Golf V 1.6 prinde suta in 11.4 secunde iar cuplul maxim e de 148 Nm...era soferul din Golf mai aerian ca tehnic nu prea se poate sa depasesti performantele astea cu un 1.4 remapat.
Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4
Collapse
X
-
seba, cu tot respectul , drumul era in vale, deaia am prins 160 asa repede. iar golful ala are 101 cai, nu 110.
toata treaba a inceput atunci cand asta cu golfu s-a bagat in curul meu.. si m-a intaratat.. :P
eu doar v-am spus conditiile si cum/ce s-a intamplat... dar totusi, sa nu deviem de la subiect, parerea mea asupra remaparii este una foarte buna, in special cu preturile de acum.sigpic
Comment
-
Originally posted by Seba View Postpai dom'le pigoo, tu dupa 160 nu mai aveai unde sa te duci, ala mai avea vreo 40dekm/h disponibili, aici e diferenta de cai. iar la plecare lansata in tr4 de la 80, nici cu 2 remapari nu te vad facand un golf de 110 cai, chiar si cu 200kg in plus pt ala. fa un test intre 1.4 chel remapat si logan 16v stock (tot cu 200kg mai greu) si intreaba-te serios daca ii iei fata.........................
La 160 e leizar, doar stii de la ''top speed 1.4'' la 160 mei ieste pedala dar se termina tarlaua
Comment
-
Off topic:1.4 REMAPAT la logan este echivalentul la Golf 4 1.4 16v, si tu vrei sa zici ca te ti sau faci golfu cu motor de 1.6? Da-ti doua palme si revino-ti!!!!!
On topic: eu sunt foarte multumit de remapare,se comporta altfel masina, aerul conditionat este aproape insesizabil, e o alta masinutaLast edited by cristivsb; 10 April 2009, 16:15.
Comment
-
Originally posted by cristivsb View PostOff topic:1.4 REMAPAT la logan este echivalentul la Golf 4 1.4 16v, si tu vrei sa zici ca te ti sau faci golfu cu motor de 1.6? Da-ti doua palme si revino-ti!!!!!
On topic: eu sunt foarte multumit de remapare,se comporta altfel masina, aerul conditionat este aproape insesizabil, e o alta masinuta
Golf 1.4 16 v are performante slabute, 0-100 km/h in peste 13 sec, cu vreo 2 sec peste...
Deci, nici vb de ce ai spus dumneata.
Comment
Comment