Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Octavian___30 View Post
    Atitudinea ta ma dezgusta, ok sunt eu dobitoc si capos, dar daca vrei sa explici ceva fa-o, pot si asculta bine , nu tre' sa-mi dai lectii.

    O modalitate principala prin care se poate obtine o sporire a cuplului unui motor, este marirea compresiei (atentie! nu a raportului de compresie... acesta ramane constant acelasi). Compresia sporita conduce la marirea eficientei termice a arderii, deci forta fiecarei explozii creste. Optimizarea amestecului aer/carburant si a avansului.


    PS: apropo de lectia de fizica.
    1. te dezgusta atitudinea mea e treaba ta; nu trebuie sa fiu agreat de cineva ... discutam aici nu ne "cuplam" ... si pana acum consider ca am discutat civilizat;

    2. ce spui tu acolo DA este adevarat; ca principiu. dar revenim la cazul nostru: motor aspirat la care se face un chiptuning ECU; cum modifici tu presiunea in camera de ardere? atata timp cat nu modifici fizic nimic la chiuloasa, biele etc.; ? repet motor aspirat ca despre asta era vorba.

    am impresia ca nu stapanesti bine notiunile si incerci sa arati ca stii cautand documente pe google si dand paste la fragmente din ele fara sa le intelegi.

    S.
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • ce spune cosmindan mi se pare corect sa vada dovezi pentru ca nu te obliga nimeni sa iti faci remapare dar daca vrei sa o faci pentru ca se spune ca iti creste puterea si nu e asa de ce sa dai bani degeaba iar alin2009 nu stiu ce experienta ai tu pe masini de spui asa convins ca se simt din plin acei 7 cai in plus la cei 75 ai motorului. Am si eu dar se simte oarte putin diferenta sau poate asa cred eu.

      Comment


      • Deci eu vroiam sa vand masina asta,pt ca la puterea standard e praf,e muci,te faci la demaraj si un 1310,se simte din plin,nu am mare experienta cu masinile,am cam vreo 50000 de km facuti in bucuresti intr-un an de permis ca sofer,ca se simte nu o zic doar eu,au mai mers inca 2 prieteni cu masina si au ramas placuti impresionati de cum se infinge cand o calci,daca nu ma crezi ne intalnim si vezi liveApropo,daca ai facut remap si schimbi la 2000-2200 de ture chiar n-ai ce simti
        Last edited by darksid3; 24 March 2009, 08:45.

        Comment


        • E benzina doah nu e facuta sa mergi cu a 5 la 60 :P ,bine multi nu stiu asta ,pana si la diesel imi place sa-l vad la 3000 de ture chiar peste .
          Dau 2000 de parai si cumpar tot...

          Comment


          • Originally posted by Silviu View Post
            1. ........... discutam aici nu ne "cuplam" ... si pana acum consider ca am discutat civilizat;

            2. ce spui tu acolo DA este adevarat; ca principiu. ...........................
            .................................................. ............................
            am impresia ca nu stapanesti bine notiunile si incerci sa arati ca stii cautand documente pe google si dand paste la fragmente din ele fara sa le intelegi.
            S.
            Nu suntem la cuplarai, dar avem dreptu fiecare la o opinie, si daca nu esti de acord nu te pune sa-mi dai lectii.
            Lasa si impresiile ca nu ma cunosti prea bine.

            PS: pana acum sustineai ca nu e adevarat, acum ''este adevarat, ca principiu''.
            Last edited by Octavian; 24 March 2009, 09:34.

            Comment


            • tavi, silviu, ce dracu aveti? voi din start vorbeati fiecare de altceva dar nu v-ati gandit sa cititi cu atentie ce zice celalat, era mai usor sa sariti de cur in sus
              unul vorbeste de raport de compresie, altul de compresia de dupa detenta amestecului carburant. 2 chestii tottal diferite, dar legate al dracului de mult prin eficienta volumetrica, un indicator al motorului ce depinde de volumul cilindrului, forma galeriei de admisie, nr de supape, diametul supapelor, forma si camelor de admisie si evacuare, ori cum aerul bagat in motor si inainte si dupa resoftare e acelasi la aceeasi turatie, ca doar mecanic nu se schimba nimic, singurul mod de modificare a acelei presiuni ulterioare scanteii e prin modificarea momentului scanteii si varierea momentului si a cantitatii de combustibil injectat. ceea ce si face in principiu resoftarea. fiecare in felul vostru aveti dreptate, raportul de compresie ramane constant, insa presiunea in cilindru dupa scanteie poate diferi usor in functie de cele 3 variabile mentionate mai sus, avans scanteie, avans injectie si cantitate injectata. singuri nu puteai ajunge la concluzia asta? ca din posturile voastre e evident ce spuneti amandoi. na, am facut eu rezumatul, acum sper sa fie liniste.
              Last edited by Seba; 24 March 2009, 11:46.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Da ai dreptate Seba.
                Tu ai pus problema corect.

