Dar este adevarat,ca durata de viata a unei masini remapate va fi mai mica decat a unei stock?Ma refer la motor.
Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4
Collapse
X
-
Parere mea..:
Imediat dupa remapare am simtit o mica scadere a turatiei in timpul mersului. Cuplu umpic mai mare , demaraj mai bun.
Fara remapare mi-o luam de la un Escort de 1,6 , iar dupa remapare i-o dau cu o juma de masina. Se simte mult mai linistita la mers , consumul a scazut.. Recomand remaparea !I My Honda !
Comment
-
clar a scazut turatia ca doar ti-ai chipuit cutia de viteze manuala, acum nu mai ai 4 dinti pe pinionul de atac, ai 5 si de aia a scazut turatia...io inteleg ca mai pica omul in extazul din capatul gradinii dupa chiptuning, dar totusi, in limita legilor fizicii...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
sal
mo bate gandul sa mi fac sh yo o remapare, dar veau mai 1 sa mi pun loganelu pe gpl, am un 1.4, intrebarile mele sunt daca se merita din toate pct de vedere, mai ales ca o sa merg 95% pe gaz si cu remapare + gaz cat o sa ma tina motoru la km ma refer condus normal 130 in afara si 80 max :d in localitate
Comment
-
Originally posted by Red_Alin View PostDar este adevarat,ca durata de viata a unei masini remapate va fi mai mica decat a unei stock?Ma refer la motor.
din cate am inteles sunt unii cu 120000 km cu remapare....
nu cred sa strice...doar daca schimbi si limitarea...si o urci la 7000 de ex...
si o si folosesti mult la turatia aia...
eu inca nu ma pot pronunta...am numa vreo 5000 km cu remapare.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Acu 2-3 sapt am facut ipt-ul, totul perfect (am remapare).
Parerea mea e ca la remapare sa cereti softistului (daca e posibil) sa va lase turatia la 6000 rpm pana iesiti din garantie ca sa nu aveti eventuale probleme cu maimutele din service (la Arad au boala sa le tureze in gol si s-au distrat copios baietii cand au vazut cum motorul meu se tureaza la 7000 rpm...).
In rest ce sa zic, chiar daca in scaun nu simti mai nimic, la drum lung pe forje serioase se vede clar diferenta intre una remapata si una neremapata (sunt destui care nu au auzit/sau nu cred de/in remapare si se uita ciudat cum naiba aceeasi motorizare trece usurel de el - forje amandoi desigur).Last edited by Octavian; 19 August 2009, 21:10.
Comment
-
nu le-ai rupt mana la idioti? scrie in documentele rar, facute pe baza standardului iso/tuv, ca dizalarul se tureaza pana la decuplare si benzinarul la 75% din regimul de putere maxima cand se verifica gazele. ce idioti...si te mai si pun sa semnezi ca daca se strica motorul ei nu-s raspunzatori, nu?
io i-am zis la un cretin de la rar ca daca mai da de gaz pana rupe motorul, ii inchid capota peste cap sa-l omoare ventilatorul. f@#$%^& muma-n c@#$ de tampiti!Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment