If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pai asta spun si eu (tot cu G4 am facut si eu) daca pleci bine pe primele 3 trepte te ti un pic de el apoi se termina totul.
Golf 1.4 e normal sa-l dovedesti pt ca ai cam aceeasi putere dar se simte greutatea suplimentara.
asa e :>
eu cand am incercat cu golfu 4 era cam rece si la plecari el avea putin avantaj , era si polei cred
el are jantele pe 16 si gume mai bune.. eu pe 15 si gume montana ..
M-ati convins. Ma bag si eu la niste caluti in plus de la Doc, oricat de putin s-ar simti, e in plus nu in minus. Am spart 150 de lei pe chestii mult mai neinsemnate decat un pic de zvac la o masina de care te rogi sa depaseasca tirul cu 4 oameni si bagaje.
Salut si eu mi0am facut remapare la masina.. dar nu la doc nu zic ca nu este buna remaparea la doc.... eu sunt foarte multumit adica nu fugea caleasca mea dupa 3500 de ture asa cum fuge acum nici sa o bati iar zgomotul este sportiv normal cand iti creste presiunea la motor... suna bine
Salut si eu mi0am facut remapare la masina.. dar nu la doc nu zic ca nu este buna remaparea la doc.... eu sunt foarte multumit adica nu fugea caleasca mea dupa 3500 de ture asa cum fuge acum nici sa o bati iar zgomotul este sportiv normal cand iti creste presiunea la motor... suna bine
Despre ce masina vorbesti ? I-ai montat manometru presiune ulei ?
M-ati convins. Ma bag si eu la niste caluti in plus de la Doc, oricat de putin s-ar simti, e in plus nu in minus. Am spart 150 de lei pe chestii mult mai neinsemnate decat un pic de zvac la o masina de care te rogi sa depaseasca tirul cu 4 oameni si bagaje.
Dupa remapare se aude mai pronuntat motorul la relanti, insa nu foarte mult. Altii care au ascultat au zis ca n-ar avea nimic, eu insa imi dau seama ca il conduc zi de zi. Consumul n-a crescut si la drum intins chiar a scazut un pic in conditiile in care i-am cam dat in goarna cu depasiri ca vroiam sa vad cum e cu turatia care se spune ca ar creste mai repede. Aaaa... masina se tureaza pana in 7000 rpm acum, nu ca m-ar interesa prea mult ca oricum rar ii dau si 6000. Parerea mea dupa 1000 km facuti cu remapare e ca isi merita toti banii.
P.S. Am bagat benzina de 95 de la OMV si Rompetrol ca aveam de facut multi kilometrii si se simtea diferenta in buzunar. Urmatorul drum il fac cu Petrom 99+ ca cu aia se misca bine si fara chip, ca sa vad adevaratul potential al remaparii.
alea nu sunt asa puternice sa le simti. o ureche fina poate sesiza un zgomot metalic ca al unui ciocan pe nicovala cand accelerezi, daca ai detonatii. cel mai bine vezi in mers cu o diagnoza. daca nu apar acolo, n-ai d ece sa-ti faci griji.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Se pare ca nu ai vazut cum arata un DYNO.NU te jignesc, dar pe DYNO masina este chiar in blana.Dupa ce masina este ancorata pe role, si este pornit testerul in care in prealabil se introduc date referitoare la capacitatea si tipul motorului,(aspirat, turbo,diesel,benzina....dupa caz), si nu in ultimul rand dimensiunea cauciucurilor, deoarece este masurata puterea la roata.Se leaga niste senzori la motor, din care unul din cate am vazut pe fisa de la bujia nr. 1(asta pentru ca senzorul sa citeasca turatiile motorului),dupa care se porneste aplicatia de pe calculator.Se introduce masina in treapta a-1-a si se accelereaza, se da a-3-a si iar se accelereaza, dupa care se da a-5-a si se duce in ture pana ii taie benzina.
Eu am pus masina pe dyno de 2 ori, odata cu filtru stok, si odata cu filtru sport, asta ca sa vad daca renteaza schimbarea de filtru.......adica daca se vede ceva pe grafice, deoarece ai posibilitatea sa salvezi primul grafic si sa il compari.
Daca nu ma insel cu remapul de la tine se castiga 6-7 cai, lucru care ar trebui sa se vada pe dyno.La mine au iesit 74 de cai cu filtru stok, si 75 de cai cu cel sport ......deci.... ca la carte, dar in schimb s-a modificat nitel cuplul, si motivul mi-a fost explicat.
Viteza maxima pe dyno a ajuns la 199 km/h, iar in realitate ajunge la 170-175 km/h din cauza frecarii cu aerul + ''n'' cauze.....vant....temperatura .
Sa inteleg ca pe strada remapul se face simtit , iar pe dyno nu?
Daca imi poti demonstra ca voi avea cu siguranta o crestere de 6-7 cai, si o marire de cuplu .....imi fac si eu remapare la tine.
Imi pare rau ca trebuie sa te rog sa-mi raspunzi, dar eu cred numai ce vad, nu din auzite......cum ca multi acuma urca nu stiu ce pante cu a-4-a si nu mai dau a-3-a...etc.Aste sunt copilarisme, pe care le fac unii ca sa reduca chipurile consumul, dar de fapt nu isi dau seama ca motorul ala cere ceva turatii, si de aceea tremura de zici ca sare de pe tampoane.Daca imi iau BMW ce fac???.urc Dealul Negru cu a5a??
Multumesc.
Vreau 6-7 cai la masina, dar vreau eu sa vad ca sunt acolo, si iti garantez ca o sa pun si un grafic DYNO, din care sa se vada cresterea.
Test facut dupa nu am , nu stiu daca il mai am pe cel inaintre de ....Dar daca vrei sa testezi , ne intalnim si te rezolv , cum vrei tu stai in dreapta , facem o intrecere ceva , ce vrei .
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment