Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deci categoric e altceva dupa remapare!
    Imposibil sa nu simti diferenta, fie si la turatii relativ joase.
    Si , chestiunea cea mai relevanta din punctul de vedere al puterii motorului, este atunci cand folosesti si AC-ul !
    Garantat,masina ta mumus, posibil sa nu functioneze la parametrii normali. Incearca sa schimbi bujiile, cum spuneau si colegii mei!
    Bafta tuturor!
    aham......Restul e LOGAN


    http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

    Comment


    • e diferenta, clar, dar nu cum se asteapta multi sa rupa 6 cai in plus din 75. nu o sa rupa nimic, decat gumele. ganditi-va la in f1, la puteri de 800 de cai, 50kg in plus pe masina fac diferenta de o secunda/tur, unde un tur inseamna 4km. acolo da, se vede diferenta de 80m, dar aia merg cu viteza medie de 180-190...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • cu aceste bujii am simtit ca chiar merge mai bine...in sensul ca porneste mai usor ....
        Nu zic ca masina nu trage...trage...e ok... nu am de ce sa ma plang...
        Ma enerveaza ca una stock a sarit pur si simplu mai bine ca a mea.
        ps: exista lera...deci nu se pune faza cu 2-sau 4 electrozi.
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • Originally posted by mumus View Post
          am zis pe undeva la inceput ca la prima incercare iam dat c-am o masina...la a doua incercare cu pornit din tr2 am ratat startul....dar se vedea cum a lui tasneste de numa...
          ......................
          Eu am inteles ca ala stock ti-a dat o masina.
          Dar spune si tu toate detaliile, acum spui ca ai cam ratat plecarea, normal ca o ia in fata, dar pe final parca i-ai dat ~o masina.
          Greu de inteles la mine.

          In mod sigur ca te asteptai sa fie vreo racheta dupa remapare, sorry.
          Un test mai eficace e pe tr III sau IV mai ales.
          Dar daca tu pe tr II nu esti multumit ca i-ai dat o masina....no comment.

          Comment


          • omule....am scris clar...dar am scris des...
            explic inca o data tot.
            deci : prima oara am plecat amandoi la fel cu tr 2, pe fiinalul tr2 m-am distantat un pic...am schimbat tr3 si acolo sa mentinut mica diferenta...pe finalul tr 3 iam dat c-am o masina.
            La a 2-a incercare am plecat iar din tr2..dar eu am ratat startul....
            problema nu era ca ma facut a 2-a oara....era evident.
            Problema e ca tipu la 2000 rpm a plecat ca din pusca...si ...nu inteleg cum.
            De aici si intrebarea mea daca la 2000 ar trebui sa se simta acceleratia mai bine la o remapata...chiar daca e subturata....mai bine nu scriam nimic.fiecare din voi a inteles altceva.
            ps: tavi...in citatul tau nu e absolut nimic de neinteles...ai prins tu ideea gresit.
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • De unde stii ca a plecat si el la 2000?

              Sa presupunem ca totusi ati plecat amandoi la 2000 RPM. Dupa cum a spus si Seba cei 6 CP lesinati sunt la 5000 RPM nu la 2000. La 2000 cred ca-s vre-o 2-3 CP anulati clar de diferenta de greutate (ai spus ca ai 30 de kg in plus). Daca nu crezi intreaba-l pe Octavian ce rezultat avea o prietena de 50-60 de kg in plus in masina .
              Un pic ambreiajul reglat mai jos si a plecat ca din pusca dupa care ajungand la putere maxima (finalul treptei 2) cei 6-7 CP in plus au inceput sa se vada si ai putut depasi.
              Last edited by Cristi_LCD; 10 September 2009, 16:21.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • Da...la asta nu m-am gandit...la mine ambreajul tine sus...dar nu stiu daca conteaza...
                Ca noi am plercat normal cu tr1 ..am schimbat amandoi in tr2...mers unu langa altul in tr2 (de aici zic ca si el avea 2000 de ture..ca eu atatea aveam..si mergeam unul langa altul)
                La un moment dat am facut semnul si ...bice
                Sa presupun atunci ca kg diferenta si-au facut datoria si din aceasta cauza l-am invins numa pe finalul plajei de turatie. Gata Am incheiat acest subiect.
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • Originally posted by mumus View Post
                  cu aceste bujii am simtit ca chiar merge mai bine...in sensul ca porneste mai usor ....
                  Nu zic ca masina nu trage...trage...e ok... nu am de ce sa ma plang...
                  Ma enerveaza ca una stock a sarit pur si simplu mai bine ca a mea.
                  ps: exista lera...deci nu se pune faza cu 2-sau 4 electrozi.
                  Si la mine, cu bujiile bosch cu 4 electrozi, pornea mai usor, motorul mergea mai rotund si era mai silentios, dar nu tragea si nu fugea asa cum o face cu bujiile originale Renault cu 2 electrozi made in France.
                  Doar incearca cu aceste bujii originale si vorbit dupa.

