Nici nu mai raspund la asemenea aberatii ,vin special pentru tine la bucuresti cu masina mea pick-up 1.6mpi cu cateva chestii pe ea,dar numai daca esti tu sigur ca scoate 1.4mpi ala timpul pe care il confirmi.Si eu tot un soft am ca si SEJ,asa ca oricand esti pregatit vin sa vad si eu loganu(sau altceva....) tau minune.
Frana De Motor 1,6 16V
Collapse
X
-
-
Numai de frana de motor se vorbeste aici....
Eu unul nu mai folosesc deloc frana ca nu mai are rost,nici aia de picior,nici aia de motor,nici aia de mana ,,,,scot picioarele prin podea ca Fred & Barney si gata frana.
Sa vedeti cand sta si nevastamea in fata si scoate si ea inca 2 picioare in plus la franare..ABS maxim cu 4 picioare..meserie nene(sa mai si glumim) ca destul nea luat valul de la frana de motor la raliuri,liniute si alte cele!
Comment
-
Originally posted by Cubanez84 View PostUite SEJ vs eclipse 2.0 143 hp:http://www.youtube.com/watch?v=5-619dzLCGU si fara tampenii cum ca eclipse e varza soferu e prost si altele.Si cronometrarea de la tulcea a fost buna aprope profy va invit in mai la urmatoarea cursa voi astia cu loganurile miraculoase care numai pe forum sunteti destepti.Eu ma ocup de organizare si va promit ca nu o sa platiti taxa de participare,dar daca nici unul din voi nu il face pe Sej platiti triplu taxa de inscriere?Nu va dati seama ce penibili sunteti cand va luati de un om care a facut ceva din masina lui si voi cere-ti voie la parinti sa luati masina?Toata lumea e geniu din tastatura iar la curse pauza.Ia sa aud si eu de la voi ce loganuri participa la curse de drag si au rezultate?Raspuns:3-4 loganuri din toatra tara?Si inca ceva Cristi xp si Seba va trimit in mai invitatie peciala pt cursele de la tulcea sa cunoastem si noi amaratii niste oameni asa dotati intelectual sa mai invatam de la voi.Si invitatia e valabila si pentru alti raceri de pe forum care cred ca pot face performanta.Pana cand o sa aveti si voi un loc 2 macar ca sej la grupa S1,va recomand sa va mai abtineti de la comentarii de 3 lei(vechi) si mai bine veniti sa il vedeti pe om in actiune sau nu puteti ca nu aveti tastatura?Si va rog sa ma scutiti de mesaje private sau alte dtampenii gen ban ca oricum nu ma intereseaza un forum plin de genii care nu au ce arata.Bafat baieti si poate o sa va dati seama cat de penibili sunteti.Documentativa adanc si o sa realizati ca vorbele unor mari atotstiutori de pe forumul asta sunt false si ei nu sunt decat niste frustrati,care plang si tipa:"bagati-ma in seama si pe mine".bafta multa in continuare cu linformatiile eronate pe care le postati aici,si daca doriti sa veniti la tulcea sa aratati intregii tari ce fac masinile voastre facute pe forum va asteptam.
Cand omu vine si se incoarda cu o masina care singura sansa sa aibe 0-100 in 7.5 sec e sa tai jumatate din ea, nu am ce discuta cu astfel de oameni , care nu stiu ce inseamna un timp real, un timp 0-400m cum ar trebui sa fie ,m-am uitat pe filmuletul ala ...ce pot sa zic , plecare de pe loc de toata jena ,mitsu eclipse de 143 cp si 1300-1400 kg... ca sa nu mai intreb... nu zic nimic de sofer...dar cu fumul ala albastru ce dracu e ?masina care scoate noua de fabrica mergand perfect 0-100 km/h 9.20 s ,si care a recuperat ,desi din aia 140 cp , cred ca mai are 120 la cum fumega .Sau acum o sa imi spui ca din cauza ca e chipuita scoate fumul ala ?
Asa ca atata timp cat vii cu afirmatii de genul 7.5 sec 0-100 si 16 secunde 0-400 m , inseamna ca n`ai cultura automobilistica, nu stii cu ce se manca genul asta de competitii sportive,si mai bine cereti pareri inainte de a comenta.
asa ca ...sa facem un calcul ... cine e PENIBIL ?
Inca ceva,uitate cateva posturi in urma , colegul tau a pus un fisier unde a scris 16.1 ca scoate pe 400 m , tu ai pus unul unde este 17.3 ...care e un timp de 16v stock
Originally posted by Cubanez84 View PostNu inteleg de ce o tragi tu asa tare ce macadamul noi suntem pasionati de 402m vino in tulcea unde e piatra cubica 30% din drumuri si faci macadam(Mc'adam inventatorul pietrei cubice),a zis cineva ca 16v bate crx? da tu te-ai intrebat ce are crx ala care la batut pe sej si ala din MIDNICHT si ala din GL?Ala din galati inafara de bloc are totul de 1.8l asa ca documteazate inainte.Nu am facut niciodata circuit sau macadam sau vtm sunt rari cei care participa la genul asta de curse sincer si mie mi-ar placea da.....Da de ruzltatul asta ce zici?4 MITSUBISHI LANCER ZAMFIR CRISTIAN S6 23,925 are motor 2.0 diesel 140 de cai oare e de vina cronometrarea sau el ca schimba la 2500 RPM Si inca ceva la tulcea la ultima editie nu a participat nici un m5 de unde dicuitia ca 16v scoate cat un m5 aproape nu stiu mai postez odata lista cu timpii tuturor care au participat sa va dati seama ca 16v lu sej are un timp foarte bun pt un logan.
