Pai ce trece de 6000-6200RPM este pierdere de timp, puterea in zona aceea scade nu creste, chiar daca motorul se poate tura pana la 7000RPM.
Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4
Collapse
X
-
Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
-
Exact.Vreau sa spun ca dupa remapare am vrut sa vad schimbarea.
Acum nu abuzez de ea decit la nevoie,depasiri mai rapide,si mai repede.
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
@nomak: meseriasi rau aia de la uzinele dacia, cu softuri furate de pe la obd, tcm...si care doar ca-l pun ei da mai mult de 10 cai la benzinarul aspirat de 75 de cai frumoasa teapa. au multi clienti, asa-i? ca doar e ieftin...
ca fapt divers, dacia nu face soft, nu are departament de dezvoltare, nu are departament de competitii. intreaba la vocea clientului si o sa te convingi.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
DA.Dar e posibil sa fi conceput ei un program(de fapt se modifica niste parametri de functionare).Daca e furat de la alte firme de tunning-asta NU pot eu sti.
Si eu am facut la un prieten,care lucreaza la dacia,si sunt multumit.
Nu stiu de ce desconsiderati voi pe cei ce lucreaza la DACIA?
Chiar credeti ca sunt incapabili sa creeze un soft pt. calc. de injectie?
Nu cred.
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Daaaaaaaaaaaa!Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Originally posted by vitriol View Post..........................desi o scap in limitare destul de des mai ales cu a 1 a. Cand esti hotarat sa te duci nu te mai uiti la turometru sa vezi ce si cum...
Comment
-
Originally posted by Doc View PostDaaaaaaaaaaaa!
Daca stii ceva spune?
Eu unul nu bag mana-n foc pt. nimeni.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Pe mine mai mult ma doare sufletelu' sa-l tin cateva secunde bune in IV blana decat 3 secunde in tr. I pana la 5500 apoi schimbat in II...
Cu atat mai mult cu cat raportul de demultiplicare e mai mare, depune mai putin efort, cum ai zis si tu, deci no need to worry E mai bine cand sari de pe scaun direct in alergare decat cand tragi ceva greu dupa tine si incerci sa alergi din ce in ce mai tare?
Comment
-
Deci, faza cu baietii de la uzinele dacia mi-au spus-o cei de la Autoeuropa , cand am fost cu masina la revizia de 45000, la fel si cu softu...nu stiu daca e furat sau daca l-au conceput ei sau ...nu stiu... cu turatiile...a fost o simpla testare sa vad o diferenta...nu abuzez...iar chestia cu caii, :-?? daca e tzeapa ...pacat...oricum o diferenta se simte...si eu zic ca e ok...
In schimb azi am observat ca am consumul mai ridicat cam cu 0.7 %. E drept ca ultimele zile am folosit masina pe distante scurte, casa-faculta.
nu mai posta mirc! citeste regulamentul ala la care ai dat ignore cand te-ai inregistrat pe forumLast edited by Seba; 14 March 2009, 06:08.
Comment
-
Originally posted by MyKe View Post......................................
Cu atat mai mult cu cat raportul de demultiplicare e mai mare, depune mai putin efort, cum ai zis si tu, deci no need to worry E mai bine cand sari de pe scaun direct in alergare decat cand tragi ceva greu dupa tine si incerci sa alergi din ce in ce mai tare?
Cu cat e mai in sarcina, cu atat risti mai putin sa crape (bun, nu crapa el, dar ca idee). Deci e taman invers fata de cum ti-ar fi tie bine sa alergi ))
Iti spun eu ca mai rau faci sa o tii cateva secunde la 5000 rpm in tr I decat in tr III sau IV.
PS: uite unele masini mai noi (la Audi am vazut si parca si la Honda, DOC sunt sigur ca stie mai multe) in turare in gol au limitare pe la ~4000 rpm, unele chiar si pe tr I au limitare, nu o lasa sa urce in turatii foarte mult ca in tr II sau III, tocmai de ceea ce am spus mai sus.Last edited by Octavian; 13 March 2009, 09:30.
Comment
-
Octavian, pe mine nu m-ai convins. Pentru ca nu mi se pare logic. Nu are loc aceeasi ungere la 5000 rpm fie ca stai pe loc, fie ca esti la 160 kph? Cu diferenta ca la 160 kph motorul e in sarcina, adica trage, depune efort. Pe cand, stand pe loc, ce efort depune?
N-a zis nimeni ca-l tin in tr. I constant la 5000 rpm, ci la celelalte trepte. Treapta I e pt dus in 5500 si schimbat imediat (la mine).
Stiu 2 cazuri: Renault 19 Sport (2.0 16v) si Mercedes-Benz Sprinter (411CDI) ale caror motoare au facut POC fiind alergate in draci (victime: arbore cotit, biele etc.) si de-aia zic.. ca astea au facut "caput" la viteza (in sarcina), nu din cauza ca au folosit toata tr. I...
Il rog pe Seba sa ne dea si-aici o explicatie...
Comment
Comment