Domnilor,ce putere se obtine dupa remapare.(.resoftare..chip-tunning..sau cum o fi...?)in plus fata de 75cp... ?????????
Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4
Collapse
X
-
Atat cat sa simti ca motorul este mai elastic, raspunde mai bine la apasarea pedalei de acceleratie si urca mai repede in ture. Castigul este de aprox 8-10% din valorile initiale de cuplu si putere asa cum ti-a spus si CristiXP.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
-
Originally posted by v!orelu View PostRemapare=optimizare (a softului original al producatorului auto).Pentru aceeasi marca/model si motorizare softurile sunt la fel,insa se pot modifica,la comanda din cate stiu,insa fara garantii din partea celui ce se ocupa de remapare
Comment
-
pai fisierul ala ca sa ti-l faca cineva ,ca sa ii poti da copy paste trebuie facut cu cap ,de cineva care are un pic habar ce face , si care a dat cateva mii de euro pe niste programe si aparatura . Doar la logan sunt preturile astea , pentru acelasi lucru ,acelasi motor , aceeasi chestie , la un clio symbol costa 150 eur .
aparatura aia ca sa legi calcu la calculatorul masinii creste in pomi ? sau costa si ea bani ?
se plateste in serviceuri 100 lei pentru o simpla diagnoza.Last edited by Cristi_Xp; 17 August 2010, 21:08.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postpai fisierul ala ca sa ti-l faca cineva ,ca sa ii poti da copy paste trebuie facut cu cap ,de cineva care are un pic habar ce face , si care a dat cateva mii de euro pe niste programe si aparatura . Doar la logan sunt preturile astea , pentru acelasi lucru ,acelasi motor , aceeasi chestie , la un clio symbol costa 150 eur .
aparatura aia ca sa legi calcu la calculatorul masinii creste in pomi ? sau costa si ea bani ?
se plateste in serviceuri 100 lei pentru o simpla diagnoza.
Comment
-
Am facut 10 000 km de la resoftare (35k in total), n-am avut nici o problema si masina merge foarte bine. La scurt timp dupa remapare te obisnuiesti si nu mai simti nici o diferenta, dar daca te urci intr-un 1.4 stock o sa vezi ca diferenta e foarte clara. Eu am in familie masina tatalui, 1.4 stock si fata de a mea 1.4 remapat se simte imediat diferenta. Pacat ca el e paranoic si nu vrea nici in ruptul capului sa o remapeze desi recunoaste ca a mea merge mai bine .
Deci daca inca sunteti nehotarati eu zic sa faceti remaparea, sunt 99% sanse sa nu aveti nici o problema si cu 150 lei chiar nu ai ce sa faci mai bun pentru masina.
Daca sunteti din Bucuresti va recomand sa faceti remaparea la Doc, dureaza maxim 10 minute, va face si backup dupa softul original in caz ca sunt probleme (desi 99% nu sunt), eu sunt foarte multumit.
Comment
-
Originally posted by ftitus View PostIntrebarea era nu ca sa scot ochii la cei care se ocupa de asa ceva. normal ca cel care modifica fisierul e unul cu cap. Eu intrebam daca de ex. la 1.4 logan, daca iti vin 1000 de masini la resoftat, iei acel 1 fisier si il copiezi la toate cele 1000 de masini. Ca la logan costa 150 lei si la clio 150E mi se pare o chestie absolut absurda. Pina la urma fiecare e liber sa dea banii pe ce vrea si cit vrea. Si cei care resofteaza, sa ceara cit vor, atita timp cit si primesc. Cu aparatura as fi mai rezervat cu preturile... un cablu il cumperi cu citeva zeci de euro de oriunde de pe net. Si apoi, in service iti cer 500 lei ca sa iti schimbe un ulei si un filtru!! e normal?Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
nu va contrazic, probabil ca aveti dreptate. N-am sa ma apuc de resoftat masini, doar ma informam inainte de a face ceva ce n-am mai facut. Ceea ce nu-mi place e limbajul foarte superior al multora de pe aici ca si cum ar fi un concurs de care e mai destept, si a-si face interlocutorii niste nimicuri. Nu e si cazul dvs. Mersi de raspuns.
Comment
-
am si eu remapare la Doc de cam un an de zile! am si Filcor (hulit de unii). softul este excelent, nu am avut absolut nici o problema cu masina pe partea de soft. consumul a scazut fata de cel initial (1.4 stock) cred ca aproape cu un litru in oras. cuplul se simte cel mai bine intre 2000-3000 de ture, senzatia fiind egala cu cea initiala de la 3000-4000 de ture. ma refer ca "te baga in scaun" de la turatii mai joase. de aici si consumul mai mic (se folosesc ture mai joase sau treapta superioara). cand ai nevoie de ceva putere, se simte. fata de stock cel putin, diferenta este enorma!
Comment
Comment