Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si totusi daca tacane avansul,cand ar trebui sa se auda?

    Comment


    • Si daca nu tacane?!?
      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

      Comment


      • Mah, nu stiu ce tacane pe la unii, dar la mine nu m-i se pare ca tacane nimic( nici cu 95 nici cu 100 ), doar ca pe forje zgomotul e un pic mai gros ca innainte de remapare, ciudat nu ?

        Comment


        • Originally posted by alin2009 View Post
          Si totusi daca tacane avansul,cand ar trebui sa se auda?
          in mers la accelerare .Daca e softul bun,nu ar trebui sa tacane,asta depinde de la o masina la alta.Normal pe 98 sau 100 nu ar trebui sa tacane .Lasati dracu tacanitu ,ca ala e placebo o sa incepeti sa vedeti voci .Nu se aude la relanti,sau la statu la semafor ,daca se aude in mers la accelerare inseamna ca bate avansu,deci nu e bine ,deci trebe facut alt soft .
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • Eu am o "problema" dupa remapare. Cu Carrera 100 i-mi merge mai prost motorul (face ca naiba si nici nu trage) decat cu benzina de 95. Nu mai inteleg nimic.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • Mmmm...asta e ceva nou.
              Sigur nu e doar o impresie?

              Comment


              • Adevarul este ca am folosit doar un plin de Carera 100 si nu mi-a placut de loc. Sunt doua explicatii:
                1 ori plinul asta l-am nimerit chiar cu cifra octanica de 100 sau peste si de-aia nu mergea cum trebuie
                sau 2 am nimerit un Carera cu cifra octanica sub 95 desi scria minim 100.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • poate l ai nimerit cand era mai racoare afar... pe caldura asta e normal sa mearga mai rau masinile
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • Originally posted by Cristi_LCD View Post
                    Adevarul este ca am folosit doar un plin de Carera 100 si nu mi-a placut de loc. Sunt doua explicatii:
                    1 ori plinul asta l-am nimerit chiar cu cifra octanica de 100 sau peste si de-aia nu mergea cum trebuie
                    sau 2 am nimerit un Carera cu cifra octanica sub 95 desi scria minim 100.
                    Nu exista 100 cifra octanica in benzinarii...mai ales cele din Romania...un maxim cu indulgenta 97 CO are OMV-ul de "100"
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • Daca are 97 CO la noi, atata are si in Austria.
                      E sg benzina care e importata.

                      Comment


                      • Am bagat si eu zilele trecute vreo 15 litri de Alto 101 si sincer sa fiu nu prea am observat nici o diferenta la mers nici la sunetul motorului. In general iau numai Efix95, ocazional Petrom, si odata pe an Lukoil.

                        Comment


                        • Pai nici n-ai cum sa observi, e dif prea mica (dar diferenta este)

                          Comment


                          • In concluzie , MERITA sau nu remaparea , la pedala se simte ? (demaraj) consumul ? (creste mult) ?
                            Omu' cit traieste... are de invatat...

                            Comment


                            • Originally posted by Florin80 View Post
                              Mah, nu stiu ce tacane pe la unii, dar la mine nu m-i se pare ca tacane nimic( nici cu 95 nici cu 100 ), doar ca pe forje zgomotul e un pic mai gros ca innainte de remapare, ciudat nu ?
                              Avansul poate sa tacane deoarece se umbla la el.Daca la vechia Dacie mai rasuceam nitel de Delcou mergea ceva mai bine dar pe la anumite turatii exista posibilitatea sa dea rateuri.Din remaparea asta inteleg ca se umbla (dar de data asta in format electronic) la curba de avans, si la timpii de injectie pentru benzina.Stiu ca in in cazul unui avans incorect rglat ....motorul mergea cu bujiile calde, si isi pierdeau din scanteie. Este adevarat?

                              P.S. Sunetul ala schimbat al motorului (mai puternic cica)este dat de avnsul de scanteie .

                              Daca ar fi sa fac ceva la motor at fi :o axa cu came ascutite, pistoanele usurate, o evacuare completa inox, si sa mai iau nitel din chiuloasa.......si cam atat.

                              Spor la cipuit!!!
                              Last edited by cosmindan; 30 May 2009, 19:30.
                              real power..... diesel power by

                              Comment


                              • Originally posted by fratie View Post
                                In concluzie , MERITA sau nu remaparea , la pedala se simte ? (demaraj) consumul ? (creste mult) ?
                                Din cat s-a scris aici nu ai reusit sa-ti dai seama?

                                Originally posted by cosmindan View Post
                                Daca ar fi sa fac ceva la motor at fi :o axa cu came ascutite, pistoanele usurate, o evacuare completa inox, si sa mai iau nitel din chiuloasa.......si cam atat.
                                Pai la investitia asta mai bine cumperi alta masina.
                                Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                                Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                                www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google