Frana De Motor 1,6 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Cristi_Xp View Post
    mai taiati fratilor din vitezele astea astronomice ...
    2a cu limitare de 6000 mere max 90 la ora ,2a la 7000 nu ajunge la 100, si 3a la 7000 abia ajunge la 140...
    cat despre frana de motor , nu are nici pe dracu masina , mai ales daca cunosti cat de cat si ajuti din pedala de frana .Mi se pare o ciobanie ca de la 120 la ora ,sa ii bagi a2a fara sa franezi...doar frana de motor (din greseala e altceva).
    De franat cu frana de motor,daca trebuie urgent ... putini cred ca reactioneaza asa repede...Parerea mea e ca se foloseste la o franare anticipata ... de ex 120-130 ... se pregateste pentru franare.... apesi frumos ambreiaj ...frana ...treapta 2a ... si se lasa ambreiajul foarte usor in timp ce masina franeaza...nu brusc...doar cate un pic
    Asa ca permiteti`mi sa ma indoiesc de talentele voastre de piloti care intr`o situatie de urgenta isi permit sa calce ambreiajul,sa scoata masina din viteza,sa o bage intr`o treapta inferioara... sa zicem din 4a... sa stea sa gandeasca...oare sa ii dau a3a sau a 2a ?Probabil ai timp sa faci o chestie de asta,cand vii cu vreo 160-170... vezi ceva de la distanta... si incepi franare 3 apoi 2 ... in nici un caz cand meri pe oras si tre sa franezi de la 60.
    e o succesiune de actiuni ,cu care te obisnuiesti in timp... eu de ex opresc si pe tr1 la semafor de la 20-30 la ora,repet frana de motor + pedala de frana...fara pedala de frana smucesti masina de o ia dracu .
    Exact asta incercam si eu sa explic,dar nu m-am facut inteles, iar in legatura cu vitezele astronomice la mine pe ceas e a2-a 7000 rpm 100km/h, a3-a 145km/h 7000rpm 4-a 190km/h 7000 rpm... PE CEAS! Iar viteza maxima pe ceas am avut de 195 km/h(treapta 5) pe loc drept. Bineinteles ca ceasul fura aproximativ 7-8 km/ora.

    Comment


    • #47
      daca ai prins 195 pe ceas, inseamna ca acolo e puterea maxima a motorului. 5800-5900rpm. acum intelegi ca ai mutat limitarea degeaba la 7000? pt ca motorul nu are putere dincolo de 5900rpm...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #48
        se schimba aproape de 7000 ca sa pici pe turatie mare dup`aia
        pierzi cativa cp din pmax ... dar nu asa multi ca si cand schimbi prea jos
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #49
          Ca idee va intreb cum procedati voi cand sunteti in treapta a 5-cea si aveti 80/90la ora si trebuie sa opriti la un stop sau semafor de tot???
          Eu de exemplu calc intai frana din timp...ajung la vreo 45/55 la ora...calc imediat ambreiajul apoi si o scot pe liber si apoi calc frana pana la oprire totala.Adica eu calc ambreiajul decat o singura data.
          Al meu cumnat daca este in a 5-cea si trebuie sa opreasca pe loc la semafoare...calca frana si ambreiajul si apoi baga a patra,,apoi a treia,a doua,intaia si pe urma o scoate pe liber.
          Deci el calca de 5 ori ambreiajul intr-o oprire de genul asta...si la cate semafoare sunt in Bucuresti si trebuie sa opresti mereu va dati seama cat de mult solicita el ambreiajul si cutia de viteza.
          Voi cum procedati???

          Comment


          • #50
            cum face el... e ok iarna....pe gheata...
            si eu iarna pe gheata fac la fel...
            vara sa presupunem ca sunt in tr5 si ma apropii de semafor..iau piciorul de pe acc, franez(incetinesc)...si calc ambreajul si o scot din viteza in ultimul moment...inainte sa inceapa motorul sa tremure.
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • #51
              Cristi XP stie ce vorbeste
              ... urmatoarea treapta vine mai in forta ca pica in turatii mai mari... exact cum a spus si cristi xp.

              Comment


              • #52
                Bine ca,,,cumnata-miu face asa si vara,,,deci si tu procedezi la fel ca mine.
                Iar iarna fac si eu la fel cu retrogradarea treptelor,,dar nu cred ca mai mergi cu a 5-cea pe zapada si gheata,,,,sa zicem maxim a 3-ia +++ ca eu mai am si abs-ul foarte folositor pe astfel de vreme.

                Comment


                • #53
                  Seba... si acum de ce scot sub 7,5 secunde 0-100 fata de 10,2 de fabrica daca spui ca am mutat degeaba limitarea.

                  Comment


                  • #54
                    Scuze de Off topic. Oare are ceva daca se scoate masina din viteza fara a se mai apasa ambreajul?