Ti-am pus pe acolo un filmulet cu un crx un pic mai lucrat ,fara TOT de 1.8 in el ,unde ii dadea autobuze.
P.S. componentele din motoru de 1.8 is tot de pe crx luate sau de pe civic ?sau de pe crv?
si eu is pasionat de 0-402m , de aia nu prea imi place cand incepe cineva sa bata campii grav.
O provocare, va rog sa va prezentati masinile si timpii aia de 15-16 secunde pe www.dragracing.ro/forum/ sa vedem ce parere au alti pasionati de timpii astia bomba .
Inca ceva , asa pentru linistea mea personala ... cati cp estimati ca aveti ? si tu si pretenu tau ?
mi-am permis sa pun si eu un fisier cu un timp de la colegu vgroza cu loganul compresor ...
la care ii da 2-3 masini probabil SEJ cu 16vul chipuit .
si lasati`o mai moale cu cocalarisme de genul dat jos catalizatoare, galerii modificate, ax/axe cu came schimbate ... si expresii de genul doar soft am...Attached FilesPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
inapoi in padure daca nu stii sa te comporti in lume .
nu mi-ai raspuns la nicio intrebare , chiar nu esti in stare ?Last edited by Cristi_Xp; 1 February 2010, 13:46.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Recomand folosirea franei de motor ori de cate ori se poate ( sa nu fie facuta la turatii foarte mari - peste 70-80% din turatia maxima admisa sa zic ). Uzura pe care o produce frana de motor este foarte mica (singura regula e sa ai uleiul schimbat la timp si sa functioneze motorul in parametrii normali). Avantajele banoase pe care le ai de la folosirea franei de motor sunt foarte mari. De ex : placute de frana, discuri, lichidul de frana uzat mai putin, anvelopele, consumul de carburant, uzura pompei de frana (garniturile), uzura etrierului...
Ca sa nu mai vorbesc ca in zona montana, coboratul cu frana de serviciu (de picior) se incalzesc discurile foarte tare => franare deficitara, risc foarte mare de ovalizare discuri, fierbere lichid de frana... => riscul de a ajunge pe langa drum e foarte mare.
Motoarele sunt facute sa duca multi km (taxi-urile au km la greu si in ce conditii), sa ne duca caroseria cat ne poate duce motorul.
Comment
-
Originally posted by SorinXp View PostRecomand folosirea franei de motor ori de cate ori se poate ( sa nu fie facuta la turatii foarte mari - peste 70-80% din turatia maxima admisa sa zic ). Uzura pe care o produce frana de motor este foarte mica (singura regula e sa ai uleiul schimbat la timp si sa functioneze motorul in parametrii normali). Avantajele banoase pe care le ai de la folosirea franei de motor sunt foarte mari. De ex : placute de frana, discuri, lichidul de frana uzat mai putin, anvelopele, consumul de carburant, uzura pompei de frana (garniturile), uzura etrierului...
Ca sa nu mai vorbesc ca in zona montana, coboratul cu frana de serviciu (de picior) se incalzesc discurile foarte tare => franare deficitara, risc foarte mare de ovalizare discuri, fierbere lichid de frana... => riscul de a ajunge pe langa drum e foarte mare.
Motoarele sunt facute sa duca multi km (taxi-urile au km la greu si in ce conditii), sa ne duca caroseria cat ne poate duce motorul.
multumim
Comment
-
,, Ruud:
@SorinXp: asa e. Folosesc foarte mult frana de motor si rezultatele le-am vazut: consum redus + placutele de frana schimbate la 60.000 km (mecanicul zicea ca mai merg linistit 5.000 km)."
Dar rezultatele nevazute? efectele asupra ambreiajului s.a.s.m.dDacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique
Comment
-
si o uzura prematura a curelei de distributie, am vazut personal ceva dinti sariti din cauza unor frane de motor brutale. si exact la 1.6 16v pus pe un mcv incarcat cu materiale ~350-400kg. din spusele proprietarului se grabea sa prinda bacul de la galati , venind dinspre tulcea. avea ~130km/h in a 5-a si dupa o curba a sarit un iepure pe sosea , a vrut sa il evite a franat violent si a bagat in a 2-a din reflex probabil . a urmat un trosc si bordul pom de craciun, initial nu si-a dat seama ca a sarit de la punct distributia dar a ramas fara servodirectie si dupa 3-4 secunde a realizat ce a patit.
vreau doar sa subliniez ca frana de motor este foarte benefica cum a scris complet si Sorinxp doar ca in cazul unui abuz poate fi fatal...
p.s. nici nu cred ca se poate conduce fara frana de motor , cel putin iarna.
