Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Loganu View Post
    de unde mama naibi 10 cai ... are o pierdere imensa de cuplu si cai ... se duce din inertie catre 7000 ...

    PS : Remapare = chiptuning )
    eram ironic

    Comment


    • crezi ca nu mi-am dat seama

      Ca poate citeste unu pe aici , si pune botu la ce ai zis tu ) ca mai sunt si specimene dinastea... mai sunt dealde dastia care pun un filtru , toba finala si remapare si au deja 90 de cai

      @ Kataline stiu ca e recomandat sa ii faci remapare dupa ce iese din rodaj...

      Comment


      • am facut si eu remaparea......... e super .... chiar nu ma asteptam la o diferenta mare ..... dar este ..... de exemplu 60-100 in tr4 ajungeam in 14 secunde acum ajung in 11
        Interactive Design Lights & Sound <- click

        Comment


        • Originally posted by Bogdanel2009 View Post
          mi-as face si eu remapare la 1.4 al meu si as pune si chiptuning oare s-ar simti o diferenta? limitarea daca este pusa la 6500rpm se poate intampla ceva in timp cu motorul?
          Diferenta dintre original si resoftat se simte daca modificarea este facuta corect. Limitarea o setez la 6200RPM si nu ofera mai multa putere, ci doar ajuta soferul in cazul unor depasiri la limita.

          Ca sa iti faci o idee despre cei doi termeni: remapare si chiptuning te invit sa citesti prima capitol din Intrebari Frecvente.
          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

          Comment


          • salut, sunt nou aici si avand acelas motor cu loganul , am zis sa ma informez despre remapare/resoftare sau cum o cunoaste fiecare.

            ce riscuri prezinta aceasta modificare?
            Last edited by ReiMNs; 3 February 2010, 14:47. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • recomand DOC - merita chiar e ok!
              MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

              Comment


              • Originally posted by pirvu_alex View Post
                am facut si eu remaparea......... e super .... chiar nu ma asteptam la o diferenta mare ..... dar este ..... de exemplu 60-100 in tr4 ajungeam in 14 secunde acum ajung in 11
                Cand se face mai cald afara, poate vedem diferenta aia de 3 sec
                Mai mult ca sigur ai cronometrat anapoda.

                Comment


                • a cronometrat cineva care era langa mine
                  Interactive Design Lights & Sound <- click

                  Comment


                  • Originally posted by ReiMNs View Post
                    salut, sunt nou aici si avand acelas motor cu loganul , am zis sa ma informez despre remapare/resoftare sau cum o cunoaste fiecare.

                    ce riscuri prezinta aceasta modificare?

                    Nu prezinta nici un risc.

                    Ce masina ai?
                    ECUFix
                    Please don't visit my homepage!

                    Comment


                    • unele dintre pareri sunt exagerate gen inainte urcam dealul intr-a 2 acum urc ca un avion cu a 3 d ajung in varf cu 3 sec mai rpd.poate ca asa viseaza multi dar sunt doar vise,resoftarea schimba cuplul de pe la 2000+ simti ca raspunde mai bine, si mai ales daca folositi benzina 100+, dif cu benzina o vezi si la un logan stok.

                      Comment


                      • Nu e nici o exagerare ca dupa remapare se scot timpi mai buni.
                        Cel mai bine se vede pe 0-130 (0-100 e prea putin) 1,5-2 secunde castigi.

                        Comment


                        • oricum e bun cuplul ala castigat la turatii joase,acolo ai avantaje.dar daca vrei sa faci 1-100km sau 0-130..u t duci cu 1 viteza pana la 45 km (dau un exemplu) si turatie 5500-6000, deja cand ai bagat a 2 ..turatia nu se duce la 2000 ..ramane la peste 4000 daca nu ma insel.deci prin resoftare nu prea castigi mare lucru in demaraj ci doar cuplu la turatii joase intr-un regim de functionare d oras normal! sper sa am dreptate

                          Comment


                          • sall mi-am remapat si eu golanul meu acuma 2 luni parerea mea despre remapare este ca e un lucru super ok adica masina trage super bine de la 3000rpm in sus si consumul sa optimizat la drum intins se simte deci este ok;)

                            Comment


                            • eu zic ca si inainte iti tragea la fel dupa 3000 si consumu s-a optimizat ca ai schimbat d la bocanci la adidasi ca a venit primavara.castigul d la remapare il observi intre 2000-3000 de turatii

                              Comment


                              • eu intre 2000 si 3000 nu observ nimic! de la 3000 in sus..ceva...putin
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google