Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Parca tu esti cel care a avut pe Logan 1.4i softul de 1.6i pus aiurea de un meserias la Pitesti. Am dreptate sau te confund?
    Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
    Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
    www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

    Comment


    • Da, eu sunt. Ma rog, nu meserias de la Pitesti, dar meserias local din bransa celor de la Pitesti. Oricum e posibil sa mai fi zis, diferenta foarte mare intre ce mi-a facut ala si ce mi-ai facut tu(ma rog, colegul din GL) nu este, dar la ce sperietura am tras cu softurile atuncea, numai eu stiu. Acuma is mega linistit, merg cu incredere cu masina, dar atuncea sa dea naiba...eram tare stresat cu ideea de soft de 1.6 pe 1.4.
      Last edited by andreyi; 17 September 2009, 11:20.

      Comment


      • Un pic sunetul schimbat la motor este după remapare, puțin mai gros dar nu știu de niciun gâjâit. Poate ai ales termenul nepotrivit în descriere.
        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

        Comment


        • Zgomotul intr-adevar este un pic mai gros, n-am zis ca suna urat de tot, doar ca e mai gros. Si intr-adevar suna gros-gros cand o frig tare pe la 5000-6000 rpm cu pedala la fund (un prieten mecanic zicea ca-i place cum se aude motoru' forjat la mine, prieten care de altfel imi si face toate reviziile la masina).

          Sunt curios daca sunt si prin Braila cativa care au facut remapare la Doc la Logan 1.4, poate ma intalnesc cu ei sa compar.
          Last edited by andreyi; 17 September 2009, 11:27. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • @andreyi si la mine se aude "grav" motorul daca agresez pedala de acceleratie, fata de stock, in plus daca nu pun benzina cu CO de 98>, am suplimentar zgomote metalice, adica detonatii, asa ca stai linistit zgomotul ala gros e normal sa apara dupa remapare, ideea este sa nu ai alte zgomote metalice, tzacanit etc. ca asa la toti care au remapat am auzit acest zgomot "grav" de motor muncit
            Specific ca nu am remapare la Doc.

            Comment


            • @andreyi: La DOC personal nu am dar e facuta la reprezentantul DIM SPORT din Galati si cred ca nu-i mare diferenta .
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • Si eu pot confirma ca dupa remapare se aude mai "gros" motorul dar mi se pare in regula ba chiar suna bine

                Comment


                • Confirm sunetul motorului putin mai gros,dar si putina diferenta a acelor caluti in plus dupa remapare la 1,4. Se merita .Si acum o intrebare mica,mica de tot. E cineva care a condus mai multi km o remapata de 1,4 si apoi s-a urcat la volanul uneia stok tot de 1,4? se poate vedea ,simtii ,diferenta dintre ele ?Asta practic nu teoretic.

                  Comment


                  • CristiLCD: Si eu tot la reprezentantul DImsport Galati am facut(dar consider ca e ca si cum ar fi facut-o Doc).

                    Comment


                    • cel putin odata pe luna conduc si masina lu nevasta'mea, tot un logan 1.4, tot abs+, este stock, se simte diferenta, motorul trepideaza mai tare la turatii mici, se accelereaza mai greu, mai lenes, diferenta mica, dar se simte. Idem cand conduce ea masina mea, zice ca e o idee mai sprintena.
                      Plus ca de asta am facut si liniutze cu ambele masini, am mers in linie, eram in a doua amandoi, aceiasi turatie 1500-2000rpm, apoi am calcat amandoi acceleratia pana la limitare, la prima incercare am avut o masina avans, la a doua incercare i-am lasat avans un bot de masina, tot aproape o masina diferenta am avut (testat pe mai putin de 100m, ca nu cred ca dureaza mult pana se tureaza in limitare fiind in treapta 2).

                      Comment


                      • eu unul nu ii fac remapare pentru ca nu cred ca sunt diferente asa mari...sper sa nu deranjeze pe nimeni parerea mea dar daca vroiam putere mare nu imi luam logan,sau cel putin nu 1.4,ma orientam la 1.6 16v si aia e.eu sunt multumit de ea asa cum este si nu vreau sa modific nimic.
                        Last edited by Cezar; 20 September 2009, 14:55.

                        Comment


                        • Salut.
                          Cei care aveti remapare (la 1.4mpi) si aveti si AC-ul,cum se comporta fata de variamta stock(fara resoftare)?
                          Banuiesc ca ianainte de resoftare se simtea cind pornea ac-ul.Acum se mai simte sau e la fel ca atunci pina sa porneasca AC-ul
                          Numai bine.
                          Un Logan----YNG-----
                          Numai bine.

                          Comment


                          • Oare cati cai "mananca" Ac pornit?
                            Si cati cai foloseste masina pe plaja de turatie 2500-3500, plaja cea mai des folosita...? Inainte si dupa resoftare.
                            Eu zic, ca e apa de ploaie, Ac se simte indiferent de ai resoftare ori nu.

                            Comment


                            • Normal ca se simte si dupa resoftare. Si la o masina de 100-110 cp se simte AC-ul cand il pornesti.
                              Nu e chiar apa de ploaie, in cazul ca AC e pornit, se comporta o idee mai bine daca e remapare (fata de stock).
                              Nu mai luati in calcul ca aia ~5 cp ii simti numa' la 5500 rpm, diferenta de putere si cuplu (asa mica cum e) se simte gradual pe toata plaja de turatii 2000-5500 rpm.
                              Altfel nu-mi explic de ce la test de reprize una remapata ia avans in fata uneia stock.

                              PS: dupa remapare o simti ca pleaca mai bine de la turatii mici, nu e placebo, pt ca indiferent de turatii, se cam pastreza diferenta de ~5-7% de putere. Adica la 5500 ai 80 cp fata de 75, cum la 3000 rpm ai 45 cp fata de 42 sa zicem, cu dif de cuplu aferenta.
                              Last edited by Octavian; 20 September 2009, 17:50.

                              Comment


                              • Originally posted by Cezar View Post
                                Oare cati cai "mananca" Ac pornit?
                                Si cati cai foloseste masina pe plaja de turatie 2500-3500, plaja cea mai des folosita...? Inainte si dupa resoftare.
                                Eu zic, ca e apa de ploaie, Ac se simte indiferent de ai resoftare ori nu.
                                compresorul AC de pe 1.6MPI (banuiesc ca e acelasi si pe 1.4MPI) "fura" cam 9-10CP in sarcina maxima (la capacitate maxima).

                                S.

                                P.S.: datele le-am luat de pe un pdf de pe site-ul producatorului cu diagrama de capacitate si consum (acum nu am pdf-ul dar daca e cineva interesat mai pot sa caut si sa-l postez ...)
                                I have no special talent. I am only passionately curious.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google