Frana De Motor 1,6 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by stolniceanulucian View Post
    Mai bine schimbi placutele de frana mai des decat sa schimbi discuri de ambreiaj, suporti motor sau alte chestii mai scumpe din motor.
    Asta ai invatat la scoala de pilotaj? Mai bine schimbi placutele decat sa rupi motorul? Mai bine calci frana sa faci masina sanie nu? ca sunt mai ieftine placutele... vezi ca ai dat un exemplu foarte prost si ar putea unii sa-l ia in seama si sa aibe necazuri din cauza asta!

    Multe accidente se fac la aparitia pericolelor,iar soferi apasa brusc frana... urmarile sunt: rasturnarea sau alunecarea in cel mai rau caz. Frana se apasa incet, treptat in acelas timp se da si treapta inferioara dupa care poti frana mai tare,dar nu foarte tare incat sa-ti blocheze rotile, mai ales daca nu ai abs atunci frana trebuie folosita mai special apasand si luad piciorul de pe ea si tot asa pentru a evita blocarea rotilor sau alunecarea.

    Comment


    • #17
      Originally posted by SEJ View Post
      In a 2-a intra si la 200km/h...
      Cum adica la 100km/h sa nu bagi a 2-a? Daca necesita e obligatoriu inferioara mai ales la 100km/h nu e o viteza mare pentru treapta a2-a. Si cum adica frana de motor nu trebuie folosita in exces? Nu cred ca i s-a stricat motorul nu stiu cui ca a folosit frana de motor in exces. Nu stiu ce intelegeti prin frana de motor... nu are ce sa se strice cand folosesti frana de motor... face parte din condus motorul oricum e in uz permanent inca de cand este pornit.


      ce ti-am albastrit eu ...ti se pare corect....uffff
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • #18
        meserias

        Originally posted by SEJ View Post
        In a 2-a intra si la 200km/h...
        Cum adica la 100km/h sa nu bagi a 2-a? Daca necesita e obligatoriu inferioara mai ales la 100km/h nu e o viteza mare pentru treapta a2-a. Si cum adica frana de motor nu trebuie folosita in exces? Nu cred ca i s-a stricat motorul nu stiu cui ca a folosit frana de motor in exces. Nu stiu ce intelegeti prin frana de motor... nu are ce sa se strice cand folosesti frana de motor... face parte din condus motorul oricum e in uz permanent inca de cand este pornit.
        Mergi cu masina pana la 110 - 130 de km pe ora si apoi apasa ambreiajul si baga treapta a 2 a.

        Pune un prieten sa te filmeze si apoi pune filmuletul pe youtube si trimite-ne link ul ...
        Logan GPL 1.4

        Comment


        • #19
          Originally posted by ovidiu.st View Post
          De intrat, intra, dar nu mai iese decat cu forcepsul (vezi postul lui Seba). Daca ai abs, de ce te mai stresezi cu frana de motor? Frana de motor eu n-o folosesc decat la coborare pe munte si pentru a reduce viteza, dar fara sa schimb treapta de viteza! Daca vreau sa reduc de la 100 la 60, pentru ca se apropie o curba, las maneta in treapta in care eram, apoi franez, fara sa apas ambreiajul, apoi, daca este necesar, schimb treapta de viteza.
          Stai linistit ca nu ramane blocata decat in anumite cazuri...

          Da, in cazul in care mergi lejer... dar in cazul in care intri tare intr-o curba mai stransa si schimbi treapta in curba(masina e un moment pe liber,nu mai adera) sau apesi frana in curba s-ar putea sa intre in service si masina si soferul.

          Comment


          • #20
            Pune un prieten sa te filmeze si apoi pune filmuletul pe youtube si trimite-ne link ul ...
            hehehe am scris in acelas timp....
            as vrea sa vad numa de la 100...da sa dea brusc de tot drumu la ambreaj...asa in forta...
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • #21
              Originally posted by SEJ View Post
              Stai linistit ca nu ramane blocata decat in anumite cazuri...

              Da, in cazul in care mergi lejer... dar in cazul in care intri tare intr-o curba mai stransa si schimbi treapta in curba(masina e un moment pe liber,nu mai adera) sau apesi frana in curba s-ar putea sa intre in service si masina si soferul.

              No comment.

              Comment


              • #22
                Originally posted by mumus View Post
                ce ti-am albastrit eu ...ti se pare corect....uffff
                Daca necesita da! De exemplu eu cu a 2-a ajung la 100 km/h

                Comment


                • #23
                  filmul te rog

                  Pune filmul cu retrogadarea din treapta 4 la 110 km/h in treapta 2.

