Originally posted by Cristi_Xp
View Post
Frana De Motor 1,6 16V
Collapse
X
-
-
daca ai prins 195 pe ceas, inseamna ca acolo e puterea maxima a motorului. 5800-5900rpm. acum intelegi ca ai mutat limitarea degeaba la 7000? pt ca motorul nu are putere dincolo de 5900rpm...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
se schimba aproape de 7000 ca sa pici pe turatie mare dup`aia
pierzi cativa cp din pmax ... dar nu asa multi ca si cand schimbi prea josPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Ca idee va intreb cum procedati voi cand sunteti in treapta a 5-cea si aveti 80/90la ora si trebuie sa opriti la un stop sau semafor de tot???
Eu de exemplu calc intai frana din timp...ajung la vreo 45/55 la ora...calc imediat ambreiajul apoi si o scot pe liber si apoi calc frana pana la oprire totala.Adica eu calc ambreiajul decat o singura data.
Al meu cumnat daca este in a 5-cea si trebuie sa opreasca pe loc la semafoare...calca frana si ambreiajul si apoi baga a patra,,apoi a treia,a doua,intaia si pe urma o scoate pe liber.
Deci el calca de 5 ori ambreiajul intr-o oprire de genul asta...si la cate semafoare sunt in Bucuresti si trebuie sa opresti mereu va dati seama cat de mult solicita el ambreiajul si cutia de viteza.
Voi cum procedati???
Comment
-
cum face el... e ok iarna....pe gheata...
si eu iarna pe gheata fac la fel...
vara sa presupunem ca sunt in tr5 si ma apropii de semafor..iau piciorul de pe acc, franez(incetinesc)...si calc ambreajul si o scot din viteza in ultimul moment...inainte sa inceapa motorul sa tremure.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
sa-ti fie clar: daca doar ai chipuit motorul si ai mutat limitarea, tu REAL nu scoti 7.5secunda suta nici f@#$%. ia un g-tech sau un gps, da-te pe radarul politiei si visele iti vor fi spulberate cu un 9secunde clar ca vaca la luna plina. cu 115 cai si 1200 de kile iei suta in 7.5 secunde la pastele cailor protestanti. altii se chinuie cu 200de cai sa ia suta in timpul asta si tu o iei cu 115. inseamna ca ai reinventat legile naturii. hai la sibiu, aduc g-tech-u' si vedem realitatea. chiar ma uitam pe filmuletul tau si de la 100 la 110 trece ceva mai mult de o secunda, adica exact cat sa faci 100km/h reali, in alea 9 secunde pe care le scoate cam orice logan 16volti chipuit, fara o toba, un filtru din piata si roti ceva mai mici. mai era unu p-aci care credea dupa filmari ca bff-ul lui felix lua suta in 5 secunde cu 130 de cai sub capota. mai, mai puteti? va mai tin nasturii la haine?
ps: daca iti ia timp mai mult sa urci de la 6500 la 7000 decat sa urci de la 5000 la 5500 ai mutat degeaba limitarea. eu am incercat schimbari la 6000, 6300, 6500, 7000 si mare diferenta n-am vazut. pot sa zic ca acele 0.1 secunde sunt "erori umane". daca as fi scos constant mai bine de la 6300 la 6500 si apoi la 7000, as fi zis clar si raspicat "da, dom'le, e mai bine". asa, cu rezultate neconcludente, raman la parerea ca nu castigi mai nimic. te ajuta doar cand esti intr-o depasire riscanta si poti sa te intinzi fara sa risti sa ratezi treapta in depasire. alt avantaj nu vad. pune masina pe dyno si vezi cum pica puterea in baia de ulei dupa 6500rpm, oricate chiptuninguri i-ai face. ca fapt divers, am scos mai bine cu softul stock pe gtech schimband la 6200-6300 decat la 6500 aproape de limitare. in mod repetat. sa zicem ca softul stock nu e bun. il chipuiesc, dar comportamentul motorului la cap de turometru nu se modifica substantial. daca tu dupa chiptuning ai mers cu 195, atunci da-mi voie sa intreb unde-s aia 10 cai castigati prin chiptuning? pierduti in spatiu? vezi ca ceva nu se leaga in toata povestea cu chiptuningul, 10 cai in plus, SUB 7.5 secunde suta...ca n-ai fi tu singuru cu 16v chipuit si noi restul dormim pe noi. hai la sibiu si daca demonstrezi ce scrii aici, eu imi cer scuze public si nu ma mai bag 2 luni de zile la discutii tehnice. daca se dovedeste ca nu ai dreptate, stergi filmul cu 7.5 secunde suta de pe iutub, ca sa nu zica lumea ca minti?Last edited by Seba; 25 November 2009, 15:52.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Looking4u View PostScuze de Off topic. Oare are ceva daca se scoate masina din viteza fara a se mai apasa ambreajul?
daca scoti din viteza cu motorul oprit nu pateste nimic. da nu ai vad rostul...Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
daca scoti doar din viteza, toata greutatea masinii o opresti din frana fara nici un alt ajutor. normal e sa ridici piciorul de pe ambreiaj si sa ramana in frana de motor, eventual ajuti si cu pedala de frana, in functie de distanta de franare.
daca scoti din viteza la apropierea de semafor, insemna ca esti unul din cei care calca ambreiajul si franeaza in curba, asa-i? asa-i nevastamea...Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
si eu am facut asta,doar sa vad daca e adevarat si daca pot,dar cu masina de serviciu care este un logan diesel si iesea din viteza fara sa calc ambreajul.ce sa zic,eu evit sa intru in discutii tehnice pentru ca nu ma pricep,dar sa nu folosesc frana de motor in mod normal si corect pentru ca risc sa stric motorul deja ma bufneste plansul ca rasul a trecut.Eu folosesc frana de motor si treapta inferioara in bucuresti cand ma apropii de un semafor...ramane masina in treapta respectiva,ridic piciorusele dupa toate pedalele si cand ma apropii de obstacol,intersesctie sau de vibratiile masinii subturate o scot pe liber sau opresc,dupa caz.Inferioara pentru mine este importanta atunci cand cobor de la munte,cand vreau sa reduc viteza si o folosesc impreuna cu pedala de frana si niciodata brusc..incerc sa conduc cat mai in siguranta pentru mine si ceilalti.in fine,fiecare face ce vrea cu masina si banii lui,dar sa dai a 2 a la 120 e deja bataie de joc,sa fiu elevat si bine crescut!
seba as veni si eu la sibiu in calitate de spectator...dar pana acolo risc sa fiu ucis de 10 ori,la cati shumacheri sunt printre noi
Comment
-
Originally posted by Looking4u View PostEu cand ma apropii de semafor o scot din viteza fara sa mai apas ambreajul.
ON - daca dealerul/producatorul iti recomanda sa folosesti frana de motor oare o fi bine? Eu zic ca e o conspiratie si va/ne invata sa procedam gresit. Recomand coborarea transfagarasanului cu motorul oprit, pentru economiesigpic
Comment
Comment