Comment
-
cand accelerezi in gol nu rupi dintii la distributie, doar in frana de motor? mai sa fie...daca dai din 5 in 2 normal ca rupi distributia. ai sanse s-o rupi si daca-i pe lant. aia nu mai e frana de motor, e greseala de pilotajDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by RADU 1.6 16V View Post,, Ruud:
@SorinXp: asa e. Folosesc foarte mult frana de motor si rezultatele le-am vazut: consum redus + placutele de frana schimbate la 60.000 km (mecanicul zicea ca mai merg linistit 5.000 km)."
Dar rezultatele nevazute? efectele asupra ambreiajului s.a.s.m.d
Hai ca spun o idee si aici:
Ambreiajul apasat uzeaza rulment...
Ambreiajul in cursa (nici elibarat, dar nici apasat) mananca rulment, placa de presiune, disc.
Ambreiajul cat timp nu este apasat are uzura minima - mai mica de atat nu exista (doar sa-l tii in cutie).
Ambreiajul rezista la un anumit cuplu, turatie ... nu cred ca in frana de motor aceste valori se apropie macar de jumatatea rezistentei lui (oricum sunt mult mai mici decat in accelerare).
Frana de motor este luata in considerare de producatori, deoarece inseamna economie de combustibil.
Originally posted by fainis cristian View PostSorin, care e turatia maxima la care nu mai folosesti frana de motor? 4000? 5000? ca idee
multumim
5000rpm mi se pare cam mult pentru frana de motor si face si galagie multa, dar sa o tii 5000rpm trebuie sa fie plina ochi si sa cobori panta super mare, de cuplat in treapta inferioara la turatia asta nu recomand - trage de ambreiaj. (cand schimbi treapta, in noua treapta sa nu sara de 4000rpm ca idee).
Cifrele sunt generice, ca difera de la motor la motor, trebuie sa o simti... daca urla sub capota clar ceva nu e bine.
Nu stiu de unde apar ideele astea cu uzatul ambreiajului.
Hai ca spun o idee si aici:
Ambreiajul apasat uzeaza rulment...
Ambreiajul in cursa (nici elibarat, dar nici apasat) mananca rulment, placa de presiune, disc.
Ambreiajul cat timp nu este apasat are uzura minima - mai mica de atat nu exista (doar sa-l tii in cutie).
Ambreiajul rezista la un anumit cuplu, turatie ... nu cred ca in frana de motor aceste valori se apropie macar de jumatatea rezistentei lui (oricum sunt mult mai mici decat in accelerare).
Frana de motor este luata in considerare de producatori, deoarece inseamna economie de combustibil.
Eu la 1.6 16v evit peste 4000-4500 rpm, o ajut cu frana si o tin sub valoarile date, daca este cazul.
5000rpm mi se pare cam mult pentru frana de motor si face si galagie multa, dar sa o tii 5000rpm trebuie sa fie plina ochi si sa cobori panta super mare, de cuplat in treapta inferioara la turatia asta nu recomand - trage de ambreiaj. (cand schimbi treapta, in noua treapta sa nu sara de 4000rpm ca idee).
Cifrele sunt generice, ca difera de la motor la motor, trebuie sa o simti... daca urla sub capota clar ceva nu e bine. Cuplare se face cat mai lin, fara smucituri.
Nu stiu de unde apar ideele astea cu uzatul ambreiajului.
Hai ca spun o idee si aici:
Ambreiajul apasat uzeaza rulment...
Ambreiajul in cursa (nici elibarat, dar nici apasat) mananca rulment, placa de presiune, disc.
Ambreiajul cat timp nu este apasat are uzura minima - mai mica de atat nu exista (doar sa-l tii in cutie).
Ambreiajul rezista la un anumit cuplu, turatie ... nu cred ca in frana de motor aceste valori se apropie macar de jumatatea rezistentei lui (oricum sunt mult mai mici decat in accelerare).
Frana de motor este luata in considerare de producatori, deoarece inseamna economie de combustibil.
Incepe sa ma enerveze, ca nu pot edita postul....
Comment
-
@Radu
Folosirea franei de motor nu inseamna fortarea ei in turatii prea mari. Inseamna sa incerci sa asociezi pentru franare frana de picior cu cea de motor, pentru a reduce din stresul primei. Dar asta presupune si conducere preventiva, in limite rezonabile de viteza si cu respectarea distantei fata de cel din fata. Altfel, normal ca trebuie sa franezi brusc si e preferabil sa folosesti frana de picior.
Cand ai deja ceva obisnuinta cu masina ta, te obisnuiesti sa "asculti" motorul si stii cand cere sa ii schimbi viteza si cand poti sa ii dai viteza inferioara pentru frana de motor, fara sa-l stresezi.
La intrarea in Cluj de exemplu, cand mergi pe dealul Feleacului in jos, nu o tii ca disperatul in frana de picior de la Postul de control si pana in vale la Baba Novac, ci o tii cuplata in patru si in trei si doar o temperezi cu frana de picior.
In rest, numai sanatosi sa fim...Last edited by Ruud; 23 July 2010, 00:10.Martinel rules!
Comment
Comment