                  Rog sa fie filmul cu sonor
                  Logan GPL 1.4

                  Comment


                  • #24
                    astept si eu filmul...asta doar asa..ca sa nu te mai ia gura pe dinainte altadata. (pana nu pune filmul...va rog nu incercati sa puneti in practica asa ceva.)Seba mai sus a zis clar ca se bucura ca nu a patiti nimic planetara si cutia...deci...astept filmuletul.
                    (cel cu bagat in tr 2 de la 100 km/h ) (nu urcat pana la 100 in tr 2...ci bagat in tr 2 la 100 )
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • #25
                      Eu vorbeam de situatii extreme !!! Gen cand iti iese un obstacol in fata si trebuie sa reduci instantaneu...
                      Am patit si eu mai de mult, la fel, eram la sfarsitul treptei a 3-a sa-i dau a 4-a adica in cazul meu de la 145km/h treapta 3-a, am dat a 2-a... asta a fost o greseala... pana acum n-am avut ocazia sa am am vre-un obstacol care sa necesite asemenea frana de motor...

                      Comment


                      • #26
                        145/h in treapta 3? eu nu prea am auzit de asa ceva. sigur a fost a 3-a?

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by mumus View Post
                          astept si eu filmul...asta doar asa..ca sa nu te mai ia gura pe dinainte altadata. (pana nu pune filmul...va rog nu incercati sa puneti in practica asa ceva.)Seba mai sus a zis clar ca se bucura ca nu a patiti nimic planetara si cutia...deci...astept filmuletul.
                          (cel cu bagat in tr 2 de la 100 km/h ) (nu urcat pana la 100 in tr 2...ci bagat in tr 2 la 100 )
                          Da, da... nu incercati asa ceva... bravo ma inca unu de la scoala de pilotaj..
                          Daca ai avea cunostinte in domeniul auto/condus/pilotaj stiai despre ce vorbesc... asa ca mai bine ai face sa studiezi, ca nici eu nu m-am nascut invatat... si nu sa te contrazici cu cineva care chiar are cunostinte teoretice si practice pe domeniul asta!

                          Originally posted by mike26ro View Post
                          145/h in treapta 3? eu nu prea am auzit de asa ceva. sigur a fost a 3-a?
                          La 7000 rpm... nici de asa ceva n-ai auzit la logan?
                          Last edited by SEJ; 24 November 2009, 17:18. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by SEJ View Post
                            Eu vorbeam de situatii extreme !!! Gen cand iti iese un obstacol in fata si trebuie sa reduci instantaneu...
                            Am patit si eu mai de mult, la fel, eram la sfarsitul treptei a 3-a sa-i dau a 4-a adica in cazul meu de la 145km/h treapta 3-a, am dat a 2-a... asta a fost o greseala... pana acum n-am avut ocazia sa am am vre-un obstacol care sa necesite asemenea frana de motor...
                            Deci daca am 100 km/h si apare copilul pe sosea, bag repede a 2-a ca sa reduc viteza? Eu spun ca te sui cu amandoua picioarele pe frana!!!

                            Comment


                            • #29
                              Depinde de situatie nu? pot fi n si n situatii...
                              acum nu vorbesc de exemplul... gen, la 2 m sare copilul in fatza si ai 100km/h... In situatii periculoase obligat prima data apesi frana,dar o data cu ea urmeaza treapta inferioara, cel putin in cazul soferilor experimentati sau a pilotilor.

                              nu mai da "quote" cand raspunzi la ultimul post.
                              Last edited by Seba; 25 November 2009, 01:46.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Seba View Post
                                zi-le si ce tare a bufnit, nu doar c-ai bagat-o ca asa si eu am dat din greseala 2 din 3 capat si am crezut ca in secunda 2 urmeaza sa ma depaseasca planetarele. am avut bafta chioara ca nu s-a spart cutia si nici nu s-a rupt vreun suport, mai ales ca eu eram cu gazul blana, voiam de fapt 4 in loc de 2...
                                1.2 avand cutie mai scurta, probabil ca nu intra a 2-a la 90, dar la 75-80 merge, desi acum sa nu ezageram, nu e un stil normal sa dai frana de motor 2-ul la 70

                                a bufnit foarte tare, normal ca din gresala am bagat-o si eu tot ca tine din a 3-a la 125 am vrut sa bag a 4-a si mi-a intrat a 2-a si POOOC dar masina n-a patiti nimic slava domnului
                                laureate 1.5l, albastru marin

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google