si eu mi-am facut resoftarea la DimSport si se simte diferenta,ma bazez si in a5-a la depasiri ,pacat ca nu e prea stabil loganul dupa 120km/h ....deci recomand !!!
Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4
Collapse
X
-
Da, am intrebat pe mai multi cu remap cu care m-am intalnit, si pe forumuri dar nu am gasit doi care sa zica perfect la fel despre remapare( unul chiar mi-a zis ca-i trage mai prost, consuma mai mult, etc.). Tocmai ce cheltuisem o gramada de bani pe bautura si nimicuri la o intalnire cu niste prieteni cu doua zile innainte astfel incat 150ron ce mai conta pentru ceva suflu in plus la logan. Chiar e OK.
Comment
-
Salut,
Daca este cineva in masura sa-mi spuna ce anume se modifica pe harta motorului, voi face si eu remapare.Vreau sa stiu unde anume se umbla pe acea harta si care ar fi motivele pentru care motorul trage ceva mai bine, si de ce anume sunetul motorului se modifica de la o anumita turatie.Nu cer aceasta explicatie pentru a-mi face singur remaparea....pentru ca nu am cum , si nu sunt in masura sa fac asa ceva.
Multumesc.real power..... diesel power by
Comment
-
Intra aici: http://tuningrace.blogspot.com/2005/...-logan-14.html
cu exceptia ca acum se face direct prin mufa OBD a masinii iar noile mape pot sa fie diferite de la mester la mester.
Mai multe informatii cred ca le vei putea obtine direct de la cei care fac remapari.Last edited by Florin80; 12 May 2009, 21:36.
Comment
-
Eu impartasesc aceeasi idee ca si cosmindan si anume ca doar cifrele vorbesc. Aprecierile gen "trage mai bine" "are zvac" sunt pur subiective si chiar daca ar avea un sambure de adevar tot efectul placebo ar fi predominant. Ma ingrozeste naivitatea si modul inca re unii dintre voi refuza "cifrele". Ar fi mult mai profi daca Doc ne-ar da mai multe detalii tehnice si nu s-ar limita doar la afirmatii gen "noi suntem cei mai buni". O remapare fara DINO inainte si dupa este = 0.sigpic
Comment
-
E clar ca un dyno innainte si dupa te dumireste de modificarea adusa, dar cifrele sunt mai mult pentru showroom, prezentari, publicitate, etc....
Parerea mea, in cazul loganului 1.4mpi cel putin, cel mai mult conteaza cum se prezinta masina pe sosea, si daca mi-ar fi spus ca in urma remaparii nu mai am 75CP ci 70CP nu m-ar fi interesat prea mult pentru ca e vizibila treaba pentru mine ca trage mai bine fara diferente vizibile de consum.
Parerea mea, no offense........
Comment
-
de ce vreti musai test dyno? faceti 0-100km/h si reprize 40-80, respectiv 80-120. remapati. repetati sprintul si reprizele. daca au scazut timpii, aveti o crestere de putere. daca nu, aveti un motor remapat (nu conteaza daca de o firma profi sau de cineva din spatele blocului) cu un nou soft bun de dracu'...cam asta e ideea. daca trage mai bine, tre' sa se vada la ceas. altfel, ca nu simte a/c, ca urca pantele, alaea-s povesti pt pacalicii care pun nasul la remapari in speranta ca 1.4mp3 o sa bata 16v sau ca 16v va bate 325i...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by vasile78 View Post@florin80 tocmai vorbea cineva mai sus despre efectul placebo, daca nu te intereseaza cifrele da-mi 150 RON si iti fac masina sa traga de toti banii...
Deja am dat si nu e placebo. Asa vorbeam si eu innainte sa-mi fac remapare, dar dupa ce mi-am facut am vazut diferentele( in felul meu bineinteles) pe aceleasi drumuri pe care le fac saptamanal. Cine nu simte ori nu are harta corecta ori se astepta la nu stiu ce bolid. Parerea mea.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postde ce vreti musai test dyno? faceti 0-100km/h si reprize 40-80, respectiv 80-120. remapati. repetati sprintul si reprizele.
P.S.: Dupa primul plin cu 99+ de la Petrom si primii km am zis ca am alta masina, insa dupa al doilea plin si al treilea, revenit la CO95 si apoi iarasu 99+ diferenta nu mi s-a mai parut atat de mare (efect placebo). Sa nu mai zic ca mai exista si alti factori cum ar fi kilometrajul masinii. Daca faci remaparea la 5000, dupa alti 5000 (cifra cu titlu de ex) de km motorul functioneaza clar mai bine si fara remapare.sigpic
Comment
-
Nu conteaza, sa ai si 50 kg mai mult ca soferu cu loganu stock, daca remaparea e buna, la testu de reprize ( de mine vazut, cel mai reprezentativ exemplu daca e buna remaparea sau nu) se vad imediat diferentele.
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
Primu clip pe tr III 60-100; clipu 2 tr IV 80-120.
Acum acel 1.4 stock e si el remapat acum, am refacut testu si suntem egali, mici diferente (~ 1 metru, in functie de cine accelereaza primul).
Comment
-
@catalinux: eu zic ca la tine ca si la mine sau la altii, doar te-ai obisnuit cu "noua" masina si t-i se pare ca-i placebo, dar condu un 1.4 stock si apoi iar masina ta si vezi atunci, sau cum zice Octavian, reprize cu un stock. De acord cu tine, poate era bun si un dyno, dar pentru ce sa mai dau 2-300Ron? Daca aveam nu stiu ce scula de masina cu care sa ma laud pe la intalniri, expozitii sau televizor, da, faceam si un dyno.Last edited by Florin80; 13 May 2009, 15:11.
Comment
-
Perfect adevarat.
Eu tocmai de asta am facut testu, pt ca mi se parea ca iar e lesinata ))
Dupa ce am facut testu, am si luat-o un pic la talpa (loganu stock) , mi-am adus aminte imediat cum imi tragea utilaju inainte de remap.
E o diferenta mica, dar in principiu ar trebui sa se simta la toata lumea (daca remaparea e buna).
Comment
-
Salutare,
Mai jos este un citat al celor de la Master Tuner , si daca nu ma insel a fost scris de Florin.
Inca nu le merge sectiunea din site, unde se explica pas cu pas cam ce inseamna tuningul prin modificarea hartilor.
''Dyno Tuning inseamna modificarea parametrilor motorului (avans la scanteie respectiv injectie, dozaj, boost daca este turbodozaj extra injectoare etc.) la fiecare regim de turatie si sarcina prin determinarea puterii instantanee cu ajutorul dinamometrului asa inca sa obtinem puterea maxima pentru acel regim.
Dynotuningul este singurul procedeu de setare a motorului care tine cont de procesele complexe din motor la functionarea acestuia in sarcina. Practic dinamometrul retarder ne permite sa simulam in conditii de laborator orice conditii intalnite in utilizarea autovehicolului. Acest lucru ne da posibilitatea sa determinam o serie intreaga de parametrii vitali pentru buna functionare a motorlui, imposibil de determinat pe strada.
Analiza acestor factori dublata de tehnologia UNICHIP si pregatirea tunerilor nostrii duc la setarile optime pentru fiecare model dat.
Faptul ca un atelier are un analizator de gaze, inseamna doar ca se poate tuna in cel mai bun caz motorul la relanti. Fara dinamometru cu retarder este imposibila orice determinare de parametrii ai motorului in timp real in sarcina.''real power..... diesel power by
Comment
Comment