Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • XP-ule, eu zic sa ii faci masina ca de fabrica. Sa vedem atunci daca mai este bagat in seama.
    Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
    Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
    www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

    Comment


    • am si eu o intrebare daca poate cineva sa ma ajute.In Iasi unde pot face o remapare si cam cat costa?Ms.

      Comment


      • Poti apela la dealerul meu din Iasi. Datele de contact le gasesti pe site-ul din profil.
        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

        Comment


        • lumea vb pe aici de turatzi mari 6500 ....si altele
          la ce viteze maxime atzi ajuns cu 1.4 stock indiferent vale ,impins ,vant in spate,pers in masina de curiozitate????si la ce turatzie ???

          Comment


          • in tr5 nu "pupi" 6500 nici daca-l remapezi de 3 ori. deci nu-ti fa iluzii. pentru v_max exista alt topic.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • Dar poti incerca o treapta 4 daca iti place sa vezi acum la 6500RPM, cu toate ca este inutil pentru 1.4i aceasta turatie.
              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

              Comment


              • cu 1.4 la 6000RPM in tr.4 ai viteza maxima.

                Comment


                • @Octavian.Pt uz general, cel mai bun soft ramane cel de uzina si sa nu-mi sariti in cap.
                  Suporta benzina si mai putin buna ( CO mai mica), merge bine atat la campie cat si la altitudine, consumul de carburant e optim.


                  Salut.
                  Deci sa inteleg ca dupa remapare e nevoie neaparat de 98 ?

                  Comment


                  • Sunt si eu interesat de tipul benzinei folosită după remapare. Este valabil faptul că nu se recomandă folosirea benzinei cu cifra octanică de 95 după?

                    Mulţumesc.

                    Comment


                    • adevarul e ca si avem sosele ca sa putem fugi cu 170 nu cu 140..

                      Comment


                      • Domnu Doc am vreo sansa sa fac o remapare daca ajung in bucuresti la SIAMB pe 7 aprilie? ca alta ocazie nu stiu daca mai prind
                        sigpic

                        Comment


                        • Atentie dupa ce remapati loganu 1.4 trebuie sa mergeti cu frana de mana ridicata sa o tineti in frau,si lipiti capota cu scoci sa nu fuga vreun cal de pe la motor .Eu nu dau a cincia de frica sa nu-si ia zborul.ha ha ha Am mers cu golf 1.4 si va spun ca loganul este la ani lumina in urma,dar sa nu uitam ca un golf costa cat doua loganuri.Acum ce platesti aia primesti.

                          Comment


                          • Originally posted by Doc View Post
                            Dar poti incerca o treapta 4 daca iti place sa vezi acum la 6500RPM, cu toate ca este inutil pentru 1.4i aceasta turatie.
                            Pui tu o mapa unde vad 6500 in tr IV la 1.4 ? ))
                            La 6200-6300 am ajuns dar cu alt soft (care nu-l mai vreau).

                            N-ai cum la 1.4(sotck) sa ajungi in tr IV la 6500 rpm doar prim remapare.

                            Originally posted by angelo_ctin View Post
                            @Octavian.Pt uz general, cel mai bun soft ramane cel de uzina si sa nu-mi sariti in cap.
                            Suporta benzina si mai putin buna ( CO mai mica), merge bine atat la campie cat si la altitudine, consumul de carburant e optim.

                            .................................
                            Da.
                            Dar la forja iti spun ca o mapa buna iese in fata la un 1.4 stock.

                            Desigur, NU poti sa ai numai avantaje.

                            Toti vrem consum mic, demaraj bun, fiabilitate beton pana la 1.000.000 km...

                            Uite eu o sa ma duc (din nou) si o sa bag o mapa a extrem, asa la balamuc...

                            PS: ...si o sa fac o liniuta cu Seba si o sa-l fac, il fac si cu mapa asta
                            Last edited by Octavian; 22 March 2012, 21:09. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Originally posted by tomaflorin View Post
                              ...Am mers cu golf 1.4 si va spun ca loganul este la ani lumina in urma,dar sa nu uitam ca un golf costa cat doua loganuri.Acum ce platesti aia primesti.
                              ca talent in a se pune in miscare, golf 1.4 e la ani lumina in urma loganului 1.4. ca si confort, da, e peste, dar aici vorbim de cat de bine se misca. daca tu insa compari 1.4tsi de 125-175cp cu 1.4mpi de 75cp, atunci ai o problema. ar trebui s amergi cu golf 1.4_16v 75cp, sa vezi acolo cum iti vine sa cobori s-o impingi
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Originally posted by tomaflorin View Post
                                Atentie dupa ce remapati loganu 1.4 trebuie sa mergeti cu frana de mana ridicata sa o tineti in frau,si lipiti capota cu scoci sa nu fuga vreun cal de pe la motor .Eu nu dau a cincia de frica sa nu-si ia zborul.ha ha ha Am mers cu golf 1.4 si va spun ca loganul este la ani lumina in urma,dar sa nu uitam ca un golf costa cat doua loganuri.Acum ce platesti aia primesti.
                                Asa... si unde ai vazut ca zice cineva ca zboara dupa remapare? Ai grija cu viteza aia 5-a, doamne fereste. Cat despre Logan vs Golf, daca motorul golfului e 1.4 de 75 cp, e clar ca suferi de sindromul "masina nemteasca", daca e 1.4 tsi, pai atunci vorbesti degeaba.
                                Cat despre anii aia lumina... pot sa te intreb ce te retine sa nu-ti vinzi Loganul si sa-ti iei un Golf din ala cu ani lumina in fata? Toti va plangeti de Logan, si culmea se plang cei care poseda doar Logan si nu inteleg de ce nu va luati altceva daca tot o considerati o parnaie. Cei care au si alte masini mult mai bune, cu pretentii, apreciaza Loganul ca fiind o masina corecta... nu e facuta sa te dai cu ea la linii, sa intri cu viteza luminii in curbe ori sa mergi pe autostrada cu 200 km/h, e buna sa cari tot ce-ti trece prin cap, sa o bagi pe coclauri, sau pur si simplu sa te deplasezi din pct a in pct b dar fara pretentii de viteza, comfort etc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google