                Numai ca una e compresia si alta e modificarea presiunii dupa detenta. Probabil din cauza exprimarii s-a ajuns la confuzie.

                S.

                Originally posted by Octavian___30 View Post
                Nu suntem la cuplarai, dar avem dreptu fiecare la o opinie, si daca nu esti de acord nu te pune sa-mi dai lectii.
                Lasa si impresiile ca nu ma cunosti prea bine.
                eu n-am impresii ... dar tu ai sarit la mine de parca as fi zis nu stiu ce.

                Originally posted by Octavian___30 View Post
                PS: pana acum sustineai ca nu e adevarat, acum ''este adevarat, ca principiu''.
                pai ca principiu da, pentru ca exista motoare ce-si pot modifica raportul volumetric ... deci da, ca principiu se poate ... dar nu in cazul de fata, motor Logan 1.4MPI


                Eu zic sa terminam povestea asta. A fost o confuzie de termeni care din pacate a cam degenerat.

                Daca crezi ca te-am jignit cu ceva atunci imi pare rau ... dar eu nu am intentia sa ma cert ci doar sa discut.

                Numai bine,

                S.
                Last edited by Silviu; 24 March 2009, 12:41. Reason: Automerged Doublepost
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • Vroiam sa scriu si eu cam acelasi lucru, adica regret incidentu cu scuzele de rigoare.
                  Da, recunosc ca am sarit la tine pt ca ai vorbit cu mine cam de pe scara si nu mi-a placut(faza cu lectia de fizica )) ).
                  Dar regret, mai ales ca si ne cunoastem un pic si cel putin mie mi-ai facut o impresie buna.

                  Comment


                  • Mai intreb si eu o data,poate ma lamureste cineva:dupa remapare cat la suta din capacitatea motorului e folosit,si daca prin resoftare asta e maximul de cuplu pe care poti sa-l castigi

                    Comment


                    • Deja ati deviat de la subiect.

                      Cat despre dyno spun din experienta, am vazut multe masini mult mai potente care pe banc aveau rezultat slab insa pe strada era cu totul altceva. In primul rand unui motor aspirat ai nevoie sa ii oferi conditii perfecte la testare ceea ce rar se intampla in RO.
                      In al doilea rand motorul aspirat neavand inductie fortata are nevoie de ventilatie buna.

                      Am intalnit masini care au pierdut 50-80cp pe bancul dyno din aceasta cauza. Civic-ul meu pe dyno mi-a dat mai multe rezultate in functie de perioada si conditiile de testare. Am avut grafic cu 195CP pe stoc si grafic cu 184CP pe tunat (cand sistemul de ventilatie al bancului dyno nu functiona la capacitate maxima), insa pe strada ii dadeam 2-3 masini unui CTR stoc.
                      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                      Comment


                      • Salut

                        Eu am o remaparefacuta de reprezentatii de la Dimsport din Iasi.Sincer diferenta sa simtit...e acolo.

                        O intrebare pt Doc:Mi am facut remaparea la voi acu vreo 18 luni.Ati m ai facut un update la mapa?Sau e acelasi?As purea sa beneficez de caest soft nou daca exista?

                        Multumesc anticipat!

                        Comment


                        • Doc am intrebat si pe topicul cu oferte dar probabil nu ai observat asa ca intreb aici.
                          Are importanta ce benzina folosesti dupa remapare(ma refer la cifra octanica)? Eu am folosit dupa remapare si de 95 si de 98 si nu am observat nici o diferenta in comportamentul motorului dar se spunea pe undeva ca trebuie folosita doar de 98 ca sa nu apara probleme.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • e de preferat sa se foloseasca benzol cu CO mai mare dupa remapare, dar softul poate functiona si cu benzol de 95, depinde cat de agresiv e facut sau cat de profesionist
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Soft facut de dimsport ca altfel nu-l intrebam pe DOC. Cred ca-i softul clasic de Logan benzinar nu stiu cat de agresiv este.
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • si eu am facut remaparea la dimsport acum 1-2 luni , primele 2 saptamani am pus numai alto 101, acum am trecut inapoi la petrom 95.
                                nu pot sa spun ca nu e diferenta, sau ca diferenta e acolo.. si nu e mare chestie. NU! Diferenta chiar este, nu mai e aceeasi masina, dau fum la orice 1.4 stoc. aseara am facut un golf 5 1.6 .
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google