eu il dau necipciripat ,deci virgin poti sa ii faci ce vrei ,oricum alearga si asa))stock
Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4
Collapse
X
-
Originally posted by Doc View PostN-ar fi exclus......................... Vezi cazul SGM, un baiat destept care fara prea multe resurse materiale a facut din Dacia Berlina o masina de temut pentru BMW-uri si AUDI-uri.
Seba: au fost cateva ''treburi/posturi/comentarii'' unde se facea referire 1.4 mpi vs 1.6 16V (desi n-am vazut nimic clar, se poate intampla oricum, daca vorbim numa' din teorie facem pisu pe multe discutii) nu cred ca e cazul sa generalizezi, mai ales prin prisma altor subiecte (sau ''threaduri'' in puii mei, limba romana e zero).
Dar nu pot sa cred ca un 1.4 doar cu o remapare, ceva pe la evacuare, ceva pe la cauciuce nu poate dovedi un 1.6 stock care are 90 cp (87) la o liniuta.
Defapt nu pot sa cred ca tu nu poti crede treaba asta.
Si asta cu o investitie de cat...? 400-700 Euro?
Chiar nu conteaza investitia, aici pun multi comentarii amxxxxx pe fondu' costurilor din prostia de a spune ''mai bine iti luai un 1.6'' pai si ce farmec mai era?
Sigurat ca si-au luat masina/motor atat cati bani au fost, dar chiar crezi ca mai conteaza costurile de apoi?
Cate 1.6 16V ai vazut tu modificate cat de cat?
Eu f f putine (oricum sunt putine).
Comment
-
offtopic: ultima data cand am vazut sgm-ul avea motor de renault 19, 1.8_16v si turbo. nimic de la masinile cu svastica...
ontopic: tavi, e ok ca discutam, dar cand 1.4 ala are chip, serpisori, roti mai mici (deci consum de 1.6, cel putin), dotari (in majoritatea cazurilor, mai putine decat 1.6), juma'te de masina taiata cu flexu' ca sa fie usoara, merge toata ziua cu 2-3 litrii in rezervor, n-are roata de rezerva, n-are cric, n-are....si sta la egal sau cu un bot de masina in fata unui 1.6 stock, scuza-ma dar mi se pare aiurea...si ori de cate ori se pune problema sa golesti 1.6 ca sa te dai cu 1.4 remapat, toti se caca pe ei ca nu-i corect, ca 1.6-le nu mai e stock. dar petarda de 1.4 mai e? corect-necorect, usureaza-le pe ambele si-o sa vezi cati cai a castigat sau nu 1.4-le dupa modificari.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Salut.
Si atunci hai sa lasam doar caroseria fara usi si capote si fara interior(in afara de scaunul soferului,sau merge si pe tamburet)si atunci sa vezi ce consum si sprint are de .....rupe tot.
Numai bine.
Ps:-parerea mea,se merita remaparea,se simte totusi acolo putinul ala.....Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Seba: Inteleg, dar nu este imposibil ca un 1.4 remapat si ceva cauciuce mai mici sa nu poata dovedi sau sa fie ~la acelasi demaraj cu 1.6 mpi stock la o provocare/liniuta/semafor, fara modificari d-astea hard cu tablarie taiata si roata de rezerva (+++) ''uitata'' prin debara...
Mai ales ca (te rog urmareste timpii/ii cunosti, nu cred ca sunt pusi aiurea) dupa 100/h nu se intampla mai nimic intre 1.4 si 1.6 mpi, diferenta se scoate pana pe la ~100/h si pana pe la 140-150 (caz liniuta) raman (teoretic) la distante egale.
Ca vi cu 1.6 tot asa cu unele accesorii uitate prin debara desigur, se pastreaza diferenta stiuta (..?)Last edited by Octavian; 9 October 2009, 13:19.
Comment
-
time out
1.6 MPI e clar mai rapid decat 1.4 MPI asa ca nu are rost sa o mai trageti de coada ca e laie e balaie si alte chestii.
1. Pe mine m-ar interesa daca a pus cineva roti mai mici pe Logan 1.4 MPI decat cele standard si care a fost efectul concret asupra acceleratiei masinii.
2. Daca are cineva remapare la 1.4 MPI GPL vreau sa stiu cum se simte aceasta atunci cand masina merge pe GPL. Creste puterea si la mersul pe GPL sau numai pe benzina?
3. Vreau impresii de la cei care au facut concret una din modificarile de mai sus si nu supozitii, pareri teoretice etc.Logan GPL 1.4
Comment
-
1. Pe mine m-ar interesa daca a pus cineva roti mai mici pe Logan 1.4 MPI decat cele standard si care a fost efectul concret asupra acceleratiei masiniiUn om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postontopic: tavi, e ok ca discutam, dar cand 1.4 ala are chip, serpisori, roti mai mici (deci consum de 1.6, cel putin), dotari (in majoritatea cazurilor, mai putine decat 1.6), juma'te de masina taiata cu flexu' ca sa fie usoara, merge toata ziua cu 2-3 litrii in rezervor, n-are roata de rezerva, n-are cric, n-are....
Comment
Comment