Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    I-am un msg lui Doc,ma bag si eu la un remap,sper sa-l fac cat mai curand,revin cu pareri

    Comment


    • #77
      Originally posted by Steel View Post
      Daca tot veni vorba de remapare............sunt multumit..dar imi apare un clantzanit de avans............poate cineva sa-mi explice cum sta treaba.
      stai linistit....in curand o sa merga ca un diesel...


      Nu am nimic cu Doc asta (are si el ``oamenii lui`` la care le ia banii) , dar cei de la dacia daca era asa de bine cu remaparea asta probabil o faceau ei. Credeti ca tin mortis sa aiba la 1.4 , 112cuplu motor si 75 cp ?
      Eu cred ca daca era o smecherie asta cu remaparea o faceau din fabrica.
      rezultatele o sa le vedem in timp...
      Succes !

      Comment


      • #78
        si daca iti mai faceau si remapare crezi ca ti-o faceau moca? nu or fi facut ca ar fi crescut pretul cine stie cu cat.
        Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

        Comment


        • #79
          Off Topic Eu zic ca s-a mai incalzit afara . Si mie mi-a scazut consumul de la 9 - 9.2 la 7.6 -7.8. Nu am remapare facuta. Fac zilnic acelasi traseu aproximativ 8 dus , 8 intors , abia are timp sa se incalzeasca motorul.

          Comment


          • #80
            [QUOTE=alindrgn;276032]si daca iti mai faceau si remapare crezi ca ti-o faceau moca? nu or fi facut ca ar fi crescut pretul cine stie cu cat.[/QUOTE


            Tu ai idee in ce consta remaparea asta ?
            Nu e treba de soft ?
            Nu se stiu efectele in timp (uzura motor , supape ...etc).
            Ramane de vazut... Eu unul nu imi fac...
            Va doresc bafta !

            Comment


            • #81
              azi am vb si eu cu reprezenantul din Suceava si sper ca in 2 saptmani sa fa remapare Abia astept, altfel o vand si iau ceva mai puternic ca e slaba rau la cei 75 Cp. Macar sa ma mai ajute in depasiri cei 7 caluti

              Comment


              • #82
                Saluatre

                Ma bag si eu in seama.

                A fost careva sa faca un test pe Dyno????? Cred ca nimeni.

                Sa vedeti acolo cei 75 de cai, si cuplul max ca sa stiti exact unde se afla fiecare valoare, si va dau un sfat..........nu mai comparati o masina remapata cu una stok, deoarece apar suspiciuni (are sau nu are filtru sport, are benzina de 95 sau de 100, etc).90 % din resoftari se fac la ''plesneala'', fara sa se foloseasca utilajul unui tuner adevarat...care este dinamometrul.In curand o sa fie toate Loganurile cu softuri luate de la cineva care a platit cu adevarat un soft, dar l-a platit pentru masina lui, care are un motor unic vis-a-vis de alte motoare din aceeasi gama, de aceea va suna motoarele diferit la anumite turatii.

                Sa auzim de bine.
                real power..... diesel power by

                Comment


                • #83
                  Originally posted by darksid3 View Post
                  Offtopic: Cica primele modele de Tico au fost pe carburator , apoi, incepand cu Euro 2 au trecut pe injectie. Daca gresesc cu ceva astept sa fiu corectat
                  suntem off topic,dar multi confunda chestia asta,am luat un tico sh euro 2 din 2000 mai demult.Si in romania nu sa produs cu injectie ,astea euro 2 au o unitate electronica lavado care seamana putin cu ecu,dar saraca se chinuie sa inbunatateasca aeru prin motorasu pas cu pas cat sa tina norma euro 2.DAca vreti sa ma credeti bine.daca nu,nu .Da hai so terminam cu off topicul :P .Eu vorbesc din studii nu din auzite ;) .Toate tico din romania sunt pe carburator,astea euro 2 doar mai ajuta cu motorasu pas cu pas sa inbunatateasca amestecu ca tot carburatoru e inima.Injectia a aparut la matiz pe acelasi motor care echipeaza si tico .
                  Dau 2000 de parai si cumpar tot...

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by dragos10 View Post
                    Tu ai idee in ce consta remaparea asta ?
                    Nu e treba de soft ?
                    Nu se stiu efectele in timp (uzura motor , supape ...etc).
                    Ramane de vazut... Eu unul nu imi fac...
                    Va doresc bafta !
                    Tu ai citit titlul acestui topic? Nici macar nu te incadrezi cu posturile tale in acest subiect - "Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4". Daca ai date concrete despre remapare la masina ta te rog sa postezi, altfel esti oftopic si suntem satui de presupunerile tale.
                    Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                    Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                    www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                    Comment


                    • #85
                      Nu apare nici o uzura la motor dupa remapare. Aia 5-6 cp sunt nevinovati, nu se umbla la interne, nu are turbina.
                      Cativa parametrii modificati/optimizati mai degraba, nu fac rau la motoru asta (softu original e facut sa merga fara sa tacane si cu o benzina mai slabaCO).
                      Rau poate face stilu de condus care n-are nici o treaba cu remaparea, e posibil ca dupa remapare unii sa apese mai tare acceleratia ))

                      PS: cel mai indicat sa bagati benzina de la statiile aglomerate (parere personala - evitati Lukoil), acolo nu prea fac baietii smecherii (prea mari).
                      Mie o sg data mi-a ''tacanit avansul'', dar am bagat o benzina superproasta, cu Petrom de 95 (sau PetromV, OMV) nu scoate nici un zgomot.

                      Cine are dubii, sa faca un test comparativ cu un 1.4 mpi stock, si ca sa aibe ceva avantaj, acel 1.4 mpi stock sa mearga cu benzina de 98 si ala remapat cu 95 , tot il dovedeste ))

                      Comment


                      • #86
                        Am facut si eu remapare cu Dimsport si le multumesc si pe aceasta cale pentru noul soft de pe loganul meu. De la prima pedala am simtit efectele resoftarii, acum sunt pe deplin multumit de masina mea. In oras ma ajuta foarte mult noul cuplu care se simte de la turatii joase, iar in extraurban depasirile le fac cu viteza a IV-a foarte usor fara sa se mai chinuie motorul. Daca inainte urcam dealul Hategului cu viteza a III-a, acum l-am urcat lejer cu a IV-a. In oras, la turatii de pana la 3000, simt ca motorul merge mai fin ca inainte si mult mai puternic. In concluzie, sunt multumit de softul Dimsport si nu mai simt nevoia sa vand masina pentru a-mi cumpara 1,6 mpi.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by dragos10 View Post
                          stai linistit....in curand o sa merga ca un diesel...
                          poate ai si ceva date/dovezi sa sustii asta, afirmatia e destul de grava. eu am avut un soft luat la mana a n-a de pe o masina facuta de doc si n-a avut motorul nici o problema. sunt colegi de forum care dupa 100000km cu remapare n-au nici o problema la motor si nu il menajeaza defel. 6-7000rpm chiar nu cred ca se numeste "menajat"

                          Originally posted by dragos10 View Post
                          Nu am nimic cu Doc asta (are si el ``oamenii lui`` la care le ia banii) , dar cei de la dacia daca era asa de bine cu remaparea asta probabil o faceau ei. Credeti ca tin mortis sa aiba la 1.4 , 112cuplu motor si 75 cp ?
                          eu cred ca aia vor sa fie siguri ca motorul merge 200000km si-n antarctica, si-n shara, cu nisip si benzina de 90, ulei de 2 lei si toate cele.

                          Originally posted by dragos10 View Post
                          Eu cred ca daca era o smecherie asta cu remaparea o faceau din fabrica.
                          rezultatele o sa le vedem in timp...
                          Succes !
                          eu cred ca nu, iar motivul ti l-am expus mai devreme. uita-te de exemplu la vw, cum aceleasi motoare au 90 sau 115 cai si difera doar softul. a...si pretul. oare acolo ce smecherie o fi? rezultatele se vad deja de ceva vreme si chiar nu au fost probleme. asteapta tu sa iasa loganul din fabricatie, sa apara primii useri cu 300000km facuti cu resoftare si atunci poate o sa-ti faci si tu. faptul ca nu tine motorul ar trebui argumentat din punct de vedere tehnic, nu din "credinta populara"...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by Dorin z View Post
                            ............... De la prima pedala am simtit efectele resoftarii, acum sunt pe deplin multumit de masina mea. ...........
                            Inseamna ca esti constient ca ai un motor clasic sa spunem de 1.4 si nu te asteptai ca altii la vreo minune.
                            Asa-i ca acel mic zvac e exact ce-i lipsea la motorul asta? (unii probabil ca nu-l simt, pt ca se asteptau la ceva mai mult)

                            Comment


                            • #89
                              Da unii se gandesc ca noi facem avioane din resoftare. Dorin cred ca este unul din clientii care m-a batut la cap cu zeci de intrebari inainte sa faca modificare, insa i-am explicat ca trebuie sa simta singur daca e bine sau nu, eu nu am cum sa ii explic.
                              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                              Comment


                              • #90
                                Da, noul cuplu care se simte de la turatii joase imi place cel mai mult in oras; unde mergeam inainte cu viteza a II-a, merg acum cu viteza a III-a , motorul nu mai are timp sa-mi spuna ca merge subturat pentru ca intervine noul cuplu si motorul merge mult mai fin ca inainte.
                                Repet, eu sunt multumit de softul Dimsport.

                                Pentru cei ce se intreaba de ce nu vine loganul din fabrica cu un soft modificat, le raspund ca si uzina face "resoftari pe pile" si mai mult trece si in "caietul de intretinere" ca s-a inlocuit softul , pentru a nu se pierde garantia. Stiu cazuri concrete de persoane din Politie care pe "pile" si-au resoftat loganele chiar la uzina ,iar dupa resoftare unul mi-a spus ca acum loganul lui de 1,4 mpi "mananca pamantul".

                                Eu am preferat sa fac resoftarea cu Dimsport si nu regret alegerea facuta.

                                Originally posted by Doc View Post
                                Da unii se gandesc ca noi facem avioane din resoftare. Dorin cred ca este unul din clientii care m-a batut la cap cu zeci de intrebari inainte sa faca modificare, insa i-am explicat ca trebuie sa simta singur daca e bine sau nu, eu nu am cum sa ii explic.
                                Doc, imi cer scuze ca te-am stors de informatii despre resoftare pe tine si pe Alexandru de la Timisoara, dar pentru a alege ce este mai bun pentru masina mea a trebuit sa fac o triere a celor ce fac remapari in Romania si in final am ales Dimsport. Am ales experienta si profesionalismul vostru.
                                Last edited by Dorin z; 10 March 2009, 12:15. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google