Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut.
    Multumesc pt. raspunsuri.E exact cum ma asteptam.
    De fapt am vazut si la cumnatul meu care are un megane2 1.6 16V,ca la fel cind intra intr-o depasire opreste AC-ul.
    Numai bine.
    psDeci se simte un pic mai bine cu o resoftare.Acolo aia 2-3cai in plus dar se simt.
    Sau or fi "sasa cai frumoshi".
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • Hai ca totusi mi se pare exagerat. Stiu pe unii care la 1.4 opresc ACu da nu vad de ce ai face asta la 16v Ii dai cateva ture in plus si gata
      If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

      Comment


      • Originally posted by Silviu View Post
        compresorul AC de pe 1.6MPI (banuiesc ca e acelasi si pe 1.4MPI) "fura" cam 9-10CP in sarcina maxima (la capacitate maxima).
        ..................
        ENORM, mai... simteam io ca NU sunt numa' vreo 2-3 cp ''furati''...dar chiar asa???
        Oricum mi se pare foarte foarte mult, pt ca o instalatie climatizare de camera ia in jur de 2-2,5 KW, cum naiba la un habitaclu asa de mic este nevoie de 6-7 KW???

        PS: Andrusk - si la 1.6 105 cp e aceeasi treaba, DAR la alt nivel )
        Si acolo se simte lipsa aia de putere intr-o depasire in forta.
        Odata ce esti obisnuit cu ~100 cp, iti place sa traga ca atare, si ceva cp lipsa s-ar putea sa nu-ti convina.
        Desigur ca aici nu intra posesorii de 1.4 mpi, care daca ar conduce un 1.6 16V cu AC-ul pornit ar avea impresia ca trage foarte bine oricum
        Last edited by Octavian; 20 September 2009, 21:59.

        Comment


        • Salut, Tavi.
          Exact aceasi treaba o simteam eu cind eram "in dreapta"ziceam da-i ma ca merge.Dar stia mai bine el,eu daca eram cu loganul trebuia sa-mi iau "elan" sa pot depasi ca el fie si cu AC-ul pornit.(la cumnatu,ca la mine e posibil sa ma dau jos sa o imping)ha ha
          Numai bine.
          Un Logan----YNG-----
          Numai bine.

          Comment


          • Da octavian, da daca tot vorbim despre asta eu stiam ca la turatie mare (undeva aproape sau chiar limitare) compresorul de AC se opreste, tocmai pentru a-ti asigura depasirea in forta. Poate totusi gresesc, nu stiu exact cum e, cert e ca daca cel pe care-l depasesti nu-ti face figura sa accelereze, n-ai emotii in depasiri daca ii dai ture cat trebuie (respectiv treapta cea mai potrivita) d-aia ziceam ca nu vad de ce l-ai opri
            If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

            Comment


            • Nu cred ca e valabil si la Logan(tre' sa faci manual), la Matiz sigur este, daca dai podeaua (nu e vorba de turatii mari) se decupleaza AC-ul pt a-ti facilita depasirea/urcarea.
              PS: cert este ca remaparea NU strica motorul (daca e facuta cu soft bun).
              Eu nu mai simt nici o diferenta, de multe ori mi se pare lenesa (mai ales pe caldura mare, sau dupa ce mreg incet cu ea o perioada), dar daca am la indemana una stock, simti imediat diferenta, NU e mare, dar ceva ceva este.
              Last edited by Octavian; 20 September 2009, 22:34.

              Comment


              • Tavi, in manualul de reparatii se spune ca in anumite momente (vezi si pe forum e postat in vreo 2 locuri cum functioneaza A/C-ul) ECU Injectie intrerupe compresorul A/C.

                Deci si la Logan e valabil :-) incearca la anul cand va fi foarte cald afara sa faci depasirile la peste 4000rpm cu A/C cuplat de la buton si fara sa vezi ca nu e nici o diferenta :P

                S.

