Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu stiu unde ai vazut tu dar liniutele cu motoare aspirate nu se fac la 2000RPM. De la turatia asta poti spune ca poti pleca cu un motor turbo, cu care s-ar putea sa ai ceva cuplu. Loganul de 1.4i are cuplu de la 3000RPM si puterea maxima la 5500RPM conform site-ului dacia.ro. Chiar si cu remapare nu ar avea cum sa traga mai bine la 2000RPM. Oricum atata timp cat exista o diferenta intre voi asta inseamna ca tuning-ul are efect. De asemenea exista foarte multe variabile care pot schimba rezultatul unui play cu masini asemanatoare.
    Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
    Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
    www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

    Comment


    • am plecat din tr 2 de la 2000 de turatii amandoi deodata cu acc la podea.(am plecat asa de jos...tocmai ca sa vad daca a mea sare mai bine)... a lui stock de la 2000 se vedea ca are un zvac...a mea nimic.
      oricum...mare branza nu e...maxim o masina in fata.
      mai trebuie sa mai incerc...macar cu o masina.
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • Dupa remapare ar trebui sa pleci mai bine de la turatii joase (e primul lucru care l-am observat la mine), gen 2000 rpm tr II.
        Vezi poate si ala are remapare si tu nu stii.
        Daca pleaca mai bine ca tine si nici dupa ~3000 rpm nu castigi teren, remaparea facuta - egal cu 0.
        Pe interval de 3000-~4500 rpm pe tr III am stat langa 1.6 mpi stock (m-a luat doar cu botu, ~1 metru)

        Comment


        • nu are remapare sigur....si e de incredere omu...
          eu am vazut ceva diferenta numa pe la sfarsitul tr 2 si 3...da mica...o masina max.
          dupa 3000 trage si a mea...acu ce sa zic... mai fac cateva teste...
          Last edited by mumus; 10 September 2009, 08:54.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Pai si daca e masina intre voi, care este problema ca acum chiar nu inteleg. Pai ca sa castigi o masina diferenta intre ele inseamna foarte mult. Doar nu te astepti de un motor aspirat cu chiptuning sa castige 20-30CP ca sa ai diferenta de 2-3 masini.
            Vorbeste cu Felix sa vezi ce inseamna sa faci modificari la un motor aspirat ca sa stai in fata cu 2-3 masini. Initial aveam impresia ca tu ne spui ca nu este nicio diferenta intre cele doua masini si atunci era dubios, insa daca spui ca intre voi este distanta de o masina mi se pare ca chiptuning-ul isi face treaba. Ma repet la diferente de putere asa de mici intervin mai multi factori in rezultatul final (greutatea, dimensiunea rotilor, presiunea din anvelope etc...).
            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

            Comment


            • doc, daca ai remapare, masina e racheta, clar. daca nu rupe 325i cu ea, nu-i buna remaparea...
              mumus, ca idee, diferenta 0-100 intre 1.4mpi si 1.6_16v e de 3 secunde. ma gandesc ca 1.4 are cam 90km/h cand 16v are deja 100, deci diferenta e de 10km/h. asta inseamna 3m/s diferenta de viteza. deci in 3 secunde, 9m, cam 2 masini. asta se intampla la 30 de cai diferenta. daca dupa chiptuning castigi 6 cai frumosi, cat crezi ca va fi diferenta intre 1.4 si 1.4remapat?
              Last edited by Seba; 10 September 2009, 12:58.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • am zis pe undeva la inceput ca la prima incercare iam dat c-am o masina...la a doua incercare cu pornit din tr2 am ratat startul....dar se vedea cum a lui tasneste de numa...
                ideea e ca de la inceput am simtit ca e ceva...dar acu ca am facut comparatia...am ramas un pic dezamagit...ptr ca se simtea mai puternica....
                nu am facut 325 cu el decat un ursulet 'impopotonat' si un cielo.
                Last edited by mumus; 10 September 2009, 13:15.
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • Pai daca ai ratat o treapta asta nu inseamna ca masina este de vina, ci soferul. Oricine poate pierde la liniute daca rateaza o treapta chiar daca masina lui ar avea 20-30CP in plus fata de cea care a castigat.
                  Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                  Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                  www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                  Comment


