care ar fii acel om la care se fac remaparile ? app mie la itp mi-a turat-o pana pe la vreo 2500-3000 ) asa ca nu am de ce sa ma plang ..... chiar daca mi-au dat revenire pt jante si toba ..... bineinteles ca nu am revenit la ei si m-am dus la dacoserv unde nu au comentat pt nimic.
Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4
Collapse
X
-
Originally posted by Seba View Postnu le-ai rupt mana la idioti? scrie in documentele rar, facute pe baza standardului iso/tuv, ca dizalarul se tureaza pana la decuplare si benzinarul la 75% din regimul de putere maxima cand se verifica gazele. ce idioti...si te mai si pun sa semnezi ca daca se strica motorul ei nu-s raspunzatori, nu?
io i-am zis la un cretin de la rar ca daca mai da de gaz pana rupe motorul, ii inchid capota peste cap sa-l omoare ventilatorul. f@#$%^& muma-n c@#$ de tampiti!
La itp mi-a spus ala astfel: benzinarele pt gaze trebuie turatie minima 2100 rpm (nici nu mi-a turat-o mai tare) si la dizal e bine ca motorul sa fie in regula cu toate, pt ca trebuie turat pana la deculare
Comment
-
O statie ITP care se respecta, daca te duci cu un dizal, te pune sa semnezi o foaie cum ca masina e in regula mecanic...au fost multe cazuri cand le-a dat in limitare si s-a rupt distributia pt ca zevzecul de proprietar nu schimbase curelilii de mult.
Scuze de offtopic.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Si nu iai rupt mana si lu ala care ti-a ridicat limitarea la 7000rpm? Va mananca rau pielea, pana nu bubuiti un motor 1.4 nu va lasati.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
La mine dupa remapare cred ca am undeva la 6500 rpm maxim fata de 6000-6200 rpm standard, si banuiesc ca e ideala pentru motorul asta limitarea la 6500. Aaaaaa, dar ceea ce n-am testat eu, si am uitat, e sa vad cu a 4-a in ce viteza se duce maxim cu 6500 rpm. Poate a reusit cineva sa vada ce viteza are loganu de 1.4 la turatia asta.
Comment
-
Originally posted by andreyi View PostLa mine dupa remapare cred ca am undeva la 6500 rpm maxim fata de 6000-6200 rpm standard, si banuiesc ca e ideala pentru motorul asta limitarea la 6500. Aaaaaa, dar ceea ce n-am testat eu, si am uitat, e sa vad cu a 4-a in ce viteza se duce maxim cu 6500 rpm. Poate a reusit cineva sa vada ce viteza are loganu de 1.4 la turatia asta.
Mult succes!real power..... diesel power by
Comment
-
Curiozitatea naste pasiuni
Eu ma bucur ca n-a crapat motorul cand l-am dus la 7000 rpm, asta pt ca am facut-o de mai multe ori, pr tr II resp tr III ca sa vada Tavi cat ''prinde' maxim...nu stiu cate Logane 1.4 o sa vezi cu 145/h (pe ceas) in tr III - care e tampenie desigur ))
6000 rpm sa ramana limitarea, hai 6500 rpm (care si asa e mult).
PS: eu am s-o fac la 6000 cat de curand.
Comment
-
Cred ca limitarea asta la peste 6000, 6500 sau chiar 7000 ii ajuta pe cei lenti in schimbatul vitezelor la o eventuala liniuta sau depasire la limita (in momentul in care soferul "uita" sa mai schimbe si ajunge in limitare, si decat sa fie plafonat sa nu mai accelereze, mai bine mai creste un pic viteza). La tine e un pic schimbat zgomotul motorului, Tavi? La mine este un pic altfel, e mai "gros" un pic,si poate si un pic mai galagios motorul cand "trage", si cu remaparea anterioara cam tot la fel se auzea, dar era mai slaba oricum ca si performanta.
Comment
-
Originally posted by Cezar View Post@tavi: ai vazut ce mult a durat urcarea de la 6000 la 7000?.
Oricum si 6500 e mult.
La mai toate 16Valve care am mers, se simte cum dupa ~4500 parca primeste un mic sut in cur, lucru nevalabil la 8 valve - se duce dar spre limita lui.
PS: mai....dar merge 145 pe tr III?
Andrey: nu te lua dupa cum se aude, camera mea baga mai multe inalte, e usor sa te inseli dupa inregistrare.
Si corect, ce e peste 6000 rpm (doar un pic peste) poate fi un usor avantaj (dar nu in toate treptele) la o linie.Last edited by Octavian; 24 August 2009, 19:08.
Comment
Comment