Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Oricum dupa 6000 n-are rost sa mergi ca nu mai are pic de cuplu.

    Comment


    • #32
      Pai ce legatura are cuplul cu turatia la 6000RPM?? Poate ai vrut sa spui putere (CP) la turatia aia.

      @odorong: crede-ma ca n-ai ce sa mai faci la modelul asta. Orice modificare in plus, nu ar aduce cresteri de putere insa problema da.
      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

      Comment


      • #33
        Da, se ''termina'' puterea.
        Are legatura cuplul pt ca dupa ~4500-5000 rpm cuplul pica rau, nefiind urmat de aceeasi curba a puterii.

        Adica spre ex la 5000 rpm in trV (? never la 1.4 mpi ) ) are putere, dar nu mai are forta necesara sa urce in turatii, cuplul e la pamant )))
        Last edited by Octavian; 2 March 2009, 11:30.

        Comment


        • #34
          trage mai bine si am simtit chiar dupa ce mi'am facut chestia asta
          mai ales dupa 4000 de ture parca ar intra "turbo" zic asa ..pt ca se simte o diferenta mica...ca si cum m'ar impinge cineva
          m'am dat cu un 1.4 fara remapare facuta si vroiam sa zic ce e cu puturoasa asta ?)
          Its just a car ...

          Comment


          • #35
            Da. Dupa ce te obisnuiesti cu ramapata, daca iti pica un 1.4 in mana stock, ai senzatia ca ii lipseste ceva, ceva de genu ''asta are vreo problema...?'' )))

            Comment


            • #36
              chiar nu si-a mai remapat altcineva loganul???

              Comment


              • #37
                Ba da, cristivsb de la noi , impresii nu stiu exact, eu am condus-o pe a lui cand am venit la Brasov sa ma "obisnuiesc" cu ea ca sa vad cum se comporta inapoi remapata, dar nu am condus la intoarcere, deci ramne sa vad cum merge, poate iti spune el parerea lui intre timp.
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Se simte diferenta , e putin mai elastic motorul si nici nu se mai chinuie ca una stock cand te dai la ea . Cel mai bine o vezi la drum intins in afara nu in oras .
                  B -X X - DDF x 2

                  :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                  Comment


                  • #39
                    inca nu am apucat sa ies in afara cu ea...dar maine am sa incerc cu inca una stock langa mine

                    Comment


                    • #40
                      si eu mi am fac remap dar merge mult mai bine, se simte pana in a 4 tra destul de bine si am reusit sa trec de suta in a doua eu sunt multumit. nu aveti idee careva daca tot scad liniutele la apa de la 4 la 2 din ce cauza e ? mersi.

                      Comment


                      • #41
                        Va salut, am Logan Ambiance 1.4 2005 cu aproape 59.000 km. Eu mi-am facut remapare anul trecut in toamna la un amic inginer care lucreaza la Renault si initial s-a simtit diferenta dar mai mult la treptele superioare 4 si 5. Culmea, de cand am facut remaparea nu prea m-am mai "dat" la ea, pentru ca oricum trebuie sa schimb si distributia si mi-e teama sa nu se intample ceva. Cand sunt singur in masina am senzatia ca zboara de sub mine. Chiar exista o mica diferenta, i-am dat acum ceva timp un 160 kmh, si pot sa zic ca a ajuns cu viteza 5 destul de rapid cu 2 persoane in masina, si din ce am vazut, acul nu avea gand sa se opreasca doar acolo.Ideea e ca te obisnuiesti si cam uiti mai ales cand esti depasit de o multime de masini mai puternice. Probabil stiti, exista la logan fara CB trick-ul ala care iti arata cantitatea de benzina din rezervor si ti se misca acele. Eh, stiu sigur ca dupa remapare acele se duc mai mult in partea dreapta, dar nu stiu ce ar insemna asta.

                        Comment


                        • #42
                          Adica? Nu vad ce legatura ar avea... Si la mine (fara remap) acele se duc pana la maxim si inapoi, din aproape in aproape.

                          Comment


                          • #43
                            Gata m-am dat cu masina lui cristivsb si pot zice ca , chiar se simte remaparea ! Am fost 3 persoane cu mine si fata de a mea stoc se simte cum trage mai bine undeva pe la 4000 rpm in sus, ca si condus lejer in oras(3000 rpm max) ma gandesc ca va fi mai bine , nu m-am plimbat dar daca se simte in ture se va simti si la un condus moderat. EU am abia 8700 km cu loganu meu deci mai astept sa se mai "lase" si dupaia o sa ma gandesc serios la remapare.
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Remaparea este evidenta insa fiecare simte in felul lui.
                              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Bad_Wolf View Post
                                EU am abia 8700 km cu loganu meu deci mai astept sa se mai "lase" si dupaia o sa ma gandesc serios la remapare.
                                Ce sa se mai lase, nu-i diesel... Eu am 13200 cu al meu si abia astept sa fac rost de 150 lei in plus, s-ajung prin Bucuresti (in caz ca n-ajunge Doc prin Buzau) si s-o "dopez".

                                Reducere pt studenti? Glumesc...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google