Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai poate dati si un link catre cel care face 96 cai din remapare.
    ECUFix
    Please don't visit my homepage!

    Comment


    • Originally posted by adimrv View Post
      @al!n
      Logan 1.4 MPI Super Race Version
      75CP / 112Nm standard ............. 94CP / 147Nm în urma remapării
      ...
      asta-i faza zilei. mi-a trecut si febra cand am citit teleshopping-ul asta
      super race 1.4empetrei...bah, ma lesi?

      doc si ceilalti care fac resoftari vorbesc prostii...s-o trezit asta ca si aia cu bila magnetica care scade consumul...

      saraca marmota nu mai inveleste ciocolata, si-a tras deja un glont in cap...

      cum product lifetime management sa scoti 20 de cai printr-o resoftare la un motor de motocositoare benzinara aspirata? 30%...nici la dizal sau benzinar turbo nu scoti 30% asa pocnind din degete. mereti si cumparati-va toti 1.4 si chipuiti-l la 94 de cai. apoi incordati-va cu 1.6 sau 1.6_16v si va arata aia unde le e locul celor 94 de cai din chiptuning...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • asta-i tare cu 94 cai
        Last edited by ROLion; 5 October 2009, 16:22.

        Comment


        • Salut.
          Mama ce fericit sunt,inseamna ca si eu am tot 94 de caluti,daca am resoftare la 1.4 mpi.
          Ce afacere am facut.,....... frate...........94 cai sau.......ponei?
          Numai bine.
          Un Logan----YNG-----
          Numai bine.

          Comment


          • Si pana la urma a incercat cineva resoftarea respectiva?

            Comment


            • Se pare ca nici nu exista, nu a dat nimeni un link catre anuntul cu pricina.

              Adimrv, poate ne spui totusi unde ai gasit "oferta" asta.
              ECUFix
              Please don't visit my homepage!

              Comment


              • Treci(em) cu vederea.
                Altii se chinuie cu soft schimbat, catalizator scos, filtre, galerie&shit sa scoata 87-88 cp.
                Scoatem 90 numai din soft....

                Comment


                • pai noi suntem mai pi***si .. iti dai seama aia cu 16v cati cai vor scoate numai din soft
                  Oricum dupa remapare clar nu scade turatia !

                  Comment


                  • Zilele trecute m-am carat (condus) un 1.4 mpi stock al unui coleg de forum.
                    Merge super masina (33000 km) dar imediat am sesizat lipsa acelui MIC zvac de la ~2200-2500 rpm (avea benzina 100 Carrera).
                    E bine din cand in cand sa faci o tura cu una stock, sa nu mai spui ca e chiar putoare masina ))

                    Aseara m-am dat (cu starturi lansate si jaloane printre masini) cu 1.6 mpi stock.
                    Pe o portinune dreapta de 7-800 metri ma asteptam sa fie in stare sa treaca in fata mea, nu s-a indepartat si nici nu s-a apropiat (am accelerat cu juma de sec mai rapid ca el)
                    Regimuri de turatii 4500-6200 rpm la mine.
                    La el i-a taiat de cateva ori la 6000, din dorinta arzatoare sa ma ajunga, a dus-o la limitare.

                    Concluzia lui a fost ca nu prea e diferenta intre 1.4 remapat si 1.6 stock (daca as fi avut io masina lui, l-as fi mancat pe paine ).
                    Last edited by Octavian; 6 October 2009, 19:49.

                    Comment


                    • M-am dat si eu acum vreo saptamana cu un prieten de doua ori(o data lansat si a doua oara de pe loc) cu o Nubira 1 1.6 16v din 2000 cred masina pe care de altfel am si condus-o de cateva ori, si l-am lasat binisor in urma de fiecare data. Chiar daca teoretic masina e mai puternica si are reviziile la zi, cei 280.000 km pe care-i are fata de cei 72.000 ai mei probabil isi cam spun cuvantul. La liniute is face treaba destul de bine chiar si loganul de 1.4 remapat, dar as prefera sa-si faca mai bine treaba la reprize in mers la viteze mai mari si atunci cand chiar ai nevoie...
                      Last edited by andreyi; 6 October 2009, 20:32.

                      Comment


                      • Daca n-a fost forjata Nubira, si la 280000 ar trebui sa merga OK.
                        M-am dat eu cu Cielo cu peste 200000 (289000 parca, dar segmentat) km si am tras tare ca sa-l dovedesc (dupa 150 o ia in fata, dar la liniuta il nepotesti).
                        Cu loganu lu' frate-meu (remapat 1.4) m-am pus cu Nubira (parea cam noua) inafara de treptele II si III unde mai stateam in spatele lui, in rest a facut caca-pisi pe mine.

                        Comment


                        • Oricum Cielo are parca motor de 1.5 80 cp stock + aerodinamica mai buna + cutie viteze sigur mai buna, dar fiind mai vechi... Asa o sa ajunga si loganurile noastre peste 10 ani cand o sa mature si altii la randu lor cu ele pa jos cand o sa devina cadavre.

                          Comment


                          • Originally posted by $$ilvviu View Post
                            Se pare ca nici nu exista, nu a dat nimeni un link catre anuntul cu pricina.

                            Adimrv, poate ne spui totusi unde ai gasit "oferta" asta.
                            aici pe topic cu o pagina in spate postat de al!n postul #518
                            sigpic #

                            Comment


                            • Originally posted by andreyi View Post
                              Oricum Cielo are parca motor de 1.5 80 cp stock + aerodinamica mai buna + cutie viteze sigur mai buna, dar fiind mai vechi... Asa o sa ajunga si loganurile noastre peste 10 ani cand o sa mature si altii la randu lor cu ele pa jos cand o sa devina cadavre.
                              Dar peste 10 ani poate noi o sa avem altceva, eu stiu...vreun LoganCyberSpace
                              In fine, sa stii ca Cielo (ala de Coreea) are o cutie al drac de lunga, tr III merge dusa la 150.
                              Deci nu e extraordinara pt liniute (si eu credeam ca e mai buna fata de cutia de pe mpi) dar la viteza e clar mai aerodinamica+ceva cp in plus.

                              Comment


                              • Hai sa revenim la topic domnilor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google