Tu ai JH3 pe masina si vrei sa pui JR5, nu se poate.
JR5(de pe MCV) vs. JH3(de pe Sedan)
Collapse
X
-
-
Orice se poate, dar cu modificarile de rigoare. Asta presupune alt cap de actionare al schimbatorului de viteze, cablurile sau tija (depinde ce cutie se inlocuieste), cutia de viteze in sine, mecanismul de cuplare din "coada" cutiei de viteze.
am uitat sa zic, inclusiv costruile de rigoare.
tomu, daca ai 1.6mpi sedan 99% ai cutie jh3, au fost foarte putine modele cu jr5, dar oricum cu alt cod decat cutiile de pe mcv.
daca ai cumva mcv 1.6mpi, atunci schimbarea cutiei va "lenesi" masina.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Da, JR5 vine cu ambreiaj hidraulic, care nu mai e pe cablu, ci are un cilindru hidraulic.
Comment
-
jrc rezista oficial pana la 200Nm jh3 doar pana la 160Nm. Plus de asta difera raopaortele de transmisie. Din cate stiu 16v are 160 Nm deci la limita.
pt berlina au pus jh3 pt ca nu sunt supuse la asa de multe solicitari ca si mcv/van/pickup. Astea in general au fost luate pt carat mult (oameni bagaje,materiale cosntructii, etc) ceea ce solicita mai mult CV. Iar jh3 fiind la limita au ales jr5 ca fiind potrivita pentru astfel de munci.
alt motiv este ca un masinile acestea mari sunt paote in general pentru firme. Iar la firma o masina face mult mai multi km fate de o masina personala iar jr5 este calitativ superioara.1.5 dc
Comment
-
Originally posted by mae View Postjrc rezista oficial pana la 200Nm jh3 doar pana la 160Nm. Plus de asta difera raopaortele de transmisie. Din cate stiu 16v are 160 Nm deci la limita.
pt berlina au pus jh3 pt ca nu sunt supuse la asa de multe solicitari ca si mcv/van/pickup. Astea in general au fost luate pt carat mult (oameni bagaje,materiale cosntructii, etc) ceea ce solicita mai mult CV. Iar jh3 fiind la limita au ales jr5 ca fiind potrivita pentru astfel de munci.
alt motiv este ca un masinile acestea mari sunt paote in general pentru firme. Iar la firma o masina face mult mai multi km fate de o masina personala iar jr5 este calitativ superioara.
Am si eu o intrebare pentru cine se pricepe .
Cutia de viteze JH1 se poate schimba cu JH3 ?
Ce diferenta o sa fie intre cele doua ma refer la viteza si consum
Merci mult
Comment
-
Originally posted by Bebetu View PostSal .
Am si eu o intrebare pentru cine se pricepe .
Cutia de viteze JH1 se poate schimba cu JH3 ?
Ce diferenta o sa fie intre cele doua ma refer la viteza si consum
Merci mult
Comment
-
poti schimba jh1 cu jh3 intre ele pana ametesti, ca exact aceeasi viteza la exact aceleasi turatii le vei avea, pe toate treptele de viteza. difera timoneria si ambreiajele la cele doua cutii, rapoartele in schimb sunt identice. aia cu 1.4 jh1 are cutie mai scurta decat 1.6 jh3 sunt mituri urbane, ca sa nu zic ca-s aberatii....Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by mae View Postjrc rezista oficial pana la 200Nm jh3 doar pana la 160Nm. Plus de asta difera raopaortele de transmisie. Din cate stiu 16v are 160 Nm deci la limita.
pt berlina au pus jh3 pt ca nu sunt supuse la asa de multe solicitari ca si mcv/van/pickup. Astea in general au fost luate pt carat mult (oameni bagaje,materiale cosntructii, etc) ceea ce solicita mai mult CV. Iar jh3 fiind la limita au ales jr5 ca fiind potrivita pentru astfel de munci.
alt motiv este ca un masinile acestea mari sunt paote in general pentru firme. Iar la firma o masina face mult mai multi km fate de o masina personala iar jr5 este calitativ superioara.sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
JR5 de pe MCV nu se va pune niciodata pe Sedan 1,6 16v deoarece motorul fiind unul de turatie echipat cu JH3 scoate cele mai bune performante. Daca ar pune JR5 pe 1,6 16v nu ar mai avea demaraj puternic in treapta 5 si ar fi nevoie si de ambreiaj hidraulic.
Comment
Comment