                  • nu mai inteles....am dat startul si am uitat sa plec...stiu e normal sa pierd...
                    Ideea e ca eu si daca apasam acceleratia deodata cu el ..la 2000 ture in tr2 nu reauseam sa fac fata.... masina lui a sarit mult mai bine decat o face a mea.
                    La prima incercare am plecat identic si am inceput sa simt cas mai bun pe sfarsitul tr 3...cand noi am plecat din tr2.

                    Intrebarea mea era simpla..daca am mai mult cuplu cu cativa nm devat el..de ce nu sare mai bine si de la 2000 ture?
                    Last edited by mumus; 10 September 2009, 13:25. Reason: Automerged Doublepost
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • Pentru ca este subturat.

                      P.S. ati verificat greutatea fiecarei masini?
                      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                      Comment


                      • eeeeeeee sunt preferance amandoua...1.4...eu sunt mai gras decat el...sa zic ca aveam un 30 -40 kg in plus....

                        stiu ca am pornit subturat ! asta era si ideea...sa vad daca am sau nu cuplu mai mare...se pare ca putere este..cuplu..marca nu.
                        Degeaba vb aici...tre sa vezi cu ochii tai...
                        Crede-am ca sa vazut ca a tasnit de la 2000 ture...pe cand a mea in tr 2 la 2000 e moarta.
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • Verifica filtrul de aer, si traseul. Nu uita si de bujii.
                          Sau, poate la momentul respectiv aveai ceva in portbagaj.
                          Cum spunea si Doc, multe prea multe variabile.

                          Comment


                          • am bujii cu 4 electrozi...filtru curat...il schimb eu cu mana mea ...des.


                            variabile prea putine....pana si benzina era 2 liniute.Si daca e sa ne lom dupa calculele lui Seba...care sunt relativ corecte...o remapare la aspirate e frectie la picior de lemn...tradusa in metri diferenta.
                            Pai si atunci cum zic toti ca mama ce tare si ce fain e dupa remapare?

                            Ma repet... ma interesa numai cuplul ala la turatii mici..care nu exista...
                            Last edited by mumus; 10 September 2009, 13:42.
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • Mumus te inseli, eu o simt mai nervoasa de la 1700 rpm , cuplu a fost primul lucru care l-am simtit dupa remapare, este o diferenta fata de cum mergea stoc, incerca si tu benzina mai buna . Am reusit sa fac si eu un drum mai lung ,dupa remapare si am fost foarte multumit(drum facut inainte cu aceiasi greutate si conditii atmosferice), puterea in plus se simte !!

                              LE: Cel mai bun exemplu care pot sa-l dau referitor la cuplu , chestie sesizata de mine: inainte cand schimbam din 1-a in a 2-a pe la 2500-3000 rpm , nu se tura , nu "pleca" asa de bine in treapta superioara fata de cum merge acum, nu mai iti povestesc daca mai dadeam si drumul la AC !!
                              Last edited by Bad_Wolf; 10 September 2009, 14:01.
                              sigpic

                              Comment


                              • Mumus problema la tine poate fi de la bujii, eu dupa remapare am schimbat prima data bujiile la loganul meu cu niste bujii bosch cu 4 electrozi si culmea loganul meu nu mai avea nici cuplul si nici puterea pe care stiam ca le-a castigat dupa remapare, apoi am schimbat din nou bujiile si am pus originale Renault cu 2 electrozi(made in France) si culmea loganul meu si-a recapatat si cuplu si puterea obtinute dupa resoftare. Deci, schimba bujiile, pune originale si vezi dupa !!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google