Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai ce trece de 6000-6200RPM este pierdere de timp, puterea in zona aceea scade nu creste, chiar daca motorul se poate tura pana la 7000RPM.
    Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
    Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
    www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

    Comment


    • Exact.Vreau sa spun ca dupa remapare am vrut sa vad schimbarea.
      Acum nu abuzez de ea decit la nevoie,depasiri mai rapide,si mai repede.
      Numai bine.
      Un Logan----YNG-----
      Numai bine.

      Comment


      • @nomak: meseriasi rau aia de la uzinele dacia, cu softuri furate de pe la obd, tcm...si care doar ca-l pun ei da mai mult de 10 cai la benzinarul aspirat de 75 de cai frumoasa teapa. au multi clienti, asa-i? ca doar e ieftin...
        ca fapt divers, dacia nu face soft, nu are departament de dezvoltare, nu are departament de competitii. intreaba la vocea clientului si o sa te convingi.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • DA.Dar e posibil sa fi conceput ei un program(de fapt se modifica niste parametri de functionare).Daca e furat de la alte firme de tunning-asta NU pot eu sti.
          Si eu am facut la un prieten,care lucreaza la dacia,si sunt multumit.
          Nu stiu de ce desconsiderati voi pe cei ce lucreaza la DACIA?
          Chiar credeti ca sunt incapabili sa creeze un soft pt. calc. de injectie?
          Nu cred.
          Numai bine.
          Un Logan----YNG-----
          Numai bine.

          Comment


          • Daaaaaaaaaaaa!
            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

            Comment


            • Originally posted by vitriol View Post
              ..........................desi o scap in limitare destul de des mai ales cu a 1 a. Cand esti hotarat sa te duci nu te mai uiti la turometru sa vezi ce si cum...
              Eu incerc pe cat posibil (cand ma apuca dandanaua) sa nu-i dau 6000 in tr I, pe II si III se mai duce la 6000

              Comment


              • Originally posted by Doc View Post
                Daaaaaaaaaaaa!
                CE?
                Daca stii ceva spune?
                Eu unul nu bag mana-n foc pt. nimeni.
                Un Logan----YNG-----
                Numai bine.

                Comment


                • Originally posted by Octavian___30 View Post
                  Eu incerc pe cat posibil (cand ma apuca dandanaua) sa nu-i dau 6000 in tr I, pe II si III se mai duce la 6000
                  De ce nu?

                  Comment


                  • Pe tr I e cea mai mare uzura la motor dus la zona rosie, zic eu ca depune prea putin efort si nu-i face bine in timp indelungat.
                    Tr III sau IV e altceva sa-i dai forja, merge mai in sarcina.

                    Comment


                    • Pe mine mai mult ma doare sufletelu' sa-l tin cateva secunde bune in IV blana decat 3 secunde in tr. I pana la 5500 apoi schimbat in II...

                      Cu atat mai mult cu cat raportul de demultiplicare e mai mare, depune mai putin efort, cum ai zis si tu, deci no need to worry E mai bine cand sari de pe scaun direct in alergare decat cand tragi ceva greu dupa tine si incerci sa alergi din ce in ce mai tare?

                      Comment


                      • Deci, faza cu baietii de la uzinele dacia mi-au spus-o cei de la Autoeuropa , cand am fost cu masina la revizia de 45000, la fel si cu softu...nu stiu daca e furat sau daca l-au conceput ei sau ...nu stiu... cu turatiile...a fost o simpla testare sa vad o diferenta...nu abuzez...iar chestia cu caii, :-?? daca e tzeapa ...pacat...oricum o diferenta se simte...si eu zic ca e ok...

                        In schimb azi am observat ca am consumul mai ridicat cam cu 0.7 %. E drept ca ultimele zile am folosit masina pe distante scurte, casa-faculta.

                        nu mai posta mirc! citeste regulamentul ala la care ai dat ignore cand te-ai inregistrat pe forum
                        Last edited by Seba; 14 March 2009, 06:08.

                        Comment


                        • pai creste umpic consumu .dupa chip tunning daca schimbi modu de condus spre agresiv .
                          Dau 2000 de parai si cumpar tot...

                          Comment


                          • Originally posted by MyKe View Post
                            ......................................
                            Cu atat mai mult cu cat raportul de demultiplicare e mai mare, depune mai putin efort, cum ai zis si tu, deci no need to worry E mai bine cand sari de pe scaun direct in alergare decat cand tragi ceva greu dupa tine si incerci sa alergi din ce in ce mai tare?
                            Pai tocmai asta e problema, demultiplicare mare, efort mic la motor (ia tureaza-l in gol sa vezi, ii place oare?? Iti spun eu ca nu-i faci bine).
                            Cu cat e mai in sarcina, cu atat risti mai putin sa crape (bun, nu crapa el, dar ca idee). Deci e taman invers fata de cum ti-ar fi tie bine sa alergi ))

                            Iti spun eu ca mai rau faci sa o tii cateva secunde la 5000 rpm in tr I decat in tr III sau IV.

                            PS: uite unele masini mai noi (la Audi am vazut si parca si la Honda, DOC sunt sigur ca stie mai multe) in turare in gol au limitare pe la ~4000 rpm, unele chiar si pe tr I au limitare, nu o lasa sa urce in turatii foarte mult ca in tr II sau III, tocmai de ceea ce am spus mai sus.
                            Last edited by Octavian; 13 March 2009, 09:30.

                            Comment


                            • octavian , chiar nu stiam ce ai explicat mai sus , merci de sfat
                              stiam ca pe treapta 1 nu e bine sa o duci mult dar in rest nu stiam
                              Its just a car ...

                              Comment


                              • Octavian, pe mine nu m-ai convins. Pentru ca nu mi se pare logic. Nu are loc aceeasi ungere la 5000 rpm fie ca stai pe loc, fie ca esti la 160 kph? Cu diferenta ca la 160 kph motorul e in sarcina, adica trage, depune efort. Pe cand, stand pe loc, ce efort depune?

                                N-a zis nimeni ca-l tin in tr. I constant la 5000 rpm, ci la celelalte trepte. Treapta I e pt dus in 5500 si schimbat imediat (la mine).

                                Stiu 2 cazuri: Renault 19 Sport (2.0 16v) si Mercedes-Benz Sprinter (411CDI) ale caror motoare au facut POC fiind alergate in draci (victime: arbore cotit, biele etc.) si de-aia zic.. ca astea au facut "caput" la viteza (in sarcina), nu din cauza ca au folosit toata tr. I...

                                Il rog pe Seba sa ne dea si-aici o explicatie...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google