Logan 1.6 16v Si Motorul De Pe Megane

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    o remapare e suficienta ca e mai ieftin si daca vreti senzatii mai tari schimbati suspensiile .ca sa va apucati axe ca e destul de naspa ca trebe sa umblati in motor destul de tare.
    Last edited by margelatu; 30 June 2009, 10:17.
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • #17
      chiar nu trebuie umblat in motor ca sa schimbi axele. desfaci capacul distributiei, scoti cureaua si rotile, schimbi axele cu came (nu ai rampa de culbutori, ca la mpi 8v, ca 16v are tacheti hidraulici). remontezi jucaria la loc si te rogi sa ai bafta de un soft care sa lucreze bine cu noile axe reglezi ralanti-ul mai sus, pe la 850-900rpm si cam asta e...nu mai ai ce cauta sub 1500rpm la plecarile din loc si uzual 2000rpm. iar cand vrei sa alergi, musai sa fii peste 3500rpm, ca sa aiba unde sa se desfasoare noile came, altfel n-ai facut nimic.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        as vrea un soft care sa nu dauneze motorului. am auzit tot felu de probleme. ca nu mai sta la relenti ca nu merge bine ca mai da in nas ca nu stiu ce ...... adica imi e frica sa nu dauneze motorului sau ambreiajului....


        sau mi a venit alta idee. sa ii scot sonda lambda sa o invelesc in silicon si sa o pun undeva ferit in motor da fara sa ii scot firele astfel incat ecu sa stie ca nu da co2 afara. in locu ei pun un dop si gata. s o simti ceva diferenta ?
        Last edited by gaston_271; 30 June 2009, 10:58.

        Comment


        • #19
          hm...mai aveti, mai idei de :tiuning" ?
          softul de la dimsport, sau flastuning e ok. eu am avut loganul resoftat si stiu oameni care de 120000km au resoftare si n-au schimbat ambreiaj, planetare, motor....nu bate, nu tacane si isi iau batjocura zilnica motoarele alea.
          in alta ordine de idei, sonda lambda ii spune ecu-ului cat oxigen e in evacuare, nu co2. in functie de cat oxigen e in evacuare ecu stie daca amestecul e prea bogat sau prea sarac, daca functioneaza catalizatorul, etc. scoate-i tu una dintre sonde sa vezi cum se face bordul pom de craciun si merge masina ca un camion. incet si cu consum mare...
          nu va apucati de "tiganeli" daca nu stiti ce faceti. documentati-va inainte sa manariti vreun fir/senzor/teava pe la motor in ideea de a mai castiga 2 cai frumosi, maxim 6
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #20
            am inteles cu sonda. promit ca nu ma ating de ea. dar imi este tare frica de softurile alea. poate sa creasca si consumu sa mearga si prost am auzit !

            Comment


            • #21
              Originally posted by Seba View Post
              chiar nu trebuie umblat in motor ca sa schimbi axele. desfaci capacul distributiei, scoti cureaua si rotile, schimbi axele cu came (nu ai rampa de culbutori, ca la mpi 8v, ca 16v are tacheti hidraulici). remontezi jucaria la loc si te rogi sa ai bafta de un soft care sa lucreze bine cu noile axe reglezi ralanti-ul mai sus, pe la 850-900rpm si cam asta e...nu mai ai ce cauta sub 1500rpm la plecarile din loc si uzual 2000rpm. iar cand vrei sa alergi, musai sa fii peste 3500rpm, ca sa aiba unde sa se desfasoare noile came, altfel n-ai facut nimic.

              si e simplu sa faci toate astea nu?la mersul prin oras nu prea ai ce face cu tigaia asta pentru ca nu se prea simte in largul ei..
              Welcome to the Club, We Have Jackets !

              Comment


              • #22
                pai si daca pui un calculator care e gandit pentru alta masina ... crezi ca mere mai bine ?)

                Originally posted by margelatu View Post
                si e simplu sa faci toate astea nu?la mersul prin oras nu prea ai ce face cu tigaia asta pentru ca nu se prea simte in largul ei..
                depinde cat sunt de agresive...
                Last edited by Cristi_Xp; 30 June 2009, 12:32. Reason: Automerged Doublepost
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #23
                  imi este frica ca softurile sa nu fie la fel de stabile ca cele originale. sa dea erori sa faca figuri la asta ma refer. as vrea un soft pt 110 cai nu pentru maxim.

                  Comment


                  • #24
                    pai daca pui de la cine trebe softul (vezi ca sunt destui pe forum care remapeaza)nu ai belele iar daca nu-ti place pune softul original la loc fara nici cea mai mica problema.
                    Welcome to the Club, We Have Jackets !

                    Comment


                    • #25
                      gaston, mie tare-mi pare ca tu te-ai f***, dar parca nu te-ai f***
                      daca vrei remapare, flashtuning sau dimsport (obdtuning) te rezolva cu softuri fara probleme. nu am auzit om sa se planga de dimsport. oricum, nu-ti modifica tot softul, doar o tabela, poti s-o privesti ca pe un excel cu timpii de injectie si avans si daca nu-ti convine, iti scrie originalul la loc. 150ron chiar nu-s o avere...
                      consumul creste daca ii dai ca inecatul, dar sa nu-mi zici ca si stock, daca o talpaiesti inconstient, nu consuma mult. la fel, sa nu-mi zici ca un motor stock nu-l ia dracu' daca ii dai zilnic 10 minute decuplare la 6000ture si poti sa arunci vina ca din cauza softului a crapat cand de fapt ii dai in gura ca la coasa. hai sa fim seriosi, iti faci remaparea sa ai acolo o mica rezerva sau sa-i dai omorul 24/24? iti garantez si cu super mega softul stock, pui pe butuci motorul daca-ti bati joc de el fara sa gandesti un pic. in conditii decente de exploatare, un motor resoftat traieste la fel de mult si de bine ca un motor stock.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        eu merg pana in 2500 3000 de ture in oras. 120 max in afara si pe autostrada 4500 rpm max. eu zic ca e ok si nu e mult. nu ii dau sangele pe nas deloc. doar in conditii necesare, in depasiri sau cand cand mai e nevoie . in orice caz nu sunt forjor.

                        Comment


                        • #27
                          gaston, ia linistit drumul unei firme profi in materie de remapari auto si poti sta linistit...

                          masina nu va sta la relanti si va "da in nas" la ture mici, daca o faci de curse ... (nu stiu daca ai avut ocazia sa vezi dar toate masinile de raliu, etc, inclusiv astea de cupa logan, nu prea stau la relanti, nu merg rotund... sunt softate sa mearga in ture si atat)

                          Comment


                          • #28
                            vorbesti serios ?

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Seba View Post
                              gaston, mie tare-mi pare ca tu te-ai f***, dar parca nu te-ai f***
                              ...............................
                              Nu mai, e ''te-ai f*** dar n-ai da din cur''.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by gaston_271 View Post
                                eu merg pana in 2500 3000 de ture in oras. 120 max in afara si pe autostrada 4500 rpm max. eu zic ca e ok si nu e mult. nu ii dau sangele pe nas deloc. doar in conditii necesare, in depasiri sau cand cand mai e nevoie . in orice caz nu sunt forjor.

                                pai asta e mers normal cat de cat .si atunci de ce vrei resoftare ?pentru depasiri motorul asta are suficienta putere.
                                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google