XP-ule, eu zic sa ii faci masina ca de fabrica. Sa vedem atunci daca mai este bagat in seama.
Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4
Collapse
X
-
Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
-
Poti apela la dealerul meu din Iasi. Datele de contact le gasesti pe site-ul din profil.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Dar poti incerca o treapta 4 daca iti place sa vezi acum la 6500RPM, cu toate ca este inutil pentru 1.4i aceasta turatie.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Atentie dupa ce remapati loganu 1.4 trebuie sa mergeti cu frana de mana ridicata sa o tineti in frau,si lipiti capota cu scoci sa nu fuga vreun cal de pe la motor .Eu nu dau a cincia de frica sa nu-si ia zborul.ha ha ha Am mers cu golf 1.4 si va spun ca loganul este la ani lumina in urma,dar sa nu uitam ca un golf costa cat doua loganuri.Acum ce platesti aia primesti.
Comment
-
Originally posted by Doc View PostDar poti incerca o treapta 4 daca iti place sa vezi acum la 6500RPM, cu toate ca este inutil pentru 1.4i aceasta turatie.
La 6200-6300 am ajuns dar cu alt soft (care nu-l mai vreau).
N-ai cum la 1.4(sotck) sa ajungi in tr IV la 6500 rpm doar prim remapare.
Originally posted by angelo_ctin View Post@Octavian.Pt uz general, cel mai bun soft ramane cel de uzina si sa nu-mi sariti in cap.
Suporta benzina si mai putin buna ( CO mai mica), merge bine atat la campie cat si la altitudine, consumul de carburant e optim.
.................................
Dar la forja iti spun ca o mapa buna iese in fata la un 1.4 stock.
Desigur, NU poti sa ai numai avantaje.
Toti vrem consum mic, demaraj bun, fiabilitate beton pana la 1.000.000 km...
Uite eu o sa ma duc (din nou) si o sa bag o mapa a extrem, asa la balamuc...
PS: ...si o sa fac o liniuta cu Seba si o sa-l fac, il fac si cu mapa asta
Comment
-
Originally posted by tomaflorin View Post...Am mers cu golf 1.4 si va spun ca loganul este la ani lumina in urma,dar sa nu uitam ca un golf costa cat doua loganuri.Acum ce platesti aia primesti.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by tomaflorin View PostAtentie dupa ce remapati loganu 1.4 trebuie sa mergeti cu frana de mana ridicata sa o tineti in frau,si lipiti capota cu scoci sa nu fuga vreun cal de pe la motor .Eu nu dau a cincia de frica sa nu-si ia zborul.ha ha ha Am mers cu golf 1.4 si va spun ca loganul este la ani lumina in urma,dar sa nu uitam ca un golf costa cat doua loganuri.Acum ce platesti aia primesti.
Cat despre anii aia lumina... pot sa te intreb ce te retine sa nu-ti vinzi Loganul si sa-ti iei un Golf din ala cu ani lumina in fata? Toti va plangeti de Logan, si culmea se plang cei care poseda doar Logan si nu inteleg de ce nu va luati altceva daca tot o considerati o parnaie. Cei care au si alte masini mult mai bune, cu pretentii, apreciaza Loganul ca fiind o masina corecta... nu e facuta sa te dai cu ea la linii, sa intri cu viteza luminii in curbe ori sa mergi pe autostrada cu 200 km/h, e buna sa cari tot ce-ti trece prin cap, sa o bagi pe coclauri, sau pur si simplu sa te deplasezi din pct a in pct b dar fara pretentii de viteza, comfort etc.
Comment
Comment