                [QUOTE=Octavian___30;412830]ENORM, mai... simteam io ca NU sunt numa' vreo 2-3 cp ''furati''...dar chiar asa???
                Oricum mi se pare foarte foarte mult, pt ca o instalatie climatizare de camera ia in jur de 2-2,5 KW, cum naiba la un habitaclu asa de mic este nevoie de 6-7 KW???



                e si graficul. Se pare ca l-am pus mai demult dar am uitat.
                Last edited by Silviu; 20 September 2009, 23:29. Reason: Automerged Doublepost
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • Silviu, eu n-am cum sa fac pt ca n-am AC
                  Dar vad la prietenii mei cum n-are nici un efect 4000 rpm+ cu AC-ul pornit, probabil ca trebe o (rapida) lasare libera urmata de un kick down la acceleratie si asa se decupleaza AC-ul...nu cunosc.
                  Cert e ca un soft mai bun face fata mai bine la AC in orice conditii.

                  PS: eu am mai invitat la teste, dar prea putini au raspuns, pana acum e clara treaba.

                  Comment


                  • nu e chiar pe subiectul care il discutati voi ,cu ac n-am testat niciodata treaba cu lipsa de putere cand e pornit dar masina remapata am simtit-o iar parerea mea personala dupa remapare este ca se merita banii

                    Comment


                    • ganditi-va si voi ce fain face compresorul ala de AC daca il duceti in 6000 rpm ... ar trebui sa bage gheata, nu ?)
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Va spun eu , la 4500 rpm AC-ul se decupleaza singur , iar daca o tii la peste 4500 nu porneste numai dupa ce scazi de pragul acesta. Referitor la remapare, se merita, o spun din nou mai ales pe plaja de turatii 2000-3000 rpm , cea mai des folosta in oras. Cu AC-ul pornit se comporta ca una stoc , mie asa imi da impresia. Per total cea mai buna investitie care am facut-o pana acum in masina.
                        sigpic

                        Comment


                        • fratilor...eu mi-am facut resoftarea la doc vineri....zilele astea m-am plimbat putin sa vad ce anume difera....
                          1. raspuns imbunatatit la accelerare brusca;
                          2. am mers pe paraul rece...si daca inainte eram nevoit sa bag tr.2 ...acum am mers numai cu tr.3 si tr.4;
                          3. consumul mi-a scazut cam cu 0.7%....la un stil de mers normal(schimbat pe la 2800RPM);
                          4. inainte daca mai puneam inca 4 persoane in masina....saraca nu mai stia sa mai accelereze decat de la 4000RPM....sambata seara am furat si eu o mireasa+fotograf+cameraman+un preten....si al naibii treaba mergea masina in continuare

                          Inca nu am testat faza cu aerul conditionat....am timp....dar parerea mea ...cei ~5-8 cai castigati se simt suficient de mult...isi merita banii....daca vrea cineva din Brasov sa mearga cu mine sa vada diferenta...il astept cu mare placere....
                          Last edited by Seba; 21 September 2009, 10:56. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • pt pct 2 si 3: mai taie mah din barba pestelui, ca i se incalceste in stuf si moare...
                            ai urcat tu cu 1.4 resoftat cu tr3 si tr4 pe paraul rece in zonele unde inainte trebuia sa-i dai tr2? mai, ma leshi? si-o dublat pocnitoarea cuplul sau cum ?...
                            daca schimbi la 1500rpm o sa inceapa sa produca benzina si va trebui sa-i scoti zilnic benzina cu seringa din rezervor, sa nu dea pe dinafara...nici la dizale nu scade asa mult consumul dupa resoftare. vrei sa intri si tu din clubul celor 3 persoane care la 160km/h au consum de 6%?
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • nu am zis ca urcam cu 1500rpm...stiu seba la ce te referi...ma ocup si eu putin de masini...nu sunt profesor ca tine...dar le am cat de cat...si pot vedea diferentele....cat despre consum.....la 100km/h...consum instant 3.9l/100....dupa resoftare...am mers 100km afara....media 4.9....am sa incerc sa iti pun si pozele pe net...mare atentie...nu la 160 ci la 100

                              Comment


                              • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                                ganditi-va si voi ce fain face compresorul ala de AC daca il duceti in 6000 rpm ... ar trebui sa bage gheata, nu ?)
                                Ma gandesc ca are ceva cuplaje vasco-cuplaje (habar n-am exact) care trebuie sa-l faca sa mearga si cand am 5000+ rpm.
                                NU pot sa cred ca daca merg constant cu 5000-5500 rpm (lucru care l-am facut de multe ori in tr IV) nu mai este AC.

                                PS: Mihaitodi -100/h ai 3,9% instant....tare softu asta, mor de ciuda dizalarii, inuman.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google