Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Puterea o ai sus in ture, cuplu in turatii medii. Urca mai repede din cauza avansului putin mai mare si trage mai bine pe turatii medii din cresterii de cuplului.
    Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
    Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
    www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

    Comment


    • octavian_30 u de cand ai masina?eu sincer nu ma pricep chiar asa de bn la mecanica dar asa am auzit,asa ca nu tre sa fii ironic ;)

      Comment


      • Pai si atunci de ce iti dai cu parerea aici? Scrie clar in titlul topicului: PAREREA TA PERSONALA DUPA REMAPARE LA 1.4. Ce cuvant de aici nu ai inteles???

        Imi permit sa fiu asa de dur la adresa ta pentru ca pur si simplu ai postat aiurea, doar ca sa dai bine la numarul de posturi. Sa stii ca lumea nu te baga in seama pe forum dupa numarul mare de posturi ci dupa calitatea acestora.
        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

        Comment


        • Mda , bine zis Doc . E o diferenta in bine intre una resoftata si una stock dar pe naiba , nu o faci cu 7-8 cp Ferrari , se simte un + dar la fel vei simti compresorul de la ac cand ii vei da drumul sau cand vei avea 3-4 pasageri la fel vei trage de ea .
          B -X X - DDF x 2

          :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

          Comment


          • doc, daca tot ai inceput sa le explici de curbe si cresteri de cuplu, lamureste oamenii ca aia 7 cai in plus la 5800rpm inseamna vreo 3-4-5 in plus la ture mici sau medii, datorati cresterii de cuplu. din ce ai spus tu, unii ar putea intelege ca pe ture mici ai crestere de cuplu dar n-ai crestere de putere, ceea ce e gresit.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • eu inca imi mentin nesimtita idee ca la 1.4 remapat nu e mare branza.Dar e mai bine decat stock
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • Am gasit candva niste curbe de putere / cuplu ... chiar aici pe forum...
                Daca ar fi chiar asa frumos si in realitate ... dar eu banui ca sunt de la masini diferite )

                Inainte de remapare: (vedeti la turatii joase cat de putini cai)

                Dupa remapare: (comparati cu poza precedenta)



                Parerea mea despre remapare, la 1.4 MPi:
                Avantaje:
                - accelereaza mai frumos, motorul trage sensibil mai bine (cred ca se apropie mult de 1.6 MPi)
                - datorita cuplului - suie mai usor in panta (am suit pante cu viteza a 3-a - acolo unde inainte schimbam viteza a 2-a)
                - la activarea AC-lui tot se simte scaderea de putere - dar o idee mai putin
                - puterea maxima intr-adevar e foarte sus, la 5500 rpm - nu o sa ajungi in mod normal sa folosesti toti cei 82(?) calutzi - doar cuplul maxim va fi folositor
                - consumul scade putin (daca nu exagerezi cu turatia motorului) pentru ca nu prea ai nevoie s-o mai calci asa tare, cresterea de cuplu se simte de la turatii scazute (pe la 2000 rpm deja simti ca masina incepe sa traga)

                Dezavantaje:
                - daca bruschezi masina - acum ai sanse un pic mai mari sa strici ambreiajul
                - peste 3500 rpm suna altfel motorul (mai gros, apropiat de sunetul obtinut cu filtru sport)
                - ar trebui folosita benzina de CO 98 sau mai buna ... de exemplu: Mol / Petrom de 95 nu mi-a placut cum merge, Rompetrol Efix 95 - merge sensibil mai bine... cu Petrom 99+ si Rompetrol Alto 101 (recomand!) sau Mol de 98 - masina e mai sprintena, accelereaza mai 'elastic'

                Comment


                • cum dracu trage mai mai bine la 2000 de ture....ia bagati tu picioru la 2000 in tr 3-4-5 sa vad ce simti...exact nimic.
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • Chiar ca la ~2000 rpm se simte clar diferenta intre stock si remapat, cand ''pisti'' acceleratia raspunde mai bine/urca mai bine in ture.
                    Intotdeauna am simtit treaba asta cand am mai mers cu una stock, ca la 2000-2200 rpm la aia stock nu se intampla sa aibe acel mic zvac.

                    Comment


                    • Ce ati sarit asa Eu cred ca am scris corect "pe la 2000 rpm deja simti ca masina incepe sa traga". Da ... chiar si intr-a 5-a - de la 2000 rpm poti accelera in continuare mai usor...
                      Evident ca la 3000 rpm deja trage si mai bine

                      Nota: La 1.4 MPi stock - nu era deloc asa.

                      Comment


                      • Io zic ca la turatii mici/''medii'' se simte cel mai bine remaparea, la forje tari, turatii mari prea putin - fizic spun, cronometrat ceva ceva e si acolo mai sus.
                        Cert e ca se comporta mai bine dupa remapare pe intervalu' 2000-2500 rpm, e un lucru bun/filing placut.

                        PS: din pacate majoritatea (si eu am avut acu cativa ani la Loganu fratelui) au asteptari mai mari la benzinar dupa remapare.
                        Last edited by Octavian; 21 October 2009, 17:20.

                        Comment


                        • salut sunt nou pe acest forum sunt posesor de logan din feb 2008 un laureat+gpl din fabrica pana acum am tot citit pe acest forum de remapare....sincer am stat sa se duca garantia sa-mi fac si eu pemarare dar as dorii sa fac si la gpl ca merg 85% numai pe gpl......am o intrebare pentru doc se poate face si la gpl remapare si cat ma costa la amandoua(benzina+gpl).......cu respect

                          Comment


                          • Da-mi un telefon (vezi numarul in semnatura) si stam de vorba despre remapare.
                            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                            Comment


                            • ok mersi mult cum dau de banet si timp te caut la tel........abia astept sa fac si eu remapare ca daca stiam ca e asa puturoasa in depasiri nici nu o mai luam facand scoala de soferi pe un dci de 70 cp dar asa e cand iti iei masina fara sa ai carnetul ca sa poti sa faci un test drive cum ar fii normall........la cati mai multi km fara incidente

                              Comment


                              • In zona de vest cine resofteaza cel mai ok?
                                MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google