JR5(de pe MCV) vs. JH3(de pe Sedan)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • JR5(de pe MCV) vs. JH3(de pe Sedan)

    Dece pe MCV 1.6 16v se pune cutia de viteze JR5 si nu se pune JH3?
    Sau dece pe Berlina 1.6 16v se pune cutia de viteze JH3 si nu se pune JR5?
    De cand mi-a venit masina ma roade aceasta interbare si altii posesori cand de 1.6 16v berlina cand se urca in a mea raman putin
    Deci cei de la dacia oare de ce au ales aceasta configuratie ptr MCV si de ce nu o aplica si pe Berlina care ar fi explicatile?

    sigpic

  • #2
    In cazul in care nu te referi doar la benzinare, JR5 am eu pe berlina diesel!

    Comment


    • #3
      da ma refer doar la motoarele de 1.6 16v....

      sigpic

      Comment


      • #4
        JH3:
        Ambreiaj hidraulic = nu are (disponibil numai cu cutie de viteze JR5)
        Comanda CV pe cablu = nu are (disponibil numai cu cutie de viteze JR5)

        Prestige 1,6 16v vine cu CV tip JH3 la care ambreiajul e pe cablu si schimbatorul e pe tija.

        Ambreiajul hidraulic şi comanda pe cablu a CV e disponibil doar pe MCV 1.6MPi 16v şi 1.5dCi precum şi pe unele MCV-uri 1.6MPi 8v. De asemenea sunt disponibile pe toate VAN-urile.

        JR5 se mai monteaza pe sedan-urile 1.5dCi 70cp Euro4.

        Pe Prestige 1,6 16v nu se monteaza JR5!
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Sa inteleg ca eu am JR5 pe dci-ul meu?

          Comment


          • #6
            Nu toate, doar cele refuzate la export au JR5.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              andrei ai fost iar un mini tehnicus ca intotdeauna... dar intrebarea mea este dece? adica dece JH3 si nu JR5 sau dece JR5 si nu JH3 care e logica celor de la dacia? care este diferenta dintre cutii in afara de faptul ca sunt pe ambreiaj hidraulic si cu comanda pe cabluri?am inteles ca JR5 ar suporta si un cuplu mai mare , e adevarat? alte diferente nu sunt intre cutii?
              Si ca tot suntem la capitolul tehnica nu cred ca toti sunt expertii.
              Care ar fi plusurile si minusurile Ambreiajului Hidraulic , Ambreiajului pe Cablu si Comanda pe Tije si Comanda pe Cabluri...

              sigpic

              Comment


              • #8
                Pai diferentele majore ale cutiilor sunt la modul de actionare (pe cabluri sau tija) si la tipul de ambreiaj cu care vin. Mai sunt diferente si la pinioane, normal si la rapoarte, dar n-are rost sa intru in detalii ca nu ajuta cu nimic.
                Plusul la ambreiajul hidraulic si la CV pe cablu ar fi o precizie mai mare cu efort minim. In plus de asta, nu mai se transmit trepidatiile din motor in tija schimbatorului de viteze la CV JR5.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  La mcv 16 v in treapta a 5 a la 100 km/h 3000 rpm...La mine 100km/h tr 5 in jur de 2700-2800...
                  PS: de ce nu pun cutia cu aceste rapoarte si pe 1.4 ?Mult mai pretabila ar fi

                  Comment


                  • #10
                    Am observat ca diferenta de cutie consta si in masini.. Adica MCV aceeasi luna acelasi an acelasi motor cutie JH3 , iar Berlina aceeasi luna acelasi an acelasi motor cutie JR5.
                    LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                    Enter the Matrix

                    Comment


                    • #11
                      Keanu e invers cred... Jr5 e in general pe MCV si pe diselurile de 85
                      andrei ai idee in viteza a5a la 3000 de ture ce viteza ar trebuii sa am?

                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by iancucezar View Post
                        La mcv 16 v in treapta a 5 a la 100 km/h 3000 rpm...La mine 100km/h tr 5 in jur de 2700-2800...
                        PS: de ce nu pun cutia cu aceste rapoarte si pe 1.4 ?Mult mai pretabila ar fi
                        pt ca ar consuma mai mult decat 1.6mpi cu cutia aia?

                        Originally posted by SoNyKeL View Post
                        Keanu e invers cred... Jr5 e in general pe MCV si pe diselurile de 85
                        andrei ai idee in viteza a5a la 3000 de ture ce viteza ar trebuii sa am?
                        daca ai avea jh3 (dar n-ai ) ar terbui sa-ti indice pe bord 110km/h
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Pai am jr5 , daia intreb e normal ca al 3000 de ture sa am 100km???

                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Pentru VAN-uri si MCV-uri trebuie un cuplu mai mare la roata, ele trebuie sa poata pune in miscare o masa mai mare decat berlinele. Astfel cutia de viteze de la berline deobicei nu este potrivita pentru masinile mai grele. La JR5 rapoartele sunt modificate dar nu cu mult. Tot timpul in proiectarea rapoartelor unei cutii de viteze se cauta un raport optim cuplu-viteza maxima. Fiindca nu poti sa ai rapoarte ample si sa atingi si 200 la ora. Ganditi-va dubitele de 3,5 tone de ce au motoare de doar 80 de cai. Si nu pot atinge 200 la ora. Iar ambreiajul hidraulic si schimbatorul pe cablu vin ca un bonus, totusi fiind o cutie mai mare e oarecum justificata optarea pentru manevrabilitatea usoara ce-o dau aceste doua modificari.
                            Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                            Comment


                            • #15
                              Se poate pune jh3 in loc de jr5, respectiv 1.6 8v, din 2005 :| ... Ar fi misto

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google