ok gata . nu mai fac nimic la masina. intrati la postul despre pretul benzinei, la protest, rog un admin sa inchida
Logan 1.6 16v Si Motorul De Pe Megane
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ultimul post: @gaston: cannabys o fi vorbind el serios, dar loganele de cupa nu au modificari "hardware", isi trag ecu de injectie la sorti inainte de competitie, deci nu prea au cum sa fie tiganite pt ture mari. ca neschimband nici o piesa in motor, nu prea ai cum sa-i modifici semnificativ curba de putere. iar ralanti-ul il au exact ca o dacie normala, doar toba e schimbata si de aia ti se pare ca are nu stiu ce modificari. nu are...in campionatul judetean la noi se da un logan de cupa, ala portocaliu, de-i pe locul 2-3 la nationale si crede-ma ca am stat langa masina aia, am vorbit cu cel care se da cu ea, e neumblata la motor. si suna foarte "curat"...nu confunda cupa logan cu grupa h, unde evo-ul lui onoriu parca macina piatra la ralanti comparativ cu loganurile
in schimb cannabys are dreptate cu remaparea. cauta o firma calumea si n-o sa ai probleme; asta daca tot de scaie ideea sa iti resoftezi masinaLast edited by Seba; 30 June 2009, 15:18.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by gaston_271 View Posteu merg pana in 2500 3000 de ture in oras. 120 max in afara si pe autostrada 4500 rpm max. eu zic ca e ok si nu e mult. nu ii dau sangele pe nas deloc. doar in conditii necesare, in depasiri sau cand cand mai e nevoie . in orice caz nu sunt forjor.
La ce iti trebuie chiptuning ,cand tu nu te folosesti nici macar de puterea care o are masina stock ? Puterea maxima o atinge undeva la 5750 rpm ... unde tie probabil ti frica sa o duci sa nu "faca poc" motoru ...asa ca prima data invata sa folosesti masina si apoi sa umblii in soft daca nu mai e destula.Last edited by Cristi_Xp; 30 June 2009, 19:03.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment