Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • deci ... compresia o face pistonul cand vine sus la supape (pe timp-compresie) (sa ma exprim asa direct) ... aia e FIXA.

    Nu modifici tu cu nimic compresia prin soft.

    Intr-adevar modifici (optimizezi!!!!) timpii de scanteie si obtii o energie mai mare rezultata din combustie.

    S.
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • Pai si eu ce-am spus, ca raportu de compresie ramame acelasi.
      Dar, prin modificarea timpilor de scanteie (si injectie, nu stiu) rezulta o compresie sporita sau optimizata.

      DOC: de ce spui ca foarte rar la un aspirat putem vedea un grafic corect? (sunt diferente mici care pot fi interpretabile, sau? )

      Comment


      • domnilor, scanteia e data de descarcarea unui condensator sau a unei bobine, depinde de sistemul de aprindere folosit, nu de timpul cat tii tu 12V pe bobina, ci de cat de repede scazi tenziunea primarului de la 12V la 0V. cand se injecteaza 12V in bobina primara, secundarul incepe sa inmagazineze energie, iar cand primarul e deconectat brusc, secundarul de descarca si el prin bujii.
        avansul marit poate da: putere mai mare, supraincalzirea motorului, detonatii. ca sa eviti detonatiile si supraincalzirea motorului cand mergi cu avans marit, e indicat sa se foloseasca benzina cu cifra octanica mare. cifra octanica mare nu inseamna ca benzina respectiva arde cu mai multa caldura, doar rezista mai bine la temperatura si presiune ridicata, adica nu se aprinde de la sine ca motorina si asteapta cuminte momentul aparitiei scanteii. aditivii care se baga in benzine, ca sa creasca cifra octanica ulterior rafinarii, aia da, pot arde aiurea si de aia nu se recomanda folosirea keorsenului CO125-130 in motoare de masini, care-s facute sa mearga cu CO95-CO98.
        ce poti sa modifici prin chiptuning pe partea de injectie/aprindere sunt timpii de injectie, avansul injectiei, avansul scanteii. compresia, rapoartele cutiei, raman neschimbate. adica rata de compresie a motorului tot 9.5:1 va ramane, raportul cutiei tot ala va fi, deci veti ajunge mai repede la o anumita viteza, dar o veti avea la aceeasi turatia a motorului ca si inainte de remapare.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Originally posted by Octavian___30 View Post
          Pai si eu ce-am spus, ca raportu de compresie ramame acelasi.
          Dar, prin modificarea timpilor de scanteie (si injectie, nu stiu) rezulta o compresie sporita sau optimizata.
          Tavi, stii ce reprezinta raportul de compresie ? Raportul de max:min ?
          la un raport 9.5:1 ... adica pistonul cand e jos, cilindrul are un volum de 950 cc (poate inmagazina 950cc aer de exemplu). In momentul cand ajunge sus (face compresie) mai ramane doar un volum de 100cc in camera de ardere. prin urmare raportul de compresie este de 9.5:1 ... orice modificari software ai face la nivel de ECU injectie raportul ramane acelasi si implicit si compresia pe care o face pistonul pe timp-compresie.

          oricum cred ca o explicat Seba (a nu stiu cata oara) cum e si cu avansul/CO si cum se influenteaza una pe cealalta.

          Cred ca ar trebui sa terminam cu lectia de fizica si sa revenim la (on)topic...

          S.
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • Originally posted by Doc View Post
            Graficul dyno nu va prea ajuta la modelele aspirate pentru ca foarte rar o sa vedeti unul corect. Se intampla foarte des ca un motor aspirat sa nu aiba o crestere de putere pe un grafic dyno insa pe strada (in sarcina) rezultatul sa fie cu totul altul.
            Salut.

            Se pare ca nu ai vazut cum arata un DYNO.NU te jignesc, dar pe DYNO masina este chiar in blana.Dupa ce masina este ancorata pe role, si este pornit testerul in care in prealabil se introduc date referitoare la capacitatea si tipul motorului,(aspirat, turbo,diesel,benzina....dupa caz), si nu in ultimul rand dimensiunea cauciucurilor, deoarece este masurata puterea la roata.Se leaga niste senzori la motor, din care unul din cate am vazut pe fisa de la bujia nr. 1(asta pentru ca senzorul sa citeasca turatiile motorului),dupa care se porneste aplicatia de pe calculator.Se introduce masina in treapta a-1-a si se accelereaza, se da a-3-a si iar se accelereaza, dupa care se da a-5-a si se duce in ture pana ii taie benzina.
            Eu am pus masina pe dyno de 2 ori, odata cu filtru stok, si odata cu filtru sport, asta ca sa vad daca renteaza schimbarea de filtru.......adica daca se vede ceva pe grafice, deoarece ai posibilitatea sa salvezi primul grafic si sa il compari.
            Daca nu ma insel cu remapul de la tine se castiga 6-7 cai, lucru care ar trebui sa se vada pe dyno.La mine au iesit 74 de cai cu filtru stok, si 75 de cai cu cel sport ......deci.... ca la carte, dar in schimb s-a modificat nitel cuplul, si motivul mi-a fost explicat.
            Viteza maxima pe dyno a ajuns la 199 km/h, iar in realitate ajunge la 170-175 km/h din cauza frecarii cu aerul + ''n'' cauze.....vant....temperatura .
            Sa inteleg ca pe strada remapul se face simtit , iar pe dyno nu?
            Daca imi poti demonstra ca voi avea cu siguranta o crestere de 6-7 cai, si o marire de cuplu .....imi fac si eu remapare la tine.
            Imi pare rau ca trebuie sa te rog sa-mi raspunzi, dar eu cred numai ce vad, nu din auzite......cum ca multi acuma urca nu stiu ce pante cu a-4-a si nu mai dau a-3-a...etc.Aste sunt copilarisme, pe care le fac unii ca sa reduca chipurile consumul, dar de fapt nu isi dau seama ca motorul ala cere ceva turatii, si de aceea tremura de zici ca sare de pe tampoane.Daca imi iau BMW ce fac???.urc Dealul Negru cu a5a??

            Multumesc.

            Vreau 6-7 cai la masina, dar vreau eu sa vad ca sunt acolo, si iti garantez ca o sa pun si un grafic DYNO, din care sa se vada cresterea.
            Last edited by cosmindan; 23 March 2009, 19:02.
            real power..... diesel power by

            Comment


            • Esti cam enervant si semeni cu Toma Necredinciosul,eu nu sunt platit de Doc sa-i fac reclama sau ceva de genul,dar remapul se simte din plin frate,si se simte de la a 1 a 2 mii de ture,deja simti diferenta,tu vrei teste peste testari ca sa ce?Sa demonstrezi ceva ce se simte cum a zis si Doc in mers,si se simte foarte bine daca stii sa exploatezi remapu

              Comment


              • Originally posted by Silviu View Post
                Tavi, ........................
                Cred ca ar trebui sa terminam cu lectia de fizica si sa revenim la (on)topic...
                S.
                Atitudinea ta ma dezgusta, ok sunt eu dobitoc si capos, dar daca vrei sa explici ceva fa-o, pot si asculta bine , nu tre' sa-mi dai lectii.

                O modalitate principala prin care se poate obtine o sporire a cuplului unui motor, este marirea compresiei (atentie! nu a raportului de compresie... acesta ramane constant acelasi). Compresia sporita conduce la marirea eficientei termice a arderii, deci forta fiecarei explozii creste. Optimizarea amestecului aer/carburant si a avansului.


                PS: apropo de lectia de fizica.
                Last edited by Octavian; 23 March 2009, 23:38.

                Comment


                • Originally posted by alin2009 View Post
                  Esti cam enervant si semeni cu Toma Necredinciosul,eu nu sunt platit de Doc sa-i fac reclama sau ceva de genul,dar remapul se simte din plin frate,si se simte de la a 1 a 2 mii de ture,deja simti diferenta,tu vrei teste peste testari ca sa ce?Sa demonstrezi ceva ce se simte cum a zis si Doc in mers,si se simte foarte bine daca stii sa exploatezi remapu
                  Salut.

                  Te-am citat cumva pe tine? Vreau un raspuns de la Doc.El remapeaza, nu tu.

                  Si ca sa iti raspund tie....de curand am cauciucuri noi , si merge mult mai bine acum.....stiu sa le exploatez.


                  O zi buna.
                  real power..... diesel power by

                  Comment


                  • din caute stiam doc are dyno la firma :P
                    Dau 2000 de parai si cumpar tot...

                    Comment


                    • Originally posted by cosmindan View Post
                      Salut.

                      Te-am citat cumva pe tine? Vreau un raspuns de la Doc.El remapeaza, nu tu.

                      Si ca sa iti raspund tie....de curand am cauciucuri noi , si merge mult mai bine acum.....stiu sa le exploatez.


                      O zi buna.
                      Pai de ce sa-i mai faci remap acum?Daca ai cauciuri noi,nu-i mai face frate remap,daca acum ai vreo 15 cai de la cauciuri

                      Comment


                      • Nu vreau sa fiu carcotas, referitor la ceea ce face Doc, si nici sa fiu Gica Contra.

                        Vreau sa stiu daca cineva a pus masina pe Dyno, si daca a vazut cei 7 cai, care au aparut dupa remapare, nu vorbe .......

                        Am inteles ca Doc are dyno..........a masurat cineva la el???

                        Daca eu am masurat masina cand am pus filtru sport, iti dai seama ca o masor si dupa remapare, deoarece vreu sa stiu exact unde am maximul de cuplu si de putere.

                        Tu nu ai vrea sa cunosti toate astea?

                        Nu cred ca sta cineva in 150 de lei , cat este o remapare.
                        Last edited by cosmindan; 24 March 2009, 00:29. Reason: Automerged Doublepost
                        real power..... diesel power by

                        Comment


                        • Mama ce genereaza discutia. Nu e nimeni obligat sa faca remapare. NU va ia omu banii cu forta. NU vrei, nu-ti faci si cu asta s-a terminat scandalul.

                          Comment


                          • Pai logic ca nu sta nimeni in 150 de lei,dar omu mi-a facut remapu si aveam niste jeg de benzina de 95 si aia putina, si am iesit pe poarta de la antilopa si i-am dat putin in goarna si imi cunosc masina de cum era si cum e acum(cu remap,filtru sport,benzina buna),as vrea sa stiu cat e adevarat pe testul Dyno,dar nu stau sa mai dau si banii pe testu ala,prefer sa-i schimb distributia de banii aia daca ma intelegi

                            Comment


                            • Dupa ce fac si eu remap, o sa pun poza cu ceea ce a iesit pe dyno.

                              Momentan sunt 95% convins ca vreau sa fac remapare.


                              Sa auzim de bine.
                              Last edited by cosmindan; 24 March 2009, 00:39. Reason: Automerged Doublepost
                              real power..... diesel power by

                              Comment


                              • As avea o intrebare pt Doc:la 82 de cai si 125 nm cuplu dupa remapare,cam cat din capacitatea maxima a motorului se foloseste?Si asta e maximul de putere care se poate stoarce din 1,4 cu softu schimbat?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google