                    Comment


                    • #55
                      sa-ti fie clar: daca doar ai chipuit motorul si ai mutat limitarea, tu REAL nu scoti 7.5secunda suta nici f@#$%. ia un g-tech sau un gps, da-te pe radarul politiei si visele iti vor fi spulberate cu un 9secunde clar ca vaca la luna plina. cu 115 cai si 1200 de kile iei suta in 7.5 secunde la pastele cailor protestanti. altii se chinuie cu 200de cai sa ia suta in timpul asta si tu o iei cu 115. inseamna ca ai reinventat legile naturii. hai la sibiu, aduc g-tech-u' si vedem realitatea. chiar ma uitam pe filmuletul tau si de la 100 la 110 trece ceva mai mult de o secunda, adica exact cat sa faci 100km/h reali, in alea 9 secunde pe care le scoate cam orice logan 16volti chipuit, fara o toba, un filtru din piata si roti ceva mai mici. mai era unu p-aci care credea dupa filmari ca bff-ul lui felix lua suta in 5 secunde cu 130 de cai sub capota. mai, mai puteti? va mai tin nasturii la haine?
                      ps: daca iti ia timp mai mult sa urci de la 6500 la 7000 decat sa urci de la 5000 la 5500 ai mutat degeaba limitarea. eu am incercat schimbari la 6000, 6300, 6500, 7000 si mare diferenta n-am vazut. pot sa zic ca acele 0.1 secunde sunt "erori umane". daca as fi scos constant mai bine de la 6300 la 6500 si apoi la 7000, as fi zis clar si raspicat "da, dom'le, e mai bine". asa, cu rezultate neconcludente, raman la parerea ca nu castigi mai nimic. te ajuta doar cand esti intr-o depasire riscanta si poti sa te intinzi fara sa risti sa ratezi treapta in depasire. alt avantaj nu vad. pune masina pe dyno si vezi cum pica puterea in baia de ulei dupa 6500rpm, oricate chiptuninguri i-ai face. ca fapt divers, am scos mai bine cu softul stock pe gtech schimband la 6200-6300 decat la 6500 aproape de limitare. in mod repetat. sa zicem ca softul stock nu e bun. il chipuiesc, dar comportamentul motorului la cap de turometru nu se modifica substantial. daca tu dupa chiptuning ai mers cu 195, atunci da-mi voie sa intreb unde-s aia 10 cai castigati prin chiptuning? pierduti in spatiu? vezi ca ceva nu se leaga in toata povestea cu chiptuningul, 10 cai in plus, SUB 7.5 secunde suta...ca n-ai fi tu singuru cu 16v chipuit si noi restul dormim pe noi. hai la sibiu si daca demonstrezi ce scrii aici, eu imi cer scuze public si nu ma mai bag 2 luni de zile la discutii tehnice. daca se dovedeste ca nu ai dreptate, stergi filmul cu 7.5 secunde suta de pe iutub, ca sa nu zica lumea ca minti?
                      Last edited by Seba; 25 November 2009, 15:52.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Looking4u View Post
                        Scuze de Off topic. Oare are ceva daca se scoate masina din viteza fara a se mai apasa ambreajul?
                        maine poimane o sa intrebati daca are ceva daca poniti cu tr 3 mereu.daca opriti numa cu frana de mana,daca mergeti cu 4 bari in roata....

                        daca scoti din viteza cu motorul oprit nu pateste nimic. da nu ai vad rostul...
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • #57
                          Eu cand ma apropii de semafor o scot din viteza fara sa mai apas ambreajul.

                          Comment


                          • #58
                            daca scoti doar din viteza, toata greutatea masinii o opresti din frana fara nici un alt ajutor. normal e sa ridici piciorul de pe ambreiaj si sa ramana in frana de motor, eventual ajuti si cu pedala de frana, in functie de distanta de franare.

                            daca scoti din viteza la apropierea de semafor, insemna ca esti unul din cei care calca ambreiajul si franeaza in curba, asa-i? asa-i nevastamea...
                            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                            Comment


                            • #59
                              si eu am facut asta,doar sa vad daca e adevarat si daca pot,dar cu masina de serviciu care este un logan diesel si iesea din viteza fara sa calc ambreajul.ce sa zic,eu evit sa intru in discutii tehnice pentru ca nu ma pricep,dar sa nu folosesc frana de motor in mod normal si corect pentru ca risc sa stric motorul deja ma bufneste plansul ca rasul a trecut.Eu folosesc frana de motor si treapta inferioara in bucuresti cand ma apropii de un semafor...ramane masina in treapta respectiva,ridic piciorusele dupa toate pedalele si cand ma apropii de obstacol,intersesctie sau de vibratiile masinii subturate o scot pe liber sau opresc,dupa caz.Inferioara pentru mine este importanta atunci cand cobor de la munte,cand vreau sa reduc viteza si o folosesc impreuna cu pedala de frana si niciodata brusc..incerc sa conduc cat mai in siguranta pentru mine si ceilalti.in fine,fiecare face ce vrea cu masina si banii lui,dar sa dai a 2 a la 120 e deja bataie de joc,sa fiu elevat si bine crescut!
                              seba as veni si eu la sibiu in calitate de spectator...dar pana acolo risc sa fiu ucis de 10 ori,la cati shumacheri sunt printre noi

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Looking4u View Post
                                Eu cand ma apropii de semafor o scot din viteza fara sa mai apas ambreajul.
                                Poti conduce fara sa calci ambreiaul. In afara de plecarea de pe loc se poate, dar nu e recomandat. Ideea e sa sincronizezi tu turatia motorului. Cine a condus aro/saviem sau orice tar tar fara cutie sincronizata stie sigur cum se face;)
                                ON - daca dealerul/producatorul iti recomanda sa folosesti frana de motor oare o fi bine? Eu zic ca e o conspiratie si va/ne invata sa procedam gresit. Recomand coborarea transfagarasanului cu motorul oprit, pentru economie
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google