Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dar este adevarat,ca durata de viata a unei masini remapate va fi mai mica decat a unei stock?Ma refer la motor.

    Comment


    • Parere mea..:
      Imediat dupa remapare am simtit o mica scadere a turatiei in timpul mersului. Cuplu umpic mai mare , demaraj mai bun.
      Fara remapare mi-o luam de la un Escort de 1,6 , iar dupa remapare i-o dau cu o juma de masina. Se simte mult mai linistita la mers , consumul a scazut.. Recomand remaparea !
      I My Honda !

      Comment


      • clar a scazut turatia ca doar ti-ai chipuit cutia de viteze manuala, acum nu mai ai 4 dinti pe pinionul de atac, ai 5 si de aia a scazut turatia...io inteleg ca mai pica omul in extazul din capatul gradinii dupa chiptuning, dar totusi, in limita legilor fizicii...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • sal
          mo bate gandul sa mi fac sh yo o remapare, dar veau mai 1 sa mi pun loganelu pe gpl, am un 1.4, intrebarile mele sunt daca se merita din toate pct de vedere, mai ales ca o sa merg 95% pe gaz si cu remapare + gaz cat o sa ma tina motoru la km ma refer condus normal 130 in afara si 80 max :d in localitate
          http://www.youtube.com/watch?v=ymiF-okrdMg

          Don't Drink and Drive

          Comment


          • Mda,am mai auzit si eu prostia asta cu turatia mai mica care sfideaza legile fizicii:d

            Comment


            • Din ce am citit pe threadul asta pot trage numai o concluzie, "REMAPAREA ESTE BUNA" si ieftina, parca schimba masina... si trebuie facuta neaparat la o anumita persoana de pe forum, altu nu o face bine si mai consuma si mult.

              Comment


              • Imi raspunde si mie careva va rog?

                Comment


                • Originally posted by Red_Alin View Post
                  Dar este adevarat,ca durata de viata a unei masini remapate va fi mai mica decat a unei stock?Ma refer la motor.
                  pai..aici iiti pot raspunde la intrebare numai aia care au supernove si solente....ca loganu inca e prea nou.
                  din cate am inteles sunt unii cu 120000 km cu remapare....
                  nu cred sa strice...doar daca schimbi si limitarea...si o urci la 7000 de ex...
                  si o si folosesti mult la turatia aia...
                  eu inca nu ma pot pronunta...am numa vreo 5000 km cu remapare.
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • ...durata de viata a motorului tine si de stilul de condus al celui de la covrig...cu limitare si fara limitare,cu remapare si fara remapare etc...

                    Comment


                    • exact, diferenta e asa de mica, incat poate sa nu fie diferenta la autonomie .
                      poti sa ai remapare si sa te tina 300 000 , poti sa nu ai.. si la 100 000 sa moara . pana la urma remaparea este o optimizare a hartii ... nu altceva .
                      sigpic

                      Comment


                      • da....daca se face bine...
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • Sal, am si eu o intrebare : dupa o resoftare, in care crecs numarul cailor (6-7) si creste si cuplul, la un itp se observa asta?E posibil sa nu mai iei itp-ul daca ai remapare?
                          Tinc fest !!

                          Comment


                          • nu se observa nimic...stai linistit
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • Acu 2-3 sapt am facut ipt-ul, totul perfect (am remapare).
                              Parerea mea e ca la remapare sa cereti softistului (daca e posibil) sa va lase turatia la 6000 rpm pana iesiti din garantie ca sa nu aveti eventuale probleme cu maimutele din service (la Arad au boala sa le tureze in gol si s-au distrat copios baietii cand au vazut cum motorul meu se tureaza la 7000 rpm...).

                              In rest ce sa zic, chiar daca in scaun nu simti mai nimic, la drum lung pe forje serioase se vede clar diferenta intre una remapata si una neremapata (sunt destui care nu au auzit/sau nu cred de/in remapare si se uita ciudat cum naiba aceeasi motorizare trece usurel de el - forje amandoi desigur).
                              Last edited by Octavian; 19 August 2009, 21:10.

                              Comment


                              • nu le-ai rupt mana la idioti? scrie in documentele rar, facute pe baza standardului iso/tuv, ca dizalarul se tureaza pana la decuplare si benzinarul la 75% din regimul de putere maxima cand se verifica gazele. ce idioti...si te mai si pun sa semnezi ca daca se strica motorul ei nu-s raspunzatori, nu?
                                io i-am zis la un cretin de la rar ca daca mai da de gaz pana rupe motorul, ii inchid capota peste cap sa-l omoare ventilatorul. f@#$%^& muma-n c@#$ de tampiti!
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google