stie cineva de unde sa ia un manual de reparatii<<golan>> ca e bun la casa omului.am masina de peste 4 ani si incep sa-i simt lipsa(manualului)
Dacia Logan 1.4 Benzinar
Collapse
X
-
sa nu fac alt topic ca nu o sa il mai gasesc la cate subgrupuri sunt pana aci
loganul are pana la urma(cel de 1.4) camasi care se pot inlocui sau nu?
in caz ca vrei "sa faci motorul"..cum faceam la vechea dacie, ce faci cu camasile? schimbi intreg blocul? dati si voi un amanunt ceva....
sa stiu in functie de cum e facut motorul daca mai mertia cumparat
Comment
-
Loganul 1.4 mpi si 1.6 mpi nu au camasi in bloc( asta mi-a confirmat si un mecanic de la un service dacia din Buc.). Dar mi-a mai spus ca nu a intalnit nici-o problema la cilindri la tipurile astea de motoare( si a vazut loganuri taxi cu peste 200000km), ci doar uzuri si spargeri de segmenti( cica ar fi de la forje repetate, combustibil prost). Greu de spus ce se poate face in cazul uzurii pe cilindru, probabil ca ala de 1.4 mai poate fi realezat( in fond difera doar diametrul cilindrului, cursa pistonului fiind aceeasi) si facut 1.6, schimbat pistoane, segmenti, resoftat, probabil modificat si chiuloasa.( asta daca tii neaparat sa-ti pastrezi blocul ala). Daca nu alt bloc si cu asta basta.
Comment
-
Alt motor, nu merita (mai ales la service Dacia) sa faci segmentare sau schimb de set motor, asta daca o faci pe cheltuiala proprie, te usca la bani.
Plus ca odata schimbate pistoanele, nu mai e ca un motor capsat pana-i lumea.
Astea sunt facute cand s-a dus, sa pui alt motor la schimb.
PS: personal n-am auzit de segmenti, pistoane sparte la mpi.
Am intrebat si eu in service la revizie (suspectam o bataie la motor, ma rog, era o bataie la mine in creier) si mi-a spus un ing de acolo ca de 4 ani de cand e acolo, n-a avut nici un motor de logan bulit.
Asta spune multe.
Comment
-
E clar ca sunt motoare foarte fiabile( sunt colegi pe forum care le au remapate si dau forje la greu si nu a picat nimic la motoarele alea); cel mai indicat in cazul uzurii e sa schimbi motorul( ca-n fabrica nu are cum sa mai iasa la o reparatie de genul asta, lucrul asta fiind valabil si pentru caroserie). Din punctul meu de vedere, cu o intretinere corecta, exploatare in conditii normale si combustibil bun ar trebui sa tina cel putin 300000km.
Comment
-
Tot ce e posibil( desi parca nu as crede ca exista un mcv cu 700000km, parca mcv-ul a aparut pe la sfarsitul lui 2006, masina aia a mers continuu?), interesant este daca au avut reparatii la motoare sau nu? Ca poti sa faci si 1 mil. de km dar daca schimbi 3 motoare nu mai inseamna nimic deosebit.
Comment
-
mcv-ul face romania-franta 'extrem de foarte des' din cate a scris usre-ul ala. cauta topicul cei mai multi km facuti(sau vazuti nu mai stiu) la logan pe benzina si prin ultimele pagini o sa vezi ce scrie omul respectiv. si nu schimbase nici macar un motor. masina se tinea foarte bine.
p.s. mai repede pica o masina care sta, decat una care ruleaza mereuDacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
Comment
-
Da, am citit si eu si:
- i-mi vine greu sa cred ca 700000km nu a schimbat decat consumabile la motor si nimic pe la masina( nici macar ambreiajul). Eu zic sa mai taie un pic.
- cineva facea un calcul si rezulta cam 700km pe zi de luni pana duminica.( asta daca era printre primele aparute in 2006) . Dar oamenii aia nu aveau si ei sambete, duminici, Paste, Craciun, revelion, revizii, etc. Eu zic si aicea sa mai taie un pic cu kilometrii aia.
Nr. asta de km era mai plauzibil pentru un logan din 2004, dar pentru unul de 2 ani jumate, trei. Nu prea cred.
Comment
-
@florin: masina poate avea 4-5 soferi care pleaca pe rand in italia. daca e masina de firma si aduce din italia cate ceva e normal sa faca italia asa des. si poate are si mai multi soferi, in cazul in care pleaca in cursa cate 2.Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
Comment
Comment