Dupa remapare nu o sa fie nevoie de benzina de 100. Asta se intampla cand mapa e facuta cu picioarele.
Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4
Collapse
X
-
dupa remapare nu am bagat decat benzina de la petrom de 95, n-are nici pe dracu. merge ok. am facut un drum pe transfagarasan, unul pana la braila, am mai schimbat pompele de benzina dar nici o schimbare.
merge la fel ca inainte de remapare, doar ca se simte in a 3-a si a 4-a ca trage atunci cand trece de 2500 rpm. in rest e supraevaluata remaparea
dupa remapare nu am bagat decat benzina de la petrom de 95, n-are nici pe dracu. merge ok. am facut un drum pe transfagarasan, unul pana la braila, am mai schimbat pompele de benzina dar nici o schimbare.
merge la fel ca inainte de remapare, doar ca se simte in a 3-a si a 4-a ca trage atunci cand trece de 2500 rpm. in rest e supraevaluata remaparea
Comment
-
Am dat pe un alt forum de ceva cat de cat interesant care suna asa:
STAGE 3: RACE si SUPER RACE
momentan doar pentru logan 1.4 si solenza 1.4 75 cp stock
Logan 1.4 MPI Race Version
75CP / 112Nm standard ............. 88CP / 134Nm în urma remapării
Logan 1.4 MPI Super Race Version
75CP / 112Nm standard ............. 94CP / 147Nm în urma remapării
pretul este de 100e
.Am vorbit si cu respectivul si a zis ca la un regim de explorare normal si din cand in cand cate o mica blana se scurteaza viata motorului cam cu 10%.La un regim de mers numai blana se scurteaza viata cam la jumate.Mie mi se par cam prea inforite cifrele alea..voi ce ziceti?
Comment
-
Iti dai seama ca daca s-ar pute ajunge asa sus doar din soft toti cu 1.4 am avea softuri agresive...da de unde.Un baiat in slobozia a scos din logan 1.4 96cp cu soft, axa cat cams, serpisori, evacuare pe 50 fara catalizator si admisie.
Comment
-
Originally posted by Octavian___30 View PostSi eu tre' sa cred pe cuvant.
Pune un grafic sa vedem minunea.
Mergi pana la Deva, iti remapezi masina si o duci la dyno. O sa vezi cu ochii tai.
Am mai facut de curand o versiune agresiva, banuiesc ca are undeva la 85 cai, dar nu am ajuns cu ea la dyno.Last edited by $$ilvviu; 4 October 2009, 12:43.ECUFix
Please don't visit my homepage!
Comment
-
O sa primesc si eu un soft de la baiatu din deva spre sfarsitu saptamanii viitoare...chiar sunt curios cum merge..am vazut ca toata lumea lauda mapele lui
Comment
-
Originally posted by gold8xspeed View PostConditii folosite la dyno, facut in Bucium:
-bujii normale 2 electrozi
-benzina 98 petrom
-filtru de aer nou Hengst(Germany)- 20 ron
-presiune roti 2,1 barri
-cauciucuri noi fata, rizuri valabile, pentru aderenta maxima.
Valoarea rezultata pe ecranul aparatului s-a inmultit cu un coeficient(obtinut din alti coeficienti-unul se referea la pierderi de putere de la motor la roata) si s-a obtinut 81,94 CP
Probabil ca daca puneam bujii mai bune , de ex NGK Iridium sau NGK V-Line 28, as fi avut mai bune rezultate. Eventual si un pik de carburant ALTO de la ROMPETROL era best. Dar eu utilizez normal Petrom 95 si nu de oriunde din oras, asa ca e ok. Apropo, CMC-ule, cum iti place comportamentul nou de BMW in treapta a 3 a la 2100-2500 de ture?Azi pe Nicolae Iorga, la ora 12, n-am,,iertat,, nicio masina de fite. Inca ceva. Incercati sa plecati cu noua mapa de la stop usor in treapta 1, turatie 1500. Nu va face nimeni in 50 metri.Dupa 50 metri, tre sa ne luam BMW sau Audi....
Aici e parerea unui client de al lui ciprisor, de la iasi, dupa ce a primit o mapa "medium" facuta de prietenul meu lion de la Deva. Parerile sunt insotite de rezultatul unui test dyno unde a scos 81,94 cai.
S-a vorbit mai mult despre teste si rezultatele lor pe acel topic dar s-a facut curatenie.
Era mai bine daca se discuta aici.
Sper sa ajung la dyno cu o mapa mai agresiva, care probabil va scoate peste 85 cai (dar aia e doar pentru raceri) si o sa va prezint rezultatul.ECUFix
Please don't visit my homepage!
Comment
Comment