                  Comment


                  • bujiile originale..care in momentul in care au fost date jos...au fost masurate cu lera si reglate corect...deci pot sa le pun oricand inapoi.
                    Nu le voi pune ptr simplul motiv ca eu nu am simtit diferenta asta in rau...si porneste muuult mai fain cu astea. Deci..si daca aveti dreptate...tot asa o las.
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • Originally posted by mumus View Post
                      omule....am scris clar...dar am scris des...
                      explic inca o data tot.
                      deci : prima oara am plecat amandoi la fel cu tr 2, pe fiinalul tr2 m-am distantat un pic...am schimbat tr3 si acolo sa mentinut mica diferenta...pe finalul tr 3 iam dat c-am o masina.
                      ........................
                      Pai si nu e bine? Ce vrei mai mult?
                      Ca sa-l dovedesti detasat nu sunt de ajuns 5-6 cp, trebe minim 10-15 cp, adica un 1.6 mpi

                      Ok, eu zic ca e bine, asa cum trebuie sa fie.

                      Comment


                      • hai sa radeti...la a doua incercare baiatu cu care am facut testu..era in tr 1

                        deci.....eu eram in 2 el in 1....remapare rulz....
                        Azi mia zis si mie..
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • Deci vezi ca se poate?!? Uite unde poate duce increderea asta intre amici.
                          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                          Comment


                          • da Doc...stim ca esti ok si tu si Dimspot...da de unde masa sa stiu eu ca Gabi nu da tr 2 ...desi eu asa am zis sa facem. Oricum (ca sa iti fac putina reclama) azi sa testat o remapata de tine la Bv din greu...si toti au zis ca ceva se simte in aer...
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • Ma bucur totusi ca te-ai lamurit inainte sa-ti sara toata lumea in cap. Astfel de cazuri se intampla mereu si de aceea nu trebuie sa le iei etalon acest tip de intreceri.
                              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                              Comment


                              • Vroiam sa va intreb daca si la voi dupa remapare a aparut un mic gajait al motorului/sunet mai grav cand se accelereaza mai puternic(nu la anumite turatii apare, ci atunci cand calci tare pedala, fara remapare suna a ascutitoare). Eu am remapare la Doc de prin primavara asta, si am mai avut o remapare in alta parte si parca la fel de "grav" suna cand o calcai si inainte, iar intre prima remapare si cea a lui Doc a fost standard cateva zile si se auzea mai subtire si mai linistit(suna mai a ascutitoare). Ideea e ca merge excelent masina dupa remapare, chiar nu-mi pare deloc rau, doar ziceam de zgomotul asta daca il au si altii si daca e sau nu normal(sunt cam maniac cu . Am ascultat si masina de-afara mergand(suntem 3 soferi in familie) si zic eu ca din zona motorului se aude, am comparat si cu alte loganuri si intr-adevar e mai grav sunetul la acceleratie la mine. Masina e Ambiance 1.4 din 2005 cu aproape 72.000 km si are toate reviziile facute la zi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google