Pai poate dati si un link catre cel care face 96 cai din remapare.
Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4
Collapse
X
-
Originally posted by adimrv View Post@al!n
Logan 1.4 MPI Super Race Version
75CP / 112Nm standard ............. 94CP / 147Nm în urma remapării
...
super race 1.4empetrei...bah, ma lesi?
doc si ceilalti care fac resoftari vorbesc prostii...s-o trezit asta ca si aia cu bila magnetica care scade consumul...
saraca marmota nu mai inveleste ciocolata, si-a tras deja un glont in cap...
cum product lifetime management sa scoti 20 de cai printr-o resoftare la un motor de motocositoare benzinara aspirata? 30%...nici la dizal sau benzinar turbo nu scoti 30% asa pocnind din degete. mereti si cumparati-va toti 1.4 si chipuiti-l la 94 de cai. apoi incordati-va cu 1.6 sau 1.6_16v si va arata aia unde le e locul celor 94 de cai din chiptuning...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Salut.
Mama ce fericit sunt,inseamna ca si eu am tot 94 de caluti,daca am resoftare la 1.4 mpi.
Ce afacere am facut.,....... frate...........94 cai sau.......ponei?
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Zilele trecute m-am carat (condus) un 1.4 mpi stock al unui coleg de forum.
Merge super masina (33000 km) dar imediat am sesizat lipsa acelui MIC zvac de la ~2200-2500 rpm (avea benzina 100 Carrera).
E bine din cand in cand sa faci o tura cu una stock, sa nu mai spui ca e chiar putoare masina ))
Aseara m-am dat (cu starturi lansate si jaloane printre masini) cu 1.6 mpi stock.
Pe o portinune dreapta de 7-800 metri ma asteptam sa fie in stare sa treaca in fata mea, nu s-a indepartat si nici nu s-a apropiat (am accelerat cu juma de sec mai rapid ca el)
Regimuri de turatii 4500-6200 rpm la mine.
La el i-a taiat de cateva ori la 6000, din dorinta arzatoare sa ma ajunga, a dus-o la limitare.
Concluzia lui a fost ca nu prea e diferenta intre 1.4 remapat si 1.6 stock (daca as fi avut io masina lui, l-as fi mancat pe paine ).Last edited by Octavian; 6 October 2009, 19:49.
Comment
-
M-am dat si eu acum vreo saptamana cu un prieten de doua ori(o data lansat si a doua oara de pe loc) cu o Nubira 1 1.6 16v din 2000 cred masina pe care de altfel am si condus-o de cateva ori, si l-am lasat binisor in urma de fiecare data. Chiar daca teoretic masina e mai puternica si are reviziile la zi, cei 280.000 km pe care-i are fata de cei 72.000 ai mei probabil isi cam spun cuvantul. La liniute is face treaba destul de bine chiar si loganul de 1.4 remapat, dar as prefera sa-si faca mai bine treaba la reprize in mers la viteze mai mari si atunci cand chiar ai nevoie...Last edited by andreyi; 6 October 2009, 20:32.
Comment
-
Daca n-a fost forjata Nubira, si la 280000 ar trebui sa merga OK.
M-am dat eu cu Cielo cu peste 200000 (289000 parca, dar segmentat) km si am tras tare ca sa-l dovedesc (dupa 150 o ia in fata, dar la liniuta il nepotesti).
Cu loganu lu' frate-meu (remapat 1.4) m-am pus cu Nubira (parea cam noua) inafara de treptele II si III unde mai stateam in spatele lui, in rest a facut caca-pisi pe mine.
Comment
-
Oricum Cielo are parca motor de 1.5 80 cp stock + aerodinamica mai buna + cutie viteze sigur mai buna, dar fiind mai vechi... Asa o sa ajunga si loganurile noastre peste 10 ani cand o sa mature si altii la randu lor cu ele pa jos cand o sa devina cadavre.
Comment
-
-
Originally posted by andreyi View PostOricum Cielo are parca motor de 1.5 80 cp stock + aerodinamica mai buna + cutie viteze sigur mai buna, dar fiind mai vechi... Asa o sa ajunga si loganurile noastre peste 10 ani cand o sa mature si altii la randu lor cu ele pa jos cand o sa devina cadavre.
In fine, sa stii ca Cielo (ala de Coreea) are o cutie al drac de lunga, tr III merge dusa la 150.
Deci nu e extraordinara pt liniute (si eu credeam ca e mai buna fata de cutia de pe mpi) dar la viteza e clar mai aerodinamica+ceva cp in plus.
Comment
Comment