facut remapare de la un tip nu de la firma
    dar te intreb eu floryn
    dai o gramada de bani si aia nu o sa recunoasca nici in ruptul capului daca se intampla cevaca ar fi de la softului pe care l-a bagat ,ei tot asa il fac rost sa stii nu altfel ,asta este parerea mea ,si la service este la fel ,eunu am incredere in ei mai bine imi fac eu lucrarile si sunt multi care se plang de service-uri eu sunt unul dintre ei
    de 2 am pati-to si nu ma mai prinde pe acolo deacat doamne fereste lovesc tabla
    "cromul este placerea mea"
    "cui nu-i place , valea"

    Comment


    • #32
      Sonda lambda se ocupa de reglarea amestecului,oxigen - benzina.Sunt 2 sonde lambda una dinainte de cat si una dupa cat,una este mai sensibila,cealalta mai putin sensibila.
      In cazul in care scoti catalizatorul,automat ti se va aprinde becul la bord "SERVICE" si sonda lambda de dupa catalizator o sa receptioneze valori mari de noxe,ca sa reduca noxele incearca sa "refaca" amestecul ,dand mai putin combustibil si mai mult oxigen,in momentul acesta,masina va merge prost!.Nu este bine sa se scoata sondele lambda,ci catalizatorul se inlocuieste cu o teava ceva ,si cu o rezistenta,care sa fie egala cu rezistenta catalizatorului,in cazul de fata calculatorul nu isi va da seama ca nu e acolo ...doar in cazult acesta masina va merge mai bine,nu stiu daca poate fi dezactivat si din soft calculatorul,oricum asa se face cu rezistenta aceea...daca vreti sa va mearga mai bine,nu doar sa ziceti am scos catu...si gata...cred ca mere mai bine

      Referitor la chiptuning... OBDtuning are oferta 3.5 mil pentru benzinare aspirate pentru userii LoganClub,mai vechi de 3 luni si cu un anumit numar de posturi,de ce sa va complicati cu tot felul de oameni care nu fac altceva decat sa le fure softul si sa vi-l bage voua in masini la un pret de 2mil sa zicem,fara nici o garantie
      Last edited by Cristi_Xp; 21 October 2007, 05:44.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #33
        Referitor la chiptuning , exact asta am vrut si eu sa zic, .
        Stiti cum se zice , dai un ban dar stai in fata. Parerea mea !
        , sunt cu ochii pe voi !
        :thumbsup:

        Comment


        • #34
          dai un ban si merge la fel
          "cromul este placerea mea"
          "cui nu-i place , valea"

          Comment


          • #35
            Da frate ai dreptate, dar uite ca eu sunt mai pretentios asa cand este vorba de masina mea personala. Daca era vorba de o masina de pe la servici sau mai stiu eu de unde, mai ziceam ... poate.
            Nu vreau sa ma intelegeti gresit, dar eu optez pt. calitate +garantie.
            Cu stima, FLO>
            , sunt cu ochii pe voi !
            :thumbsup:

            Comment


            • #36
              e dreptul fiecaruia sa fac ce vrea , normal
              "cromul este placerea mea"
              "cui nu-i place , valea"

              Comment


              • #37
                Eu as vrea o remapare mai ''agresiva'' ca sa spun asa...OBD stiu ce face, am vazut pe Loganu' fratelui, nu spun ca nu e bun, e sensibil mai tare. Vreau ceva mai tare, nu conteaza ca va creste consumu'. E posibila o remapare care sa scoata mai mult din motor decat cei 4-5 cai care ii scoate OBD?

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Octavian___28
                  Eu as vrea o remapare mai ''agresiva'' ca sa spun asa...OBD stiu ce face, am vazut pe Loganu' fratelui, nu spun ca nu e bun, e sensibil mai tare. Vreau ceva mai tare, nu conteaza ca va creste consumu'. E posibila o remapare care sa scoata mai mult din motor decat cei 4-5 cai care ii scoate OBD?
                  la benzina mai mult de 8 cai nu scoate
                  "cromul este placerea mea"
                  "cui nu-i place , valea"

                  Comment


                  • #39
                    la benzina se scoate 10% din motor,zic ei,se pot face niste setari super agresive,dar nici mult nu o mai duce masina.
                    Brutus...sa stii ca la fel chiar merge,pentru ca una sunt parametrii la 1.4 tau dupa un an de zile si altii sunt la alt 1.4 dupa aceeasi vechime,ori tu avand softul din alta masina ai si setarile...este posibilitatea sa mearga mai bine ,este posib sa mearga mai prost
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #40
                      La benzina se poate scoate un 10% mai mult si otoru' n-o duce mult...nu pot crede treaba asta. Doar nu e vorba de turbina si alte cele. Daca la un diesel se poate stoarce mai mult, nu vad cum sa pice un benzinar. La 1.4L la alte masini sunt 90 -100 cp din fabrica si nu crapa nimic.
                      Cred ca inafara de consum nu crapa nimic. Nu vad cum si de ce.

                      Comment


                      • #41
                        mda se modifica putina ,de exemplu mi-e mi-a spun ca mi-a marit cuplul si timpii de injectie ce inseamna ca o sa consume putin mai mult dar nu ma deranjeaza si tipul mi-a zis sa nu tin masina mai mult de 150 mii km
                        nu exista soft de la alta masina ,practic este softul imbunatatit de la aceeasi masina dar de anul asta 2007
                        "cromul este placerea mea"
                        "cui nu-i place , valea"

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Octavian___28
                          La benzina se poate scoate un 10% mai mult si otoru' n-o duce mult...nu pot crede treaba asta. Doar nu e vorba de turbina si alte cele. Daca la un diesel se poate stoarce mai mult, nu vad cum sa pice un benzinar. La 1.4L la alte masini sunt 90 -100 cp din fabrica si nu crapa nimic.
                          Cred ca inafara de consum nu crapa nimic. Nu vad cum si de ce.
                          Vezi Fiat.
                          Intradevar 1.4 16V dar 150 CP!!!!!!!
                          Vreau si eu motorul ala pe Logan.
                          http://www.loganclub.ro/forum/vand_m...or-t35360.html

                          Comment


                          • #43
                            motorul de logan .. oricare ar fi el .. merge cam la 70 % din cat poate el ... se poate sa il faci sa mearga cam la 90 % din capacitatea lui reala ... dar scurtezi viata lui ....
                            1.6 MPI CRAZY DRIVER

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by drone
                              Vezi Fiat.
                              Intradevar 1.4 16V dar 150 CP!!!!!!!
                              Vreau si eu motorul ala pe Logan.
                              da asa si eu as vrea un 1.4 16v cu macar 100CP

                              Comment


                              • #45
                                Ce le fac aia de scot 150 de cai din 1.4??? in afara de faptul ca au 16v, nu pot sa cred ca scoti 150 de cai numa din asta.
                                Oricum, suna foarte bine
                                Don't touch! Never ever steal
                                Unless you're in for the kill

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google