Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am remapare facuta in urma cu un an. Daca s-a schimbat ceva in bine? Da, pot spunde ca s-a schimbat. In tot acest interval de timp am putut merge pe drumuri de munte, aceleasi unde inainte de remapare urcam cu treapta a II-a, acum am mers cu a III-a, altfel se comporta acum la depasirea unui vehicul care se deplaseaza cu viteza mai mica si dupa care trebuie sa ramai o perioada in spatele acestuia pana ai liber din fata. Inainte trebuia sa revin intr-o treapta inferioara de viteza, sa iau demaraj, dupa remapare, doar accelerez mai mult si gata... depasirea-i facuta. Si consumul, in conditiile unui condus normal, pare mai mic. Cel putin asa arata computerul de bord. Daca "ii dai talpa" ... se schimba problema.
    Parerea mea, e ca am facut o treaba buna si recomand tuturor remaparea ...

    Comment


    • aproape cea mai mare diferenta pe care am sesizat-o este cuplul la turatii joase.
      cuplul pe care inainte il aveam la 3000 , acum il am aproape de 2000, putin peste . conteaza foarte mult chestia asta . masina trage in a 2-a de la 1500 de ture fara probleme ... chestie pe care nu o puteam face inainte de remapare decat dupa 2500-3000 rpm .
      sigpic

      Comment


      • Originally posted by georgex2 View Post
        eu zic ca si inainte iti tragea la fel dupa 3000 ...........................castigul d la remapare il observi intre 2000-3000 de turatii
        Total neadevarat.
        Fa un test de reprize pe tr III spre exemplu, 60-100, sau 80-120 pe tr IV (aici diferentele sunt si mai mari ca distanta) deci plecare in zona de 3000 rpm, sa vezi cum castiga teren 1.4 remapat si dupa 3000 rpm.
        Iti arat un clip pe tr IV 80-120, l-am lasat si cativa metri in fata si tot degeaba (testu l-am repetat de vreo 3 ori cu acelasi rezultat, inclusiv schimb de soferi).
        Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.

        Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.


        Al doilea clip pe tr III.

        PS: intr-adevar, intre 2000-3000 rpm se simte un surplus de cuplu dupa remapare, dar treaba asta este si dupa 3000 rpm, ca nu se simte in scaun asa de bine, e alta poveste.

        Comment


        • georgex2, daca cresc puterea si cuplul oare nu cresc si performantele masinii? Tu crezi ca puterea/cuplu se modifica doar pe plaja 2000-3000 rpm?

          Se modifica pe toata plaja de turatii, deci simti diferente si la 3000+ si la 4000+ RPM. (Eu la a mea, 1.6 8v, simt foarte bine diferentele la 4000+, de aici pana la 6000 (eu am pastrat limitarea la 6000RPM) chiar o simt ca trage bine).

          S.
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • adevarat trage bine si dupa 4000 de ture dar nu cred ca asa mult incat sa zici ca acum urc dealul intr-a 4 si nu imi sta nimeni in fata,deja astea sunt povesti,parerea mea ca acest cuplu castigat d la resoftare e prea "mic" sa fie diferenta de senzatie . apropo octavian vad ca si u in prima pagina imi dai dreptate citez:Cuplul un pic mai bun il simti la turatii joase, nicidecum la +3000 rpm.

            In rest, fa macar testele care le-am facut eu si vei vedea imediat diferenta.
            Daca NU e asa, inseamna ca ai dat banii de pomana, si sigurat ca NU e asa.
            Last edited by georgex2; 4 March 2010, 00:32.

            Comment


            • Ce am spus in prima pagina, am spus si cu doua posturi mai sus, pe 2000-3000 rpm simti diferenta de cuplu.
              Dupa 3000 rpm nu mai simti treaba asta, dar cu masuratori vezi imediat diferenta si dupa 3000 rpm.
              Si cred ca am facut mai multe teste ca tine, unele dintre ele si filmate.
              Alt test: pe 60-100 tr III 1,4 remapat sta langa 1.6 mpi stock, bot langa bot.
              Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.
              Last edited by Octavian; 4 March 2010, 01:07.

              Comment


              • am si eu o intrebare cat va costat sa faceti modificarea si daca sunt riscuri de defectiuni

                Comment


                • ma bag putin in seama,sorry daca sint oarecum off topic:azi am primit raspuns de la o firma care se ocupa cu chip tuning -ul,si care zice asa :la stage 1-10 cai(putere,banuiesc)si 16-18 Nm,voi ce credeti?Precizez am 1.6 ,8v.

                  Comment


                  • un resoft bun si calitativ il gasesti la DOC (DIMSPORT)

                    Comment


                    • Originally posted by cipo View Post
                      ma bag putin in seama,sorry daca sint oarecum off topic:azi am primit raspuns de la o firma care se ocupa cu chip tuning -ul,si care zice asa :la stage 1-10 cai(putere,banuiesc)si 16-18 Nm,voi ce credeti?Precizez am 1.6 ,8v.
                      La un motorul de 1.6 8v 90CP dupa soft poti castiga max 7-8CP, max 9CP cu evacuare. Crec de tunerul respectiv te minte frumos cu stage x, y si z la 10-15CP special pentru a te atrage ca si client.
                      Nu trebuie neaparat sa apelezi la mine, poti alege orice tuner care crezi ca iti ofera ceea ce iti doresti.
                      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                      Comment


                      • ms pt informatii dar cu partea de defectiuni se poate intampla ceva la motor sau distributie sau cutie sau totul e in regula vreau un raspuns adevarat. va rog

                        Comment


                        • am fost banat pe seat ca dle am zis ca un logan 1.6 16v face un seat 1.6 8v nu inteleg d c unii nu inghit adevarul,

                          Comment


                          • )))) ofticosi
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • Sa vedeti voi OFITCOSIIIIII si pe opel cati sunt)).

                              Pot sa afirm ca 1,4MPI remapat fosta masina se misca mai bine decat 1.4 Opel Astra 90CP masina lui socru.

                              Comment


                              • Si totusi ce legatura au "ofticosii" cu acest topic?
                                Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                                Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                                www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google