Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In zona de vest avem dealeri. Iti dau maine in PM numele si telefoanele de contact ale acestora.
    Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
    Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
    www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

    Comment


    • @89.MIR
      Daca tot vrei sa iti faci cea mai "OK" resoftare din zona de vest...Eu in locul tau as studia intai oferta de pe piata.Dupa aceea as lua referinte.Pareri ale oamenilor care si-au facut,intr-o parte sau alta aceasta resoftare.Multumiti sau nemultumiti.
      Nu spun ca Doc prin dealerii sai nu ar face ceva ok.Vreau doar sa fiu corect si sa arat ca mai exista si altii in zona de vest care au soft ok,adica nu numai Dimsport sunt singurii de pe piata.
      As putea sa enumar in zona Timisoara pe dl Jeff(are anunt pe forum) si pe dl Cristi Xp(care printre altele este si adminul acestui forum).Mai sunt si altii,totul e sa cauti putin.Secretul este sa nu te arunci intotdeauna la prima strigare.

      Comment


      • daca citim graficele cu atentie

        Originally posted by cconstantin View Post
        Am gasit candva niste curbe de putere / cuplu ... chiar aici pe forum...
        Daca ar fi chiar asa frumos si in realitate ... dar eu banui ca sunt de la masini diferite )

        Inainte de remapare: (vedeti la turatii joase cat de putini cai)

        Dupa remapare: (comparati cu poza precedenta)

        Daca e sa citim graficele cu atentie - mai ales graficul rosu care reprezinta puterea la roata vedem ca in intervalul normal de utilizare a motorului 2000 - 3500 rpm diferenta dupa remapare e foarte mica.

        Intr-adevar nici 150 ron nu e o suma mare dar efectul remaparii e foarte mic la 1.4 MPI (din ce vad in grafice). Am sa vin la o intalnire LC Sibiu sa conduc si eu un 1.4 MPI remapat.

        Cu benzina 99+ de la Petrom diferenta e vizibila si la motorul stock. Daca ai remapare si benzina 99+ motorul va trage sensibil mai bine dar nu de la remapare ci de la benzina mai buna.

        Eu unul cred ca niste roti cu diametru mai mic ar face masina mai sprintena dar inca nu mi-am probat teoria asa ca poate imi poate spune cineva care a incercat asa ceva.
        Logan GPL 1.4

        Comment


        • Prima data sa citim cu atentie, ca graficele au fost puse invers, primu e dupa remapare si al doilea inainte de remapare.
          Apoi trebe sa le ignoram total, pt ca sunt facute prost, adica puterea la roata e mai mica dupa remapare.

          PS: la condus n-o sa simti mare diferenta (poate nu simti nimic) , cel mai bine se vede la un test de reprize (60-100 tr III si 80-120 tr IV, cu remapare iei clar avans).

          Comment


          • Originally posted by cconstantin View Post
            Ce ati sarit asa Eu cred ca am scris corect "pe la 2000 rpm deja simti ca masina incepe sa traga". Da ... chiar si intr-a 5-a - de la 2000 rpm poti accelera in continuare mai usor...
            Evident ca la 3000 rpm deja trage si mai bine

            Nota: La 1.4 MPi stock - nu era deloc asa.

            Cea mai buna proba e pe masina proprie. La intalnire poti sa faci o proba. Incercarea nu costa nimic ;).
            http://www.imbunatatiri-logan.weebly.com

            Comment


            • @Doc - ok astept pm tau
              MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

              Comment


              • Exista thread-uri separate, la bursa.
                Nu mai faceti off-topic. Multumesc pt intelegere.

                Comment


                • Asteptam pareri si despre cei care au gpl pe masina si au remapato.
                  Ps fara telefoane sau pm sa vada toata lumea.

                  Comment


                  • Buna

                    Dupa remapare, tobe sport, filtru sport merge ca o masina.

                    Comment


                    • Si inainte cum mergea? ca o bicicleta?
                      sigpic

                      Comment


                      • mi-as face si eu remapare la 1.4 al meu si as pune si chiptuning oare s-ar simti o diferenta? limitarea daca este pusa la 6500rpm se poate intampla ceva in timp cu motorul?

                        Comment


                        • O diferenta de 7 cai.
                          Limitarea e de preferat sa o lasi la 6000.
                          ECUFix
                          Please don't visit my homepage!

                          Comment


                          • Originally posted by Bogdanel2009 View Post
                            mi-as face si eu remapare la 1.4 al meu si as pune si chiptuning oare s-ar simti o diferenta? limitarea daca este pusa la 6500rpm se poate intampla ceva in timp cu motorul?
                            Daca ii faci remapare si pe deasupra ii mai pui si chiptuning o sa zboare, nici aia cu 16volti nu or sa te prinda din urma. Si daca mai urci si limitarea la 7000 (de ce sa te opresti doar la 6500?) mai scoti vreo 10 cai, plus ca o sa se tureze de zici ca-i Honda.

                            Comment


                            • de unde mama naibi 10 cai ... are o pierdere imensa de cuplu si cai ... se duce din inertie catre 7000 ...

                              PS : Remapare = chiptuning )

                              Comment


                              • OFF:da logane...........ai dreptate.........chiptunning=remapare............d ar suna mai frumos cand zici k ii faci si una si alta..............obtii 8+8=20de cai))))



                                ON:dupa cati km facuti cu masina e de preferat o remapare?
                                adica nu ma gandesc ca o cumperi si gata ii faci si remapare.....sau ma insel?:-?
                                Alpine 9853r-> Audison->dls ms6a->full active
                                -> Alpine v12 mrd-m605->jbl pb1220
                                Silent Coat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google