If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cand am facut eu, a fost 150 de lei. Acum, nu mai stiu .
Intre timp am ajuns la 41k, fara nici o problema, consum mediu oras 7.6 . Mers cu cap, frane de motor etc
Am facut si eu remapare acum 4 ani,atunci am fost entuziasmat astazi spun doar atat.Bani aruncati pe fereastra ,iar motorul face ca o rasnita de cafea.Este doar o parere personala sper sa nu supar pe cei care castiga bani din asta.
Toma nu stiu ce stil de condus ai tu dar remaparea aia se simte . Daca stii sa mergi cu masina te ajuta atat in oras la un mers lejer (max 3000 rpm) cat si la forje/depasiri .
Cu benzina top99+, dupa cum ziceam mai sus,masina merge f bine si sunt multumit de remapare este probabil cel mai bun lucru after market care il poti face la logan 1.4 cu bani putini.
PS: Probabil acum 4 ani ai facut la cine stie ce "maestru inginer" de la Pitesti , incerca o remapare la Doc(Dimsport) si dupaia mai stam de vorba !
Daca ai remapare nu inseaman ca trebuie sa o rupi,chiar creste ptueera ca sa poti accelera mai usor in turatii lejere,motoru se distruge si stock daca o rupi cu forja
sincer si eu am remap facut de baietii de la Pitesi prin 2008 si merge bine, cel mai mult depinde de benzina, restul se poate ajusta, dar merge ok si se simte diferenta vand in vedere ca tat are una la fel de 1,4 stock.
Daca ai remapare nu inseaman ca trebuie sa o rupi,chiar creste ptueera ca sa poti accelera mai usor in turatii lejere,motoru se distruge si stock daca o rupi cu forja
Poate daca o rupi cu forja fara cap.
Nu vad nimic rau in a ajunge frecvent la 6000rpm cu motorul adus la temperatura optima si cu un ulei curat si mai calitativ.
Daca ii dai 6000rpm cu motorul rece, sa mai fie si iarna, dacia oil de 20mii de km atunci ii faci rau.
Merita remaparea tinand cont de raportul pret-castig.
Aaaa,pai nu e problema,defapt m.am referit la plecari de pe loc fortand ambreajul,ca unii zic ca se gata ambreajul cand faci remapare,dar se gata el si stock daca tot pleci dupa loc asa brutal Eu schimb linistit la 5000 la super acceleretie,dar nu tot timpu ca stiti cum e cu benzina
Cum spunea un coleg mai sus, e cea mai buna investitie in tuning cu bani putini.
Diferenta se vede cel mai frumos cand faci o proba de demaraj cu un alt benzinar de aceeasi capacitate stock.
Pt uz general, cel mai bun soft ramane cel de uzina si sa nu-mi sariti in cap.
Suporta benzina si mai putin buna ( CO mai mica), merge bine atat la campie cat si la altitudine, consumul de carburant e optim.
Adica trebuie inteles ca nu le poti avea pe toate, pt ca daca era asa, punea fabrica remaparea direct si gata.
Dupa vreo trei incercari de soft si modificari, am ajuns la concluzia ca softul stock se comporta mai OK in turatii joase decat remapul.
Voi spuneti ca trage mai bine cu remaparea din ture joase, e pf adevarat, dar NU ii place de nici o culoare, chiar se recomanda un regim de turatii ceva mai ridicat dupa remapare.
Cu softul ce il am acum (aproape stock) fara absolut nici un protest din partea motorului pot merge cu turatii de 1500-2500 rpm, e foarte elastic, chiar si pe tr IV.
Cu remaparea mai agresiva nu ii placea. E drept am pierdut o idee din demaraj, dar si consumul e usor mai mic.
Ai avut noroc ca ai gasit un soft sa mearga ok sus.
Eu am avut 5 softuri pe masina si nici unu nu mi-a placut cum mergea sus.Toate se simteau de jos ca trage bine.Asta inainte sa am axa.
Pai softu care l-am avut prima data (cum ti-am spus si in PM) tragea demential dupa ~4500 rpm, se ducea linie pana la ~6700 rpm pe II si III, si nu protesta cu nici o benzina(!).
Numai ca aveam o problema pe intervalul ~4200-4500 rpm, undeva pe acolo.
Era o cadere de cuplu care pe tr inf nu o simteam, dar era devastator la tr V la blana, nu urca mai mult de ~160 pe bord (!!).
Am trecut apoi pe soft DimSport cu virgula care pe tr V urca (in sfarsit!) la 170-175 pe bord si era mult mai elastic pe ture mici, de la 3000 rpm tragea mult mai bine decat softul initial, tragea liniar asa pana pe la ~5800 rpm, demarajul tot cam ca la softul ala turbat, dar castigul era cum spui, pe turatii mici, dupa 5000 rpm era clar ca nu trage (nici pe departe) asa tare ca softu ala turbat (de la Chelu pt timisoreni ) ).
Ma deranjat un lucru si la softu asta, mai tot timpul imi tzaraia avansul, o calcam de la 3500 rpm in blana pe tr III si tzrrr...a inceput sa ma calce pe nervi. Cel mai tare m-a enervat cand am fost in concediu pe la ceva altitudine si tzaria ca dracu pe la 700-900 m altitudine.
M-am dus din nou la doctor, mi-a dat avansu oleaca mai mic.
Acum trage aproape ca una stock... )))
Acum pe tr IV dupa 5500 ca sa mai urce imi trebuie km de drum drept, pot sa beau si o cafea ))
Probabil ca ma voi duce iar la doctor cu ea, sa-i dea avansu mai mare..un pic de tot... ))))
stai tu linistit ca pana la stock mai e la tine )
te-o batut vreun 1.4 stock ?)
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Nu.
Chiar dupa ce mi-ai dat avansu mai mic am facut o proba cu un amic cu 1.4 stock care mai facusem in trecut (ii trage bine) si pe capat de tr II aveam aproape o masina in fata.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment