Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tub catodic stai linistit, e bun softul lui doc. merge si cu benzol de 95...
    pigoo, las-o la punctul mort, ca fumega din gume golful ala are cu 20 de cai mai mult, poate e soferul incompetent la liniute...uita-te un pic pe datele tehnice ale celor doua masini.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Eu unu' simt diferenta foarte mare intre benzina de 95 si 99+ de la petrom. Am bagat o data de la omv, carrera 100. Vai de capu' meu! Sa moara gigi, nici nu imi dadeam semama cum ajungeam la 100 km/h in oras. Dar...eu nu am softul lui Doc...
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • Nu era vorba de diferente de performante intre cele doua benzine. E vorba de diferente in mersul motorului de genul: bataie de motor, rateuri, turatie alandala. La asta m-am referit.
        Da cu cea de 98 accelereaza o idee mai bine dar sa nu exageram.
        Cel mai lent 1,6 8v

        Comment


        • Facut remapare la Doc.
          Masina se comporta ok, se simte plusul de cuplu, urca o idee mai repede in ture.
          Despre consum nu pot sa ma pronunt inca.
          Motorul are un sound oleaca mai "gros", insa nu este o problema, dincontra.
          Viteza maxima (atinsa pe ceas) a ramas aceasi: 180km/h in panta si cu vant din spate (LOL) si 170km/h plafonare la mers constant pe A2 (consum instant 15l/100km )
          Benzina folosita: carrera 100, km efectuati de la "interventie": cca. 7-800

          Per ansamblu, se merita operatiunea si il recomand cu incredere pe Doc

          Comment


          • Originally posted by Cristi_LCD View Post
            Nu era vorba de diferente de performante intre cele doua benzine. E vorba de diferente in mersul motorului de genul: bataie de motor, rateuri, turatie alandala. La asta m-am referit.
            Da cu cea de 98 accelereaza o idee mai bine dar sa nu exageram.
            Despre mersul motorului, eu simt ca merge mult mai relaxat cu 98,99, 100 si este mai silentios.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • Originally posted by Seba View Post
              pigoo, las-o la punctul mort, ca fumega din gume golful ala are cu 20 de cai mai mult, poate e soferul incompetent la liniute...uita-te un pic pe datele tehnice ale celor doua masini.
              si masa nu o pui ? :P mai are 300 kg in plus...
              concluzia finala pe care am avut-o e ca golfu e un pic peste , nu zic ca l-as face la liniute, dar m-am tinut bine . dupa ce am ajuns la 160 m-am dat la o parte si am pus frana ca sa treaca ) .
              mai e o chestie... noi am luat-o din mers.. si eram cu a 4-a la 80km/h, daca schimbam a 3-a si dadeam limitare, ma mai duceam un pic.
              Last edited by Pigoo; 9 April 2009, 18:10.
              sigpic

              Comment


              • Daca spuneai ca ai facut cu start de pe loc te mai credeam ca te-ai tinut un pic de el.
                Asa cu start lansat (mai ales pe tr IV) n-ai nici o sansa, poate ala nici nu s-a mai chinuit sa dea tr IV )) Am facut cu Golf IV 1.6 (lansat), dupa 140 s-a dus si se tot duse fara drept de apel.

                Eu pe tr IV de la 80 plecare mi-am luat-o si de la un Fiesta 1,25 75 cp (nu mult, dar a stat cativa metri buni in fata mea pana la 140 si stop), tu spui ca te-ai tinut de Golf 1.6.

                Comment


                • octaviane la tine e un caz mai special.. sa nu uitam, masina ta nu prinde mai mult de 140.
                  si nu am zis ca m-am tinut de el..... ci el s-a tinut de mine !
                  iti spun sigur ca omu a calcat-o serios.. pt ca a stat in curul meu la distanta de 2m cam 500m distanta . era ora 3 dimineata si toate strazile erau goale .
                  Last edited by Pigoo; 9 April 2009, 20:26.
                  sigpic

                  Comment


                  • La ce raspunsuri dai se vede si cata minte ai in creier.
                    Tu poti sa traiesti in lumea ta imaginara,dar in lumea reala nu ai cum sa dovedesti un Golf 1.6 cu start lansat pe tr IV de la 80.

                    Defapt nici sa te ti de el, ca asta era problema.

                    Comment


                    • dau dreptate lu tavi
                      Its just a car ...

                      Comment


                      • ok deja o dam in altele, sa nu uitam titlul threadului, eu doar am spus ce am avut de spus...mai cititi o data daca nu ati inteles ce am spus, nu am zis ca loganul de 1.4 remapat e mai bun decat golf 1.6, ci doar ca m-am tinut destul de bine , iar toata discutia a fost cu privire la remapare .
                        sigpic

                        Comment


                        • Totusi,e greu de crezut ca-l faci pe golf 5,depinde si de soferi,o fuge ea mai tare remapata dar sa nu zici ca te tii si dupa m3

                          Comment


                          • v-am zis sa cititi bine... nu eu ma tineam dupa golf, el se tinea de mine ) si nu.... NU L-AM FACUT , cititi mai bine, intr-un final am renuntat pt ca la 160 deja depasisem cu mult limita... iar cand m-am dat la o parte si l-am lasat sa treaca.. s-a dus .
                            ideea e ca dupa remapare masina s-a schimbat mult, inainte de remapare pot sa spun cu mana pe biblie ca nu puteam face asa ceva .
                            sigpic

                            Comment


                            • Off topic: Mare lucru remaparea asta fratilor, ma bate gandul sa-mi fac si eu la trotineta mea, sa mai castig vreo 5 cai acolo... Mi-e sa nu fie cai morti sau cai verzi...

                              Comment


                              • pai dom'le pigoo, tu dupa 160 nu mai aveai unde sa te duci, ala mai avea vreo 40dekm/h disponibili, aici e diferenta de cai. iar la plecare lansata in tr4 de la 80, nici cu 2 remapari nu te vad facand un golf de 110 cai, chiar si cu 200kg in plus pt ala. fa un test intre 1.4 chel remapat si logan 16v stock (tot cu 200kg mai greu) si intreaba-te serios daca ii iei fata cat sa-l faci pe ala sa se tina de tine, nu tu sa te chinui sa te tii de el. vorbim de cazul in care celalat sofer stie sa-i dea la masina, nu sa se joace...inca o chestie care-mi da de gandit e ca in aprox 500m, tu ai prins 160. eu pe gtech in 400m cu 16v am prins undeva la 140. bag de seama ca 1.4 resoftat face 16v stock.
                                in fine, sa incheiem discutia, fiecare crede ce vrea, haideti sa revenim la topic.
                                Last edited by Seba; 10 April 2009, 10:27.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google