In zona de vest avem dealeri. Iti dau maine in PM numele si telefoanele de contact ale acestora.
Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4
Collapse
X
-
Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
-
@89.MIR
Daca tot vrei sa iti faci cea mai "OK" resoftare din zona de vest...Eu in locul tau as studia intai oferta de pe piata.Dupa aceea as lua referinte.Pareri ale oamenilor care si-au facut,intr-o parte sau alta aceasta resoftare.Multumiti sau nemultumiti.
Nu spun ca Doc prin dealerii sai nu ar face ceva ok.Vreau doar sa fiu corect si sa arat ca mai exista si altii in zona de vest care au soft ok,adica nu numai Dimsport sunt singurii de pe piata.
As putea sa enumar in zona Timisoara pe dl Jeff(are anunt pe forum) si pe dl Cristi Xp(care printre altele este si adminul acestui forum).Mai sunt si altii,totul e sa cauti putin.Secretul este sa nu te arunci intotdeauna la prima strigare.
Comment
-
daca citim graficele cu atentie
Originally posted by cconstantin View PostAm gasit candva niste curbe de putere / cuplu ... chiar aici pe forum...
Daca ar fi chiar asa frumos si in realitate ... dar eu banui ca sunt de la masini diferite )
Inainte de remapare: (vedeti la turatii joase cat de putini cai)
Dupa remapare: (comparati cu poza precedenta)
Intr-adevar nici 150 ron nu e o suma mare dar efectul remaparii e foarte mic la 1.4 MPI (din ce vad in grafice). Am sa vin la o intalnire LC Sibiu sa conduc si eu un 1.4 MPI remapat.
Cu benzina 99+ de la Petrom diferenta e vizibila si la motorul stock. Daca ai remapare si benzina 99+ motorul va trage sensibil mai bine dar nu de la remapare ci de la benzina mai buna.
Eu unul cred ca niste roti cu diametru mai mic ar face masina mai sprintena dar inca nu mi-am probat teoria asa ca poate imi poate spune cineva care a incercat asa ceva.Logan GPL 1.4
Comment
-
Prima data sa citim cu atentie, ca graficele au fost puse invers, primu e dupa remapare si al doilea inainte de remapare.
Apoi trebe sa le ignoram total, pt ca sunt facute prost, adica puterea la roata e mai mica dupa remapare.
PS: la condus n-o sa simti mare diferenta (poate nu simti nimic) , cel mai bine se vede la un test de reprize (60-100 tr III si 80-120 tr IV, cu remapare iei clar avans).
Comment
-
Originally posted by cconstantin View PostCe ati sarit asa Eu cred ca am scris corect "pe la 2000 rpm deja simti ca masina incepe sa traga". Da ... chiar si intr-a 5-a - de la 2000 rpm poti accelera in continuare mai usor...
Evident ca la 3000 rpm deja trage si mai bine
Nota: La 1.4 MPi stock - nu era deloc asa.
Cea mai buna proba e pe masina proprie. La intalnire poti sa faci o proba. Incercarea nu costa nimic ;).
Comment
-
Comment
-
Originally posted by Bogdanel2009 View Postmi-as face si eu remapare la 1.4 al meu si as pune si chiptuning oare s-ar simti o diferenta? limitarea daca este pusa la 6500rpm se poate intampla ceva in timp cu motorul?
Comment
-
OFF:da logane...........ai dreptate.........chiptunning=remapare............d ar suna mai frumos cand zici k ii faci si una si alta..............obtii 8+8=20de cai))))
ON:dupa cati km facuti cu masina e de preferat o remapare?
adica nu ma gandesc ca o cumperi si gata ii faci si remapare.....sau ma insel?:-?Alpine 9853r-> Audison->dls ms6a->full active
-> Alpine v12 mrd-m605->jbl pb1220
Silent Coat.
